Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, מחרתיים הרכב הראשון שלי יכנס לטיפול הראשון שלו. מכיוון שאני לא אוהב להגיע לסיטואציות כאלה כשאני קלולס, אני אשמח לכמה עצות.

קראתי קצת בספר הרכב אבל זה די כללי ואין כמו הנסיון של הציבור...

 

הרכב- סיאט איביזה

קילומטראז'- 13,500

 

למה לשים לב בטיפול?

מה חובה על המסך להחליף/לבדוק?

איזה בדיקות אני יכול לבצע בסיום הטיפול כדי לוודא שנעשה טיפול ראוי?

 

כל טיפ- יתקבל בברכה! תיכף כל הרוכשים של הסיאט במבצע מלפני שנה יכנסו לטיפול הראשון שלהם אז זה ישמש גם אותם. :-)

פורסם

בצע את הטיפול הראשון במוסך של צ'מפיון אם אתה מעוניין שרכבך ישאר באחריות (שנתיים ראשונות כן?).

בטיפול הראשון מחליפים שמן ומסנן שמן.

אצלי גם דחפו תוסף דלק בעלות של 95 ש"ח מבלי שביקשתי ומילוי נוזל שמשות ב10 שקלים (שבמחיר הזה אתה יכול לקנות 4 ליטר של הנוזל).

העלות - כ650 שקלים +- עד כמה שאני זוכר נכון.

פורסם

התוסף הוא לא חובה ואפשר לוותר עליו!

 

בדוק מפלס שמן ונוזל קרור אחרי הטיפול, שים לב שאין נזילות מתחת לאוטו, ובדוק שוב כעבור שבוע.

בסוף הטיפול כדאי לראות שלא שכחו כלום מתחת למכסה המנוע ושכל המכסים סגורים.

פורסם
התוסף הוא לא חובה ואפשר לוותר עליו!

 

בדוק מפלס שמן ונוזל קרור אחרי הטיפול, שים לב שאין נזילות מתחת לאוטו, ובדוק שוב כעבור שבוע.

בסוף הטיפול כדאי לראות שלא שכחו כלום מתחת למכסה המנוע ושכל המכסים סגורים.

 

אמורים לרוקן את נוזל הקירור ולמלא חדש? או רק להוסיף במידת הצורך?

פורסם

לא יודע ספציפית לגבי הרכב שלך, בדרך כלל מחליפים נוזל קרור רק אחרי שנתיים או יותר. בטח שבודקים מפלס ואיתור נזילות!

ההמלצה היא לבדוק שכל המכסים חזרו למקום וסגורים. המכונאי הוא בסך הכל בן אדם!

 

נ.ב. וודא שלא מילאו יותר מדי שמן, גם זה קורה במוסכים מורשים!

פורסם

תשים לב לעוד כמה דברים שלא אמרו לך:

1. להגיד להם לא לעשות כלום, שיתנו לך לאשר הצעת מחיר.

כבר סיפרתי שאצלי בגטס ניסו "להשחיל" לי מגבים במחיר מופקע, תוסף דלק ונוזל שמשות.

אמרתי להם "לא תודה", והם הורידו את זה. וישרים שהם הציעו ב180₪ ללא מע"מ או משהו בסגנון קניתי ב40₪ עם מע"מ, תוסף דלק קניתי במחיר טוב יותר (ותוסף טוב, לא איזה ג'אנק), ונוזל שמשות קניתי גם כן במחיר יותר נמוך וחסכתי לא מעט כסף.

2. להסתכל על העבודה שלהם מדי פעם, הם לא מתים על זה שמסתובבים יותר מדי לרוב, אבל תראה נוכחות - עדיף.

3. תשחק אותה מתעניין, ככה הסיכוי שינסו "לדפוק" אותך נמוך יותר.

4. תשים לב לכל דפיקה או שריטה ברכב לפניי הכניסה למוסך, כדי שאם יגרם נזק תוכל להאשים אותם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בצע את הטיפול הראשון במוסך של צ'מפיון אם אתה מעוניין שרכבך ישאר באחריות (שנתיים ראשונות כן?).

בטיפול הראשון מחליפים שמן ומסנן שמן.

אצלי גם דחפו תוסף דלק בעלות של 95 ש"ח מבלי שביקשתי ומילוי נוזל שמשות ב10 שקלים (שבמחיר הזה אתה יכול לקנות 4 ליטר של הנוזל).

העלות - כ650 שקלים +- עד כמה שאני זוכר נכון.

 

לא יצא חוק לא מזמן שניתן לטפל בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, ועדיין ללא ביטול האחריות?

פורסם
לא יצא חוק לא מזמן שניתן לטפל בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, ועדיין ללא ביטול האחריות?

 

לצ'מפיון יש פטנט עוקף חוק: אחריות שנתיים בלבד, שנה נוספת "רצון טוב" כלומר אם אתה תראה רצון טוב ותכנס למוסכי הרשת בלבד.

פורסם

באמת?

 

זה מזכיר את הבעיות של הגירים, שבמקום לעשות ריקול (כמו כל חברה נורמלית, שמודה טעינו) עם נתנו לך עוד שלוש שנים של "רצון טוב".

×
×
  • תוכן חדש...