Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אבקש עזרה - כבר מיואשת מקריאת כתבות בנושא...:?

האם תוכלו להמליץ לי על רכב לסטודנטית, שאמורה לנהוג בכבישי הנגב (כגון כביש 31 הידוע לשימצה)? אנו רואים תאונות חזיתיות יום יום. הייתי מוכנה לקנות לה בונקר נוסע, לו ניתן...

רכב בגודל בינוני, הכי בטיחותי ומוגן שיש, בתקציב של עד 25000 ש"ח. כמובן שארצה שיהיה אמין וחסכוני.

יש חיה כזו?

 

תודה לעונים!

פורסם

מה פחות מסילברדו יכול להעיף עליהם בחזרה את מכונת הכביסה/המקרר שהם שמים "בשביל הצחוקים" בלילה ?

כל זמן שטייסי נבטים צריכים לנסוע שם בשיירות מאובטחות לא נהיה מדינה לאורך זמן.יהודית דמוקרטית עאלק.

פורסם

אני לא חושב שספורטאז' יתן מענה בפן הבטיחותי, אישית הייתי מסתכל לכיוון רנו מגאן 2 בתצורת סדאן, רכב גדול יחסית ובטיחותי.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

אם הדרישה הראשונה שלך היא בטיחות, הכי טבעי ללכת לכיוון של וולו.

יש מגוון שלהם במחירים שציינת ביד2.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

אם מדובר בסטודנטית תפרנית - אני סבור שעדיף רכב מקטגוריית הסופר-מיני, חדיש ככל האפשר (מה שתוכלו לקנות).

קודם כל - צריך להחליט מאיזו קטגוריה הרכב (סופר-מיני / מיני / משפחתית / מנהלים) שרוצים, כדי לא "להתפזר" על כל מיני רכבים שאינם קשורים כלל לדרישות (או שקשורים רק לבטיחות אבל אחזקתם - בשמיים, לדוגמה)

ככלל (וזו אמירה דיי כללית) - רכב גדול יותר - אמור להיות גם בטוח יותר, אולם בסופו של דבר, הכל פשרה (בין הבטיחות עלות האחזקה וכמובן התקציב שנתון)

לעניין דרישת הבטיחות (הדרישה הכללית) גם גולף יכולה לבוא בחשבון, בהסתייגות אחת, שהאחזקה שלה לא תהייה זולה לעומת מקבילותיה.

האם הרכב חייב להיות אוטומטי ?

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי,

אתה סותר את עצמך.

אינני רוצה סופר מיני מהסיבה שציינת, למאסה יש משמעות מבחינת בטיחות. חוץ מזה, הסופר מיני החדשות (חסכוניות ובטוחות יותר) הן יקרות מידיי. הגודל של הגולף +- מתאים לנו.

אין דרישה לאוטומטי, להיפך!

פורסם

איני חושב שסתרתי את עצמי.

בחירת רכב זו התפשרות. עכשיו - תחליטו מה הכי חשוב - בטיחות, אחזקה, סחירות, או כל דבר אחר (למרות שאני עדיין סבור שיש לבחור רכב לפי הסיגמנט שלו, אבל נעזוב את זה).

אם בחרת בבטיחות - ניתן בהחלט לבדוק רנו מגאן או גולף. אם יש העדפה לידנית - אדרבא - תחסכנה הוצאות אחזקה מכוון הגיר.

alfa 156 2.5.

פורסם

אפשר לנסות רנו קליאו 3 מ-2007, מצויידת במנוע 1.6, גדולה יחסית לסופר מיני ובטוחה. המחיר אמור להיות סביב ה-30 אלף שקלים.

פורסם

הפתרון הוא להתרחק מכבישים כאלה! ואם באמת אין ברירה..

בהתנגשות חזיתית, מלבד איבזור בטיחותי פנימי, מה שקובע זה חוזק מרכב הרכב, משקלו ואורך החלק הקדמי (המרחק מהנהג עד הפגוש). שלושת הגורמים האלה קובעים בעת תאונה חזיתית כמה נזק יכול להגיע אל הנהג. כריות אויר ובטיחות פנים גם קובעות כי מעיכה זה לא הכל, תיתכן גם התהפכות, התנגשות מהצד בגלל איבוד שליטה ועוד.

הייתי מציע לבדוק ג'יפונים ידניים קצרים אבל התקציב בעייתי. אפשר לחשוב על יונדאי גאלופר קצר ידני. הרבה ברזל..

גולף ובורה הן אפשרויות טובות, האחזקה יכולה להיות יקרה. לנדרובר פרילנדר דיזל ידני שנת 2000 ייכנס בתקציב ויהיה פתרון מעולה אבל הוא עוד יותר יקר לאחזקה.

 

מה שיעזור לסטודנטית זה לא לנסוע מהר, קודם כל..

si vis pacem, para bellum

פורסם
אז מה? נגיד לה שתשב בבית?

תבדקו את הניסאן אלמרה.

אם אלמרה, אז עדיף ברמת גימור TEKNA, היא יותר מאובזרת, יותר נעימה לשהיה ויותר בטיחותית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אל תסעי ראשונה שם. תפסי לפניך אוטו סביר בגדלו,שנוהג סביר , שמרי מרחק ולכי אחריו. בייחוד בלילה. ואל תעקפי. האוטו שלך, אם הוא לא כפי שכתבתי, קטר או דומה, - לא משנה.

×
×
  • תוכן חדש...