Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

אני רוצה לחבר את המסך של המחשב שלי לטלויזיה. המחשב נמצא בחדר והטלוויזיה בסלון -בשביל זה אני צריך לקדוח חור בקיר ישירות לסלון בשביל לקצר את אורכו של הכבל ובכך לחבר את הכבל.

 

הכבל שאני רוצה לקנות הוא HDMI אבל הבעיה שבמסך שלי יש כניסת VGA ו-DVI בלבד, לכן אני רוצה לקנות מתאם HDMI למסך כדי שאח"כ אני אחבר את כבל HDMI והוא יעביר את מלוא האיכות של התמונה לטלוויזיה.

 

רציתי להתייעץ איתכם אם הרעיון טוב, או אני אשמח לשמוע רעיונות אחרים.:-)

פורסם

אצלי מחובר כבל HDMI לכ.מסך,ניראה לי אופציה הרבה יותר טובה מישירות למסך מחשב.

בתוכנה של הכ.מסך אני עושה העתקה של המסך מחשב לטלויזיה ורואה באיכות מעולה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני חושב שאתה לא כל כך הסברת נכון מה אתה רוצה לעשות.

אתה לא רוצה לחבר את המסך של המחשב שלך למסך טלויזיה, זה לא אפשרי.

אתה רוצה לחבר את המחשב שלך גם למסך המחשב וגם להוציא כבל לסלון עבור מסך הטלויזיה.

 

עכשיו מה שחשוב לדעת, איזה כניסות יש לך בטלויזיה ואיזה יציאות יש לך מהכרטיס מסך במחשב?

 

סביר להניח שבטלויזיה תהיה לך כניסת HDMI אחת לפחות ובמחשב תהיה לך יציאת DVI.

במקרה כזה כל מה שתצטרך זה כבל DVI מצד אחד וHDMI מהצד השני ללא מתאמים מאחר ומדובר בשני חיבורים המעבירים אות דיגיטלי.

פורסם

Shayx,

ההסבר שלך יותר מדוייק :)

 

proxima,

מצטער על הבורות אבל לא ממש הבנתי, הקופסה הזאת שהצעת לי היא מתחברת לטלוויזיה - ואז פשוט אני מחבר את הכבל ש Shayx המליץ?

 

ויש קופסה שהיא זולה יותר? והאם האיכות שלה נמוכה מזו?

פורסם

הקופסא הזו ממירה אות אנלוגי מיציאת ה VGA לדיגיטלי המתאים ל HDMI, אבל מאחר והאודיו מגיע בכבל נפרד,

מה שמסרבל קצת את הענינים, הקופסא הזו לפי מה שהבנתי מצרפת את האודיו ליציאת ה HDMI וכך אתה יכול להזין

כל מכשיר עם כניסת HDMI בוידיאו לא אילם.

 

39$ יקר לך ? קנה כבל DVI 2 HDMI ועוד חוט לאודיו, לפעמים זה מצריך התעסקות עם תפריטי הטלויזיה

ולא תמיד מצליח.

פורסם

הקישור ששמת פה הוא לכבל HDMI באורך מטר וחצי - שים לב שהאורך מתאים.

 

ואם אתה מתכוון גם לשמוע מהרמקולים של הטלויזיה אז תוסיף כבל אודיו.

והמלצה ידידותית - לפני שאתה קודח ועושה בלגן, תעשה סימולציה של החיבור.

לא כל טלויזיה תבין שהיא צריכה לפלוט גם את התמונה שהיא קולטת בחיבור HDMI וגם את הסאונד מהחיבור של האודיו.

אם אתה מחבר את הכבל אודיו למגבר - מפשט את העניין.

 

אני משתמש כבר 3 שנים בחיבור כפול של טלויזיה ומסך מחשב, וגיליתי שאי אפשר להיות מרוצה משתיהם. ובאמת שניסיתי להגדיר הכל - מהכרטיס מסך ועד להגדרות הכי קטנות בטלויזיה. פעם גם פתחתי על זה שרשור פה בפורום, ולא זכיתי לעזרה של ממש.

 

עדיף גם שתראה מה איכות התמונה ב-HDMI.

אמנם המחשב מאפשר רזולוציה גבוהה יותר, אבל מתקבלת תמונה כהה יותר מבמסך המחשב. וכמה ששיחקתי עם ההגדרות במשך שעות, לא הצלחתי להגיע לתוצאה שהשביעה את רצוני.

 

נראה לי שזרוק לי פה איפשהו מתאם HDMI-DVI, אני מבאר שבע, אם נוח לך, צור קשר בפרטי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מתן תודה לך על העזרה, נקווה שיעבוד בסוף.

אני הזמנתי מאיביי את כל הפריטים ועלה לי סה״כ 15₪ לעומת 80 אם הייתי קונה בארץ!

 

בכל אופן, תודה לכולם על העזרה נקווה שיעבוד! :)

×
×
  • תוכן חדש...