Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם

 

אני ועוד 2 חברים שלי רצינו להביא לראש השנה למשפחות ולחברים שלנו סיגריות אלקטרוניות שאמרו לנו שגורמות להפסקת עישון.

 

אחרי חיפושים ארוכים הגעתי לבנאדם בסין, והזמנתי ממנו 30 ערכות (3 חברים, 10 לכל אחד), ועוד 30 נוזלים.

כל זה עלה לנו סביבות ה-300 דולר לפני משלוח (רק על משלוח EMS לקחו לנו עוד איזה 1500-2000 שקל, לא זוכר כבר את הסכומים במדויק).

 

קיבלתי היום מכתב הביתה שאומר שהחבילה נעצרה במכס בת"א, ויש להגיע לשחרר אותה.

 

אני ממש ממש ממש לא מבין שום כלום מכל ההתעסקות הזאת ורציתי לדעת מה ההליך הזה בדיוק, כמה אני הולך להקנס שם, ומה הסיכוי שאכלתי אותה?

 

* הסיני הסביר לי שיש בעיה עם המטענים ולכן ביקשתי ממנו מבעוד מועד שיוציא מכל הערכות את המטענים וישאיר רק כבל USB.

 

תודה לעוזרים

פורסם

א - עשית טעות שהזמנת ב EMS, לא מזמינים ב EMS לארץ, כל דבר כמעט נעצר!

 

עכשיו לשאלתך, המינימום שתיקנס הוא 86 ש"ח זה עלות השחרור של החבילה, בנוסף תוסיף מע"מ על עלות המוצרים+השילוח וזה סדר הגודל שתצטרך לשלם.

 

בכל מקרה שאתה בא לשם, תביא איתך את הטופס לשחרור וקבלה של ההזמנה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
א - עשית טעות שהזמנת ב EMS, לא מזמינים ב EMS לארץ, כל דבר כמעט נעצר!

 

עכשיו לשאלתך, המינימום שתיקנס הוא 86 ש"ח זה עלות השחרור של החבילה, בנוסף תוסיף מע"מ על עלות המוצרים+השילוח וזה סדר הגודל שתצטרך לשלם.

 

בכל מקרה שאתה בא לשם, תביא איתך את הטופס לשחרור וקבלה של ההזמנה.

 

הזמנתי בעקרון בDHL... ביום שהזמנתי "מסתבר" שסין הפסיקו לשלוח לארץ דברים דרך DHL, לפי דברי המוכר.

אז האופציה היחידה היתה EMS.

 

לגבי מה שאשלם- תודה :)

 

ואיזו קבלה מדובר? סגרתי איתו את זה באנגלית בטלפון, שלחתי לו את הכסף דרך WESTERN UNION (אל דאגה, מסתבר שהוא שולח לא מעט לישראלים). לא קיבלתי שום קבלה

פורסם

במכס ידרשו ממך להביא קבלה להוכחת ערך הטובין, אחרת לא ישחררו את החבילה בשבילך.

תבקש מהמוכר שיכין לך מסמך בסגנון קבלה עם תיאור המוצר והמחיר, כדי שתוכל להביא למעריך המכס.

 

דרך DHL זה היה עובר, כמעט בטוח. ב EMS המכס מאוד קשה בארץ וכמעט כל חבילה נעצרת ב EMS.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
במכס ידרשו ממך להביא קבלה להוכחת ערך הטובין, אחרת לא ישחררו את החבילה בשבילך.

תבקש מהמוכר שיכין לך מסמך בסגנון קבלה עם תיאור המוצר והמחיר, כדי שתוכל להביא למעריך המכס.

 

דרך DHL זה היה עובר, כמעט בטוח. ב EMS המכס מאוד קשה בארץ וכמעט כל חבילה נעצרת ב EMS.

 

מעולה.

תודה רבה !

פורסם

שעכשיו הסתכלתי על ההודעה הראשית, רועי צודק.

30 ערכות לא בטוח שזה לשימוש אישי ואז לא בטוח שישחררו בשבילך את החבילה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

תנסה, בגדול מה שאתה עשית זה בגדר ייבוא אישי, משמע בשבילך לשימושך האישי בלבד.

המכס לא מבדיל בין ייבוא קבוצתי לייבוא מסחרי (לצערנו הרב), לכן תנסה להסביר למעריך.

 

אם במידה והוא יידחה את הבקשה שלך לשחרור, האופציה היחידה שיש לך היא לבקש שיחזירו את החבילה לשולח.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אתה הולך לשם עם חברים שלך ומסבירים שהזמנתם ביחד בשביל לחסוך עלויות משלוח, מדברים יפה אל המוכס ומקווים לטוב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מחזק... ברגע שקראתי 30 ערכות כבר דמיינתי את פרצופו של המוכס -

Greedy_Boy_with_Dollar_Signs_in_His_Eyes_110315-191864-706042.jpg

ככה הם נראים כשהם עוצרים חבילה כמו שלך במכס :wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

10 ערכות לבנאדם? למה???

2000 שקל למשלוח מסין???? לא התבלבלת?

 

תביא את החברים שלך למכס ותנסו לדבר עם המוכס/מנהל שלו.

יצא לי פעם להזמין בטעות "יותר מדי" והחבילה נעצרה במכס.

באנו כל השותפים להזמנה, כשלכל אחד קבלה (של האשראי) על הסכום ששילם ובחבילה עצמה היו קבלות עם השמות של כולנו.

אחרי שעה של שכנועים עם "המנהל", הוא הסכים בסוף לשחרר לנו את החבילה.

 

בלי קשר לכמות, יכולים לעשות לכם בעיות עם הנוזלים.

הבנתי שמשרד הבריאות לא ממש אוהב שמיבאים נוזלים עם ניקוטין.

פורסם

בשביל להוצאי את הסיגריות מהמכס אתה צריך לדבר איתם שאתה מוותר על מטען שהולך לקיר או מכון תקנים,עם אני לא טועה אתה צריך עסק מורשה או ח.פ בשביל זה

בערך יצא לך לשלם עוד איזה 800 שקל

פורסם

אחרי חיפושים ארוכים הגעתי לבנאדם בסין, והזמנתי ממנו 30 ערכות (3 חברים, 10 לכל אחד), ועוד 30 נוזלים.

 

אף מוכס לא יאמין שהזמנת 30 ערכות לשימוש אישי.

אני באופן אישי (ואני לא מוכס ולא קשור למכס) לא מבין למה כל אחד משלושת החברים הזמין 10 ערכות לשימוש אישי.

זה נראה על פניו כאילו כל אחד הזמין 1 לשימוש עצמי ו 9 לסחור בהן.

לו אני המוכס, לא הייתי מאמין לסיפור הזה. אובייקטיבי ככל שהייתי מנסה להיות.

 

צר לי, אבל להערכתי יהיה לך קשה מאוד לשכנע בכך את המכס. הגישה שם לא תהיה ידידותית כלפיך במקרה כזה.

×
×
  • תוכן חדש...