Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול מאוד להיות שאכלת אותה ולא ישחררו לך כלום בלי אישור משרד הבריאות (בהצלחה לקבל כזה):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279772,00.html

 

לא ברור לי אם הבעיה היא רק עם ייבוא מסחרי או גם אישי, וגם לא ברור איך המכס יתייחס לחבילה של 30 ערכות.

 

לא מצליח להבין בשביל מה להזמין את זה בצורה הזו (EMS) שגורמת לזה שזה בטוח עובר ביקורת.

אי אפשר היה להזמין 2-3 בכל פעם בדואר אוויר רגיל?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לכל אלה שלא מבינים למה כל אחד רוצה 10, תקראו לפני שאתם מגיבים

 

לילה טוב לכולם

 

אני ועוד 2 חברים שלי רצינו להביא לראש השנה למשפחות ולחברים שלנו סיגריות אלקטרוניות שאמרו לנו שגורמות להפסקת עישון.

 

 

 

לגבי המטענים, הם הוצאו מהחבילה עוד בסין, זאת לא בעיה.

 

לגבי הנוזלים, הבנתי שזה בעיה, נראה מה נעשה.

 

לגבי משלוח EMS, כמו שאמרתי, המטרה של הרכישה היתה שהסיגריות יגיעו לראש השנה! ולא לראש השנה של שנה הבאה אם היינו שולחים 2-2-2 כל פעם.

 

* לשלושתנו אין מושג בכל ענייני המכס, לא חשבנו שזה כזה סיפור, תיארנו לעצמנו שנזמין וזה פשוט יגיע.

כמו תמיד, הנאיביות אונסת אותנו

פורסם

שמע אולי זאת מחשבה שעוברת רק אצלי בראש אבל אני חושד אחרת.

לייבא 30 חתיכות של סיגריות אלקטרוניות זה עולה תחת הקטגוריה של "חזירות" אם זה לשימוש אישי.

 

ייבאת בכמות מסחרית מוצר ועל כן תצטרך לשלם עליו מכס ומע"מ בהתאם לחוקים + ככל הנראה תצטרך להביא אישור ממשרד הבריאות.

 

פעם הבאה תייבא בכמויות קטנות ולא לכל החברים שלך ולדודים דרגה 15 שלהם.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
שמע אולי זאת מחשבה שעוברת רק אצלי בראש אבל אני חושד אחרת.

לייבא 30 חתיכות של סיגריות אלקטרוניות זה עולה תחת הקטגוריה של "חזירות" אם זה לשימוש אישי.

 

ייבאת בכמות מסחרית מוצר ועל כן תצטרך לשלם עליו מכס ומע"מ בהתאם לחוקים + ככל הנראה תצטרך להביא אישור ממשרד הבריאות.

 

פעם הבאה תייבא בכמויות קטנות ולא לכל החברים שלך ולדודים דרגה 15 שלהם.

 

תקרא ותקטלג את זה איך שתרצה.

שורה תחתונה, חוסר הידע שלי בענייני המכס הכניסה אותי לבעיה, וכל עוד הסכום שירצו במכס הוא לא הזוי לגמרי (800-900 עוד נשלם =\ ), אין מה לעשות.. לפעם הבאה נדע

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב וסליחה עם ההקפצה.

פשוט ישנה איזשהי התקדמות בנושא שלי שמעסיק אותי רבות, ומשום שמספר אנשים פה הביעו הבנה ובקיאות גבוהה משלי בתחום היתי שמח שמביני דבר יעזרו לי בכיוון ויעוץ ככל האפשר.

 

החבילה שלי עדיין במכס (מזכיר - 50 ערכות סיגריה אלקטרונית).

 

הסידור היחידי שאוכל להוציא אותה, הוא לרשום את החבילה על העסק שלי (עסק פטור- להדפסת חולצות).

 

כך או כך, לא התכוונתי למכור את הערכות אלא לחלק אותם בתור מתנות למשפחתי וחבריי ולעוד אחד שקנה חצי מהחבילה יחד איתי.

 

רציתי לדעת אם מישהו יוכל לעזור לי ולאמר לי- נניח שאני משחרר את החבילה ורושם אותה על שם העסק שלי.

מה הלאה? האם אני אאלץ למכור אותם ולהנפיק קבלות? שהרי הם אינם מיועדים למכירה.

האם ישנה ביקורת על הסחורה שלי לאחר שהכנסתי אותה על העסק שלי מהמכס?

 

תודה לעוזרים

פורסם

אני לא מבין גדול במכס, אך למיטב ידיעתי אין חוק שמונע ממך להיות פילנטרופ :wink: (למה שהם יאסרו עליך לתת במתנה משהו שרכשת בכסף שלך?)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אהלן

 

לפני כחודש הייתי בידיוק באותו מצב כמו שלך

20 ערכות כולל מטען 220V ו30 בקבוקונים של נוזל

 

החבילה הגיעה הDHL ונעצרה במכס ,

בהודעה הראשונה ובירור שעשיתי מול המשלח הם הודיעו

שיש מגבלה ליבוא אישי של 10 ערכות ללא מטענים וללא נוזלים שיש בהם ניקוטין

 

לאחר 3 שבועות קיבלתי הודעה שהחבילה קיבלה אישור חד פעמי כל הכמות (יותר מ10 יחידות )

המטענים הוחרמו והושמדו , למזלי בנוזל שהבאתי לא היה ניקוטין אחרת הוא לא היה משחרר

(נוזל עם ניקוטין נחשב כתחליף לתרופה ומצריך אישור משרד הבריאות )

 

כשקיבלתי את החבילה נאלצתי לשלם סכום של 600 שקלים בעבור עמילות ומיסים (הרוב היה עמילות )

עם חשבונית "שקרכלשהוא " של 70 דולר )

 

רצוי לציין שמאז שהמשלוח הזה נשלח קיבלתי מעל ל100 ערכות כולל מטענים חשמלים וכולל נוזלים ללא ניקוטין

כולם נשלוח דרך EMS ונכנסו ללא תקלות או מיסים כל שהם (במשלוחים של 10 ערכות + שלל חלקי חילוף )

 

 

בקיצור, בסוף זה ישתחרר , השאלה היא כמה תשלם ע"מ לקבל את זה

 

 

נ.ב

אני אישית לא קונה את עניין ה "3 חברים 10 לכל אחד "

ומקווה בשבילך שבאמת הבאת את זה לשימוש עצמי , כי למכור אותם כבר יהיה לך קשה

(כי היום יש כבר יותר מוכרים מקונים )

פורסם

אתה יכול להביא אותם לעסק כדוגמאות לבדיקה או כאבזרי פרסום (לשים עליהם מדבקה עם הלוגו ולחלק).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אהלן

 

לפני כחודש הייתי בידיוק באותו מצב כמו שלך

20 ערכות כולל מטען 220V ו30 בקבוקונים של נוזל

 

החבילה הגיעה הDHL ונעצרה במכס ,

בהודעה הראשונה ובירור שעשיתי מול המשלח הם הודיעו

שיש מגבלה ליבוא אישי של 10 ערכות ללא מטענים וללא נוזלים שיש בהם ניקוטין

 

לאחר 3 שבועות קיבלתי הודעה שהחבילה קיבלה אישור חד פעמי כל הכמות (יותר מ10 יחידות )

המטענים הוחרמו והושמדו , למזלי בנוזל שהבאתי לא היה ניקוטין אחרת הוא לא היה משחרר

(נוזל עם ניקוטין נחשב כתחליף לתרופה ומצריך אישור משרד הבריאות )

 

כשקיבלתי את החבילה נאלצתי לשלם סכום של 600 שקלים בעבור עמילות ומיסים (הרוב היה עמילות )

עם חשבונית "שקרכלשהוא " של 70 דולר )

 

רצוי לציין שמאז שהמשלוח הזה נשלח קיבלתי מעל ל100 ערכות כולל מטענים חשמלים וכולל נוזלים ללא ניקוטין

כולם נשלוח דרך EMS ונכנסו ללא תקלות או מיסים כל שהם (במשלוחים של 10 ערכות + שלל חלקי חילוף )

 

 

בקיצור, בסוף זה ישתחרר , השאלה היא כמה תשלם ע"מ לקבל את זה

 

 

נ.ב

אני אישית לא קונה את עניין ה "3 חברים 10 לכל אחד "

ומקווה בשבילך שבאמת הבאת את זה לשימוש עצמי , כי למכור אותם כבר יהיה לך קשה

(כי היום יש כבר יותר מוכרים מקונים )

 

תודה רבה על התשובות!

 

מה זה דיברו איתך? חיכית בשילוב ידיים עד שישחררו את זה ופתאום החליטו להיות נחמדים ושיחררו לך?

 

כל הערכות שלי הם ללא מטעני קיר וללא ניקוטין בנוזל!

 

ומה שעצוב, שזה באמת לא נעשה לצורכי מכירה, הזמנתי את החבילה לפני חודשיים עם חברים בשביל מתנות לחגים למשפחות שלנו בתור חשיבה יצירתית למתנות.

אבל עם כל הסחבת הזאת, לחגים זה כבר לא יגיע.

פורסם

דבר ראשון , יש סיכוי שזה יגיע לחגים , חנוכה עוד מעט יגיע :-o

 

דבר שני , אחרי אין ספור הצקות וטלפונים לDHL

יום בהיר אחד הם התקשרו והודיעו לי שהחבילה השתחררה

ותיאמו איתי משלוח עד הבית

×
×
  • תוכן חדש...