Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קניתי רכב לפני כמה ימים וגיליתי שהחיבור של המצת ,(שקע חשמל), מפורק ואין שם כלום רק חור, כנראה הבעלים הקודמים פירק את זה, איך אפשר לסדר דבר כזה וכמה זה יכול לעלות לי תודה מראש,

 

רכב יונדאי גטס 2005 GLF

פורסם

מה? :shock:

הרכב מקרטע? דולקת איזו נורה בלוח המחוונים?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה? :shock:

הרכב מקרטע? דולקת איזו נורה בלוח המחוונים?

 

איתמר.

 

לא הרכב בסדר גמור, חסר לו מצת לסיגריות/חשמל אין לי מוסג למה הוא פירק אותו

פורסם

אה, אוקיי, זה כבר יותר ברור.

או שהמצת הלך לאיבוד או שהוא קיצר מאיזושהי סיבה ובעל הרכב עשה "מעקף" בדמות הניתוק שלו. הייתי מהמר שהוא פשוט הלך לאיבוד. מצת מקורי תוכל למצוא בפירוקיות או בכל מוסך מורשה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ככל הניראה מדובר על שקע מצת סיגריות. גש לכל חשמלאי רכב הוא יסדר לך זאת. לחילופין אם יש לך ידע בסיסי בחשמל תנסה לאתר את החוטים איפה שהחור וקנה שקע שכזה עלותו כ-20 ש"ח וחבר בעצמך.

פורסם
אה, אוקיי, זה כבר יותר ברור.

או שהמצת הלך לאיבוד או שהוא קיצר מאיזושהי סיבה ובעל הרכב עשה "מעקף" בדמות הניתוק שלו. הייתי מהמר שהוא פשוט הלך לאיבוד. מצת מקורי תוכל למצוא בפירוקיות או בכל מוסך מורשה.

 

איתמר.

 

ככל הניראה מדובר על שקע מצת סיגריות. גש לכל חשמלאי רכב הוא יסדר לך זאת. לחילופין אם יש לך ידע בסיסי בחשמל תנסה לאתר את החוטים איפה שהחור וקנה שקע שכזה עלותו כ-20 ש"ח וחבר בעצמך.

 

תודה הוא פשוט פירק אותו או שיצא אני לא יודע אבל אני חיפשתי את זה ואז ראיתי שיש מקום לחיבור (ליד אמברקס) אך אין שם כלום גם לא חוטים

פורסם

אני יודע איפה שקע מצת בגטס. יש מצב שהחוטים פשוט חתוכים ומוכנסים פנימה שלא ניתן להגיע אליהם. יכול להיות שתצטרך לפרק שם את האיזור כדי לסדר זאת.

פורסם
אני יודע איפה שקע מצת בגטס. יש מצב שהחוטים פשוט חתוכים ומוכנסים פנימה שלא ניתן להגיע אליהם. יכול להיות שתצטרך לפרק שם את האיזור כדי לסדר זאת.

 

זה פלסטיקה אפשר לפרק אותו בשנייה זו הבעיה באחרונה שלי

×
×
  • תוכן חדש...