Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכפכפים הרגילות, עם ה2 פסים ואבזם ברזל

עדיפות לצבע שחור :)

בעיה אחת, שיהיה במרכז ולא בסכום גבוה כי אני לחוץ בכסף

ועכשיו בגלל שחורף מתחיל אני מעריך שירדו המחירים, אחות של חבר טוב שלי קנתה זוג ב240 אבל בכפר דרוזי באיזו חנות עודפים של טבע, לא מגיע למקומות האלה :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

images?q=tbn:ANd9GcTPZyWlohQjBnCI0G5idCYI4OE256RuU-7_vhQb7wgnRM5gbBg6lQ

 

היה לי את הזוג הזה לתקופה של 4 שנים,כעבור שנתיים החלפתי רפידות ב 80 ש"ח והמשכתי הלאה,

כפכפים מצויינות!

שילמתי עליהם כ 300 ש"ח .

זה לא מצרך נדיר מה שנקרא- תוכל למצוא אותם בכל חנות שלישית שתלך.

ברשת "גלי" מוכרים זוג ממש זהה (גם של טבע) במאה שקלים פחות.

Gn'f'R

פורסם

אני מחפש את הזוג הפתוח, 2 הרצועות. מכיר ?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

עכשיו אני מרגיש כמו אל באנדי , הלכתי שוב למחסן וחזרתי .:-D

מה דעתך על אלו ?

http://www.tevanaot.co.il/men/item/677-שחר#

 

אכן,הם אווריריות יותר אבל תכף מגיע החורף ויהיה לך קר באצבעות וזה לא סקסי לגרוב איתם גרביים,אולי תשקול את המגון הקודם שהצעתי לך ? לא תתאכזב.

טבע נאות זה מותג- תצפה לאותו מחיר בערך.

Gn'f'R

פורסם

אם אליטל נוח לך תגיע לבני ציון אני יעשה לך 25% הנחה על כל מה שתרצה .

הטבע נאות עולים 319 מחיר מחירון ועל זה יש לי הנחה 25% . זה יצא לך 240שקל . יש גם סניף בראשון לציון וביוקנעם.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

טבע נאות התפרקו לי אחרי שנה.

קניתי בירקנשטוק בחו"ל (פחות מ-300 שקלים) והן מחזיקות מצוין. בארץ עולות 500 אם אני זוכר נכון. גנבים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בירקנשטוק מחזיקות מעמד מעולה, אישתי אחות בבית חולים ונועלת רק בירקנשטוק, גם רוב האחיות אצלה בעבודה (הנעל אצלה מחזיקה בסביבות ה2), יקרות אבל נוחות ושוות את המחיר

פורסם
עכשיו אני מרגיש כמו אל באנדי , הלכתי שוב למחסן וחזרתי .:-D

מה דעתך על אלו ?

http://www.tevanaot.co.il/men/item/677-שחר#

 

אכן,הם אווריריות יותר אבל תכף מגיע החורף ויהיה לך קר באצבעות וזה לא סקסי לגרוב איתם גרביים,אולי תשקול את המגון הקודם שהצעתי לך ? לא תתאכזב.

טבע נאות זה מותג- תצפה לאותו מחיר בערך.

 

אלו הנעליים :)

 

 

אם אליטל נוח לך תגיע לבני ציון אני יעשה לך 25% הנחה על כל מה שתרצה .

הטבע נאות עולים 319 מחיר מחירון ועל זה יש לי הנחה 25% . זה יצא לך 240שקל . יש גם סניף בראשון לציון וביוקנעם.

 

איך תוכל לעשות את זה ?

ברמת העקירון לא מעניין אותי מה יהיה רשום , ברינקשטוק או טבע נאות העיקר שיהיה זול כי אני ממש לחוץ על העניין הכספי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם
טבע נאות התפרקו לי אחרי שנה.

קניתי בירקנשטוק בחו"ל (פחות מ-300 שקלים) והן מחזיקות מצוין. בארץ עולות 500 אם אני זוכר נכון. גנבים...

 

זכור לי שעלה לי סביבות 350 בזמנו בת"א.

 

נסה בחנות בשם "מסטרל" ליד בלומפילד בת"א, חנות סיטונאית למסעדות ויש להם כמובן גם ביגוד והנעלה.

רק את המדרס צריך להחליף מפעם לפעם אבל לא קריטי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זכור לי שעלה לי סביבות 350 בזמנו בת"א.

 

נסה בחנות בשם "מסטרל" ליד בלומפילד בת"א, חנות סיטונאית למסעדות ויש להם כמובן גם ביגוד והנעלה.

רק את המדרס צריך להחליף מפעם לפעם אבל לא קריטי

 

מעניין אותי הקשר בין הכפכפים [לא הסגנון של קרוקס רק בלי החורים המטופשים] אני מדבר על כפכפים ממש, לחנות סיטונאית למסעדות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

הבירקנשטוק כפכפי עבודה למסעדות, זאת הסיבה שתמצא אותם בעיקר בחנויות שמתמחות בציוד למסעדות.

 

כמובן שיש דגמים שלא קשורים למסעדות, אבל הפופולרי בארץ זה מה שכן מיועד למסעדות.

 

במקרה מצאתי את האתר הבא http://www.sandal.co.il/

 

אולי שם יש מחירים טובים יותר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני מחפש דווקא את מה שלא מיועד למסעדות

זה ישמש אותי כתחליף לסנדל!

למעיינות, או סתם לבית ספר וגם לים.

http://www.sandal.co.il/161612/%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-1 אלו ה-נעליים,

העניין הוא אם הן יהיו יותר נוחות בהשוואה לטבע ?

ואיך בכלל מנים כפכפים כאלה

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

אלה ששמת בלינק זה בדיוק מה שאני נועל כבר כמה שנים. זה הזוג השני שלי והן מאוד נוחות ומחזיקות מעמד מצוין (היו לי לפני כן טבע נאות). גם המחיר מפתיע מאוד לטובה. את הראשונות קניתי בארה"ב והן עלו איזה 40 דולר, אבל לא מזמן באירופה מצאתי רק ב-60 יורו, שזה בדיוק המחיר שלהן בארץ... בקיצור - שווה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איך הן מבחינת נוחות? אמינות ? סליחה על החפירה מבחינתי 300 שקל על כפכפים זאת השקעה רצינית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

×
×
  • תוכן חדש...