Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(התלבטות בין) שני קליאו ספורט


Edogsterino
שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע זמני להשתדרג לקליאו ספורט, אני כרגע מתלבט בין שני רכבים.

 

שניהם דור ראשון, 2001.

 

1. יד 2, 90K, חיצונית ופנימית האוטו במצב סבבה, יש שריטות, קצת מכות, קצת פלסטיקים שבורים, סה"כ כמו אוטו בן 11 שמור באופן יחסי.

האוטו טופל בקראסו רחובות, נראה שבצורה לא הכי רצינית (עשה טיימינג פעם ראשונה לפני שנתיים.. ד"א יכול להיות איזשהו נזק מזה? או שאם הוחלפה הרצועה אז כבר אין חשש..?)

בכל אופן, הרכב עבר מעט מאוד קילומרים, אז יש פערי זמן די משמעותיים בין הטיפולים (הכי הרבה 3 שנים).

הבעלים של הרכב לא ילד, ונראה שהאוטו ננהג בצורה רגועה יחסית.

 

2. יד 3, 167K, מבחינה קוסמטית, האוטו פיקס, לפני שנה עשה טיפול ענק עם טיימינג (נותן שקט לאיזה 3 שנים)

הבחור טיפל במוסך רציני שמכיר את הקליאו ספורט, עשה טיפולים כל 5K-7K, האוטו תוחזק ברמה גבוהה ביותר.

גם הבעלים שלו לא ילד, אבל כנראה שהאוטו ננהג ביותר אגרסיביות.

 

הפערים במחיר הם של 5K-6K.

 

אני מתכוון לקנות את הרכב לתקופה ארוכה (בהמשך להחזיק אותו כרכב שני).

אבל יחד עם זאת, אני לא יודע מה צופן העתיד, וכדאי יהיה שהרכב יהיה סחיר.

 

עצות יתקבלו בברכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני הייתי הולך על היד 2, למרות שלא תמיד זה סימן למשהו וחייב לקחת לבדיקה.

קוסמטיקה זה לא שיקול בקניית רכב כזה, בכסף שתשקיע על בלאי של עוד 80 קילומטר תעשה צבע ופחחות כל הרכב.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי גם הולך על היד 2,

קח יפוי כוח מהמוכר לבדוק במוסך מה היא עברה, תוציא הסטוריה מלאה, כולל שמנים זמנים וק"מ.

אם הכל מדוייק, היתי הולך עליה.

 

רכב שנקנה היום עם 167,000 ק"מ מחר הוא עם 200 אלף, ואז לך חפש לך קונה (קונים אגב יש תמיד, אבל הכל נגזרת של מחיר).

 

אגב, רק לידע כללי, השמועה אומרת שטיימג ברכב הזה זה 6,000 ש"ח, לאור זאת היתי מוודא מה מצב הטיימינג - ובמידת הצורך מוריד קצת במחיר בקניה.

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי טיימינג: 167K עשתה לפני שנה

90K לפני שנתיים.

 

כך שבכל מקרה אין יישור קו משמעותי ברכישה.

 

השאלה, האם היד 2 (שעבר 90K) שטופל באופן בינוני מינוס במורשה יהיה בטווח הארוך טוב יותר מה167K שטופל ע"י מביני עניין בלי לחסוך שקל.

 

(בהנחה כמובן שאני אטפל כמו שצריך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי גם הולך על היד 2,

קח יפוי כוח מהמוכר לבדוק במוסך מה היא עברה, תוציא הסטוריה מלאה, כולל שמנים זמנים וק"מ.

אם הכל מדוייק, היתי הולך עליה.

 

רכב שנקנה היום עם 167,000 ק"מ מחר הוא עם 200 אלף, ואז לך חפש לך קונה (קונים אגב יש תמיד, אבל הכל נגזרת של מחיר).

 

אגב, רק לידע כללי, השמועה אומרת שטיימג ברכב הזה זה 6,000 ש"ח, לאור זאת היתי מוודא מה מצב הטיימינג - ובמידת הצורך מוריד קצת במחיר בקניה.

אז אני חושב בדיוק הפוך,

פותח השירשור אומר שהרכב הולך להיות משני,אני מתאר לעצמי שלא יותר מ4-5K בשנה,לכן יקח לו כמה שנים טובות להגיע ל200K עד אז הרכב יהיה שווה כה מעט במחירון,שיהיה שווה להחזיק אותו עד הסוף המר,נגיד 8-9 שנים.

אל תשכח גם שהדוגמא בעלת הקילומרטז' הגבוה היא השמורה יותר,מה שאומר שקט נפשי,וגם הזולה יותר.

לסיכום,אני ללא ספק הייתי הולך על הדוגמא השמורה עם הנסועה הגבוהה יותר,בהנחה כמובן שהנסועה השנתית הולכת להיות נמוכה.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק היטב את שני הרכבים.

קח למכון ואז למוסך לקבל המלצות/הצעות מחיר ליישור קו.

 

הכי חשוב זה לבדוק את איכות הטיפולים (שימוש בחלפים מקוריים ומתאימים).

וכמו כן לראות אילו "מחלות" עבר האוטו (כמה פעמים נגרר למוסך, התחמם, תקלות חוזרות אחרות).

 

קוסמטיקה לא אמורה להוות פונקציה מרכזית ברכישת ספורטיבית, אם כי העניין חשוב (לאף אחד לא בא רכב שבור).

 

בגדול המוח הולך עם האופציה השנייה והלב עם הראשונה.

רכב עם ק"מ נמוך והפרש טיפולים בזמן רחב אחד מהשני לא אמור להרתיע אותך.

טיימינג לפני שנתיים - סביר.

מרבית המכוניות עוברות טיימינג כל 75K-100K.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

כמה דברים לדעתי:

1. הבדל של 6000 שח בסכומים האלו זה לא מעט - בערך 20% ממחיר הרכב, אז הפער כן משמעותי.

2. תבדוק היטב היסטוריית טיפולים מלאה. טיימינג חשוב (כיום לא משמעותית יותר יקר מרכבים אחרים) אבל אנשים ישר רצים לבדוק מתי עשו טיימינג, ובסוף נופלים על דברים אחרים.

2.1 רצועת אביזרים מתי בוצע (צריך להחליף כל 80 אלף)?

2.2 בלמים? רפידות, צלחות ונוזל. הצלחות האחוריות יחסית יקרות. השאר סטנדרטי ואפשר למצוא במחירים סבירים.

2.3 באיזה שמנים מטופל הרכב? טיפול בשמנים לא נכונים יכול לגרום לתקלות שיעלו המון (דיפייזר פולי).

2.4 מתי הוחלפו צמיגים?

 

הכל חשוב, ולאחר שתדע הכל תוכל להסתכל על הרכב במכלול ותדע כמה יש להשקיע בכל רכב וכמה ההפרשים במחיר באמת גבוהים.

ניחוש שלי, הקליאו השניה תצע זולה אפילו יותר לאחר השיקלול.

 

תעשה סיבוב על שני הרכבים, תראה אם אתה מרגיש הבדל מבחינת הכוח של הרכב, האם יש אחד שיותר שקט מהשני בעמידה.

 

וקוסמטיקה חשובה - סוג של אינדיקציה נוספת לאיך התייחסו לרכב וכמה שמרו עליו.

 

משה

מגאן 265

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ק"מ נמוך מדי מזיק לרכב לא פחות מק"מ מוגזם - 165K זה ממומצע ק"מ נמוך לרכב בן יותר מעשור, אבל סביר לרכב על מנת לשמר את המכלולים.

קוסמטיקה מעידה לא מעט על איך שהרכב טופל, אין דבר כזה הפרדה בין קוסמטיקה לבין "טיפלתי במכאניקה, כי זה מה שחשוב".

טיימינג ראשון לפני שנתיים? לא סביר בעליל. הרכב היה אמור לעבור טיימינג שני לא מזמן.

 

יותר מדי נורות אדומות לדעתי, מקרה קלסי של רכב "יד ראשונה עם ק"מ נמוך" שהוזנחה.

 

(ועוד לא הזכרתי בכלל את הג'נטים הסינים האלה :|)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי חושש קצת מהיד 2 עם 90K ק"מ.

3 שנים בין טיפול לטיפול אומר 3 שנים עם אותו שמן והשמן שמוסכי קרסו מכניסים הוא פז כלשהו, לא בדיוק מתכון מוצלח לשמירה על המנוע. קוסמטיקה לא מרשימה ופלסטיקה שבורה מראה על רכב שלא אהבו אותו כמו שצריך לאהוב קליאו ספורט ולכן לדעתי יש סיכוי גבוה יותר להפתעות ברכב הזה.

 

מצד שני, 167K ק"מ זה אמנם לא הרבה ביחס לשנתון, אבל אבסלוטית זה ק"מ בו הרבה דברים יכולים להתחיל להתקלקל כתוצאה מבלאי. אם יש הסטוריה מלאה ואתה רואה שברכב הזה הוחלפו מרכיבים חשובים בשנים האחרונות הייתי הולך עליו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד הק"מ הגבוה אך האקזמפלר השמור.

הראשונה נשמעת קצת יותר מוזנחת ואופי נהיגה אגרסיבי לא צריך להפחיד אותך ברכבים האלו (בגבול הסביר כמובן).

הקליאו שלי הייתה עם מאה שישים ומשהו אלף ק"מ במעמד המכירה והוכיחה אמינות מעבר לכל הציפיות, גם אצל הבעלים החדשים.

כמובן שהיא הייתה מטופלת באופן שלא יבייש חללית של נס"א.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...