Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עו"ד אוסם יוכיחו שאתה לא יודע איזה מנורה אתה רוצה, - איזה תכונות שגרמו לך לעמוד עליהן ? ( אין ייצור הארץ) ושהפולני מעולה ונקנה ע"י חברות מכובדות מזמן אדיסון. (אוסרם ? סילבניה ?)

ביהמ"ש ייקבל שאי ההתאמה איננה מהותית לטיב המוצר,אולי אפילו שהתביעה קנטרנית וחסרת כל בסיס וייקרע אותך בהוצאות שלהם.

 

קודם כל אני לא מתכוון לתבוע כי אין לי זמן וכוח להתעסק בזה. אני מחפש את הגופים המוסמכים עם השיניים שיטפלו בזה.

 

זו גם לא שאלה של איכות אלא של עיקרון. אם אני למשל לא מוכן להשתמש בתוצרת פולנית כי הם שרפו את הסבא של הסבא שלי בשואה אז למה שלא יגידו לי שהנורה פולנית?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרנקוס אתה מוזמן להגיע לפולין ולשאול שם את התושבים מה לדעתם צריך לעשות ליהודים. (תקף גם לאוקראינה)

אתה תבין שהדור ההוא אולי מת אבל הרעיון חי ובועט.

פורסם

לא זכור לי שבאיזשהו ישוב בארץ יש אידיאולוגיה של השמדת עם אחר על רקע לאומיותו.

 

מדינה שעושה מסכסוך פוליטי קרדום לחפור בו מראה רק מה היא בדיוק שווה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הקשר לארץ היצור? כתוב "מיוצר בישראל" כשלמעשה זה לא וזאת הטעיה.

אני לא חושב שצריך בכלל לתת סיבות לבית המשפט למה אכפת לו שהנורה תהיה מיוצרת דווקא בX ולא בY, שורה תחתונה - ביקשת תוצרת ישראל ומכרו לך תוצרת טימבקטו.

עוד מעט על כל המכוניות יכתבו "תוצרת ישראל" כי המחיר האמיתי של הרכב מתנפח ביותר מ100% פה בארץ :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא זכור לי שבאיזשהו ישוב בארץ יש אידיאולוגיה של השמדת עם אחר על רקע לאומיותו.

 

מדינה שעושה מסכסוך פוליטי קרדום לחפור בו מראה רק מה היא בדיוק שווה.

 

אז עזוב התנחלויות, העניין הוא אידיאולוגיה נגד עם אחר.

 

אם מישהו אומר שהוא לא יקנה מפולנים, זה בדיוק כמו שאמריקאי\בריטי\שוודי לא יקנה מוצרים מהארץ.

 

סתם התבכיינות.

פורסם
אז אתה קטנוני וגזען, כי רוב מי שהיה שם כבר מת ואי אפשר אפילו להשתמש בטיעון הזה בבית משפט.

 

פרנקוס, אתה לא מבין בכלל על מה אני כועס. לי אישית אין בעייה לא עם הפולנים ואפילו לא עם הפרסים כבני אדם. פשוט כשמוכרים לי משהו אני רוצה שיגידו לי את האמת. זה ביה בסדר מבחינתך אם היו מוכרים לך את הטויוטה הטורקית כמיוצרת ביפאן?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש לך תוצרת פולניה בבית, אם אתה יודע ואם לא.פולניה מעצמה תעשייתית ,בייחוד בתקופה זאת של היורו,עם הרבה קשרים למותגים ישראליים.

פורסם

אין לי בעייה שיהיה גם תוצרת מאדים. רק תגידו לי מראש ותנו לי להחליט אם אני רוצה תוצרת כזו או לא ואל תרמו ותטענו שזו תוצרת אחרת. היית מסכים להזמין טויוטה אייגו ולקבל 107 (אותו האוטו ואותה התוצרת. רק סמל אחר)?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
פג'ו פחות אמין ברור שלא מסכים

 

בגלל זה אני לא רוצה נורה פולנייה. גם יותר קרה וגם פחות חכמה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...