Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעלת יונדאי גטס 2007, ולפני זמן מה הגעתי ל90 אלף והחלטתי לשלוח את הרכב לטיפול אצל מוסך לב גן בירושלים, שהוא מוסך מורשה של יונדאי.

אפילו נכנסתי לאתר של המוסך לפני ששלחתי את האוטו שם כתוב "מוסך השירות לב גן מתחייב לתת את השירות הטוב ביותר במחירים המשתלמים ביותר בירושלים והסביבה."

המחירים היו מאוד גבוהים, רק על הטיפול 90 אלף המוסך דרש 3500 שקל.

בזמן שהאוטו היה במוסך הם גילו בעיה בבלמים ולכן טיפלו בבעיה בהתאם ודרשו עוד 1,100 שקל.

בסך הכל יצאתי מהמוסך עם קבלה על סך 4,658 ש'ח.

 

הרכב חזר ונסע כהרגלו, ואחרי 5 ימים פשוט לא התניע.

התקשרתי למוסך כדי לברר איך יכול להיות שאוטו שנמצא אצלי שנה וחצי, רק נכנס אליהם למוסך ופתאום לא מתניע, וכמובן גם ביקשתי שיקחו את הרכב ויבדקו אותו בחינם ואף ציינתי בפניהם שלא יעשו שום דבר שידרוש ממני כסף.

בעל המוסך אודי הסביר לי בטון מתנשא שלא יכול להיות כי הם אחראים לנזק אך הוא יבדוק מה הוא יכול לעשות.

למחרת התקשר בעל המוסך ודרש ממני לשלם מחיר מלא על מצבר חדש, ודרש ממני עוד 696 שקלים.

 

בסך הכל יצאתי מהמוסך עם אוטו נוסע, בדיוק כמו האוטו שנכנס אליו בהתחלה.

אני קיבלתי את הרושם שבעל המוסך מתעסק עם הרכב יותר מהצורך, ומנצל את חוסר הידע של הלקוח כדי לגבות ממנו כסף על עוד שינויים לא הכרחיים.

היחס היה מתנשא, והייתה תחושה שמנסים לרמות אותי מאחורי מילים יפות.

נראה לי שמוסך לב גן מנצל את מעמדו כמוסך מורשה כדי לגבות מחירים חסרי שחר.

 

אני אישית לא אחזור לשם יותר, ולא ממליצה על המוסך בשום אופן.

פורסם

ליאת,

תודה שחלקת עימנו את המידע הזה, אבל קחי בחשבון שאמינותך מוטלת בספק.

למה?

את כועסת והחלטת לפרוק את התיסכול שלך במקום שנראה לך הכי הגיוני - פורום נותני שרות בפורום רכב.

עד כאן הכל הגיוני, אבל...

את לא חברה פעילה כאן, את לא תורמת לאף דיון ולמראית עין, נרשמת בכדי להשמיץ.

הביטי בפרופיל שלך, תאריך הרישום - אוגוסט 2012, מספר ההודעות - אחת וזו הודעת השמצה.

 

את רוצה שיקחו אותך ברצינות?

 

כמוך יש 3 בשבוע, כאן ובכל פורום אחר, נרשמים, משמיצים ונעלמים.

 

יכול להיות שמוסך לב גן הוא המוסך הגרוע בישראל, מצד שני, יכול גם להיות שהוא המוסך הטוב בישראל, את זה לא נדע.

 

לעניין, שנה וחצי זה זמן הגיוני לחיים של מצבר רכב (קצת קצר, אבל עדיין הגיוני), יתכן שיש קשר בין השניים ויתכן שאין, אבל מכאן לצאת בהשמצות כלפי עסק שהוא מקור הפרנסה של של מספר עובדים (בעל המוסך, מכונאים, פקידים...), זה לא מכובד.

אגב, המצבר היה חדש כשרכשת את הרכב? או שאולי הוא בן יותר משנה וחצי?

 

 

טיפל לך בבלמים?

מה רצית, שישאיר אותך עם בעיה בבלמים?, בלמים לקראת סוף חייהם?

 

אגב, כתבת:

אני קיבלתי את הרושם שבעל המוסך מתעסק עם הרכב יותר מהצורך
מה הרקע המכונאי שלך? מנין את יודעת מה היא "התעסקות מיותרת?"

 

לבטח לא תעני, כי כנראה שלעולם לא תשובי לכאן, כמו רבים לפניך - המשמיצים.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
ליאת,

תודה שחלקת עימנו את המידע הזה, אבל קחי בחשבון שאמינותך מוטלת בספק.

למה?

את כועסת והחלטת לפרוק את התיסכול שלך במקום שנראה לך הכי הגיוני - פורום נותני שרות בפורום רכב.

עד כאן הכל הגיוני, אבל...

את לא חברה פעילה כאן, את לא תורמת לאף דיון ולמראית עין, נרשמת בכדי להשמיץ.

הביטי בפרופיל שלך, תאריך הרישום - אוגוסט 2012, מספר ההודעות - אחת וזו הודעת השמצה.

 

את רוצה שיקחו אותך ברצינות?

 

כמוך יש 3 בשבוע, כאן ובכל פורום אחר, נרשמים, משמיצים ונעלמים.

 

יכול להיות שמוסך לב גן הוא המוסך הגרוע בישראל, מצד שני, יכול גם להיות שהוא המוסך הטוב בישראל, את זה לא נדע.

 

לעניין, שנה וחצי זה זמן הגיוני לחיים של מצבר רכב (קצת קצר, אבל עדיין הגיוני), יתכן שיש קשר בין השניים ויתכן שאין, אבל מכאן לצאת בהשמצות כלפי עסק שהוא מקור הפרנסה של של מספר עובדים (בעל המוסך, מכונאים, פקידים...), זה לא מכובד.

אגב, המצבר היה חדש כשרכשת את הרכב? או שאולי הוא בן יותר משנה וחצי?

 

 

טיפל לך בבלמים?

מה רצית, שישאיר אותך עם בעיה בבלמים?, בלמים לקראת סוף חייהם?

 

אגב, כתבת:

מה הרקע המכונאי שלך? מנין את יודעת מה היא "התעסקות מיותרת?"

 

לבטח לא תעני, כי כנראה שלעולם לא תשובי לכאן, כמו רבים לפניך - המשמיצים.

 

 

ליאת לא ציינה מה כלל הטיפול הנוכחי/הקודם, אימתי נרכש ההמצבר, האם למתחילה היה "מתאים" לרכבה,.. וכולי.

אני בהחלט מסכים עם דעתך לעניין "החוסר אינפורמציה" הקיים.

 

אולם לשלול על הסף את "סיפורה", משום היותה "חדשה טרייה" בפורום, ומשום המוסך מקום פרנסה למספר משפחות..מה הקשר?

האם כלל המוסכים המפרנסים [נניח] מעל 10 משפחות הינם "צדיקי חיים הכט" ?

מאימתי "מונה הודעות" של משתתף פורום כזה או אחר, מעיד על אמינותו דבריו?

פורסם

מונה ההודעות כלל לא מעיד על מהימנות, אבל כשאדם נרשם לפורום ע"מ להשמיץ, זה צורם.

ז"א אדם נרשם רק בשביל לפרוק זעם / לספר סיפור אמיתי / לפרסם בדיה נקמנית, זה לא משנה מה.

זה ניצול ציני ואינטרסנטי, שבעצם, מזלזל בנו, שאר חברי הפורום.

 

האם האנשים הללו באמת מתעניינים ברכב, בפורום, בנעשה בו?

האם יש להם תרומה של מידע?

האם הם קוראים, נהנים ולומדים מאחרים בפורום?

 

מסתבר שהתשובה לכל אלו היא לא.

 

זה כמעט כמו טרול בפורום, רק שאלו, להלן המשמיצים, פוגעים בבעלי עסקים.

 

רוצה לפרסם תלונה? אל תהיה פחדן, פרסם את כל הפרטים: קבלות, חשבוניות, זמנים ותאריכים. תידע את הצד המושמץ שהוא הושמץ ותן לו הזדמנות להציג גם את הצד שלו.

הכי חשוב, פרסם גם את הפרטים שלך, אל תהיה שפן אינטרנט אנונימי, כאשר אתה בפרוש נוקב בשמות של אחרים.

 

לכל מטבע שני צדדים.

 

לפעמים, הצד המושמץ מגיב ולפתע התמונה משתנה וכל ה"עובדות" כבר לא כל כך עובדות ובעצם מתגלה שאם מישהו היה לא בסדר, זה היה הצד המשמיץ.

לפעמים, בדיוק להפיך, והצד המושמץ רק מעמיק לעצמו את הקבר, ראה ערך "שטיפת רכב נחלים" (אגב שרשור קורע שמככב בגוגל :lol:).

 

 

עוד הערת אגב, אותם משמיצים קיימים גם בפורום "פולגז", "ג'יפולוג", "פנצ'ר" ורבים אחרים, המכנה המשותף לכולם הוא שלרוב, הם נעלמים אחרי תגובה אחת, בודדים מהם נשארים להתנצח לעוד כמה פוסטים ואז מתמוססים עמוק בדפי ההיסטוריה של השרת.

 

תופעה בזויה לא פחות מטרולי פורום.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

אתה מאוד החלטי לגבי מקרה שבו, כמוני, אינך מכיר הפרטים.

לא כל אדם הוא חיית פורומים ואם כן, לא בהכרח חי בפורום הזה. יש עוד כמה פורומים בשלל נושאים.

אדם קיבל לדעתו שרות גרוע. הוא לא רוצה שאחרים יפגעו גם כן . זו דרכו המהירה אך המינימלית להעניש העסק ואתה, הלקוח הפוטנציאלי יוצא מכך נשכר.

מניין לי לדעת? זהו, שאינני יודע, בדיוק כפי שאתה לא יודע, אך אתה מרשה לעצמך להיות נחרץ שלא לצורך.

חלק מנימוקייך באשר לחברות הכותב בפורום הם יפים, הם רק לא רלוונטיים.

לטעמי אין למחוק את ההודעה הפותחת את השרשור. איש איש ושיקול דעתו.

פורסם

כשקניתי את הרכב הבעלים הקודם אמר לי שהחליף מצבר חודשיים לפני שמכר אותו, סך הכל שנה ו8 חודשים.

 

האמת היא, שאין לי מושג במכונאות, ולפני שפרסמתי את ההודעה הזו נרשמתי בכדי להתייעץ בהודעות פרטיות עם כמה ממנהלי הפורום, כדי שאדע איך לפנות אל המוסך ומה בדיוק לדרוש.

חבל שאתה מכנה אותי "משמיצה" ופוסל לחלוטין את הביקורת שלי.

 

אם אתה רוצה, אני אצלם את החשבוניות ואעלה לכאן את התמונות עוד היום.

שום חלק בסיפור שלי לא ממוצא ואף תוכל לראות את הפרשי התאריכים בין הטיפולים.

פורסם

אתה יכול לקטול את הביקורת שלי בטענה שאני כעוסה, מה שגם נכון, אך לאו דווקא משנה את המציאות.

זה שהמוסך יקר מאוד אני אפילו יכולה להוכיח.

תראה את השרשור הזה של הפורום:

 

 

 

בו נכתב:

 

בטיפול 90 אלף ביונדאי גטס מחליפים:

1. 4 ליטר שמן מנוע חצי סינטטי 60 עד 120 ש"ח כולל מע"מ

2. פילטר שמן. מקורי מ45 עד 65 ש"ח. תחליפי טורקי או קוריאני עד 35 ש"ח כולל מע"מ

3. פילטר אויר תחליפי מ35 עד 50 כולל מע"מ

4. 4 פלגים DENSO מ-70 עד 90 ש"ח כולל מע"מ NGK מ-50 עד 70 כולל מע"מ

5. רצועת טיימינג איכותית + מותחן GMB יפני + גלגלת איזון GMB יפני מ 250 עד 400 כולל מע"מ

6. 3 רצועות אביזרים מ100 ש"ח עד 150 ש"ח

7. 4 ליטר שמן גיר אוטומט סינטטי + קיט פילטר לגיר מ280 ש"ח עד 400 ש"ח כולל מע"מ

8. עבודה מ-450 ש"ח עד 650 כולל מע"מ (לא כולל החלפת ברקסים אבל כולל בדיקה)

 

סה"כ מ-1500 עד 1900 ש"ח כולל מע"מ

 

פילטר שמן 49 שקלים

פילטר אוויר 38

4 פלאגים 120 שקלים

רצועת טיימינג 195

מותחן לרצועה 220

 

בנוסף שילמתי 88 שקל על מסנן מזגן, 360 שקלים על נוזל תיבת הילוכים אוטומטית, 50 שקלים על נוזל קירור מנוע, ו150 שקלים על שמן מנוע.

 

בסך הכל על כל ההחלפות שילמתי 2931 שקלים, ובנוסף עוד 1,133 על עבודה.

נוסיף לזה מע'מ 16% ויוצא 4568.

פורסם

סליחה שלא היה לינק בהודעה הקודמת זה לא נותן לי לפרסם לינקים.

 

בכל אופן, לפני שאני פניתי למוסך חיפשתי חוות דעת ולא מצאתי שום דבר מלבד האתר הרשמי של המוסך בו הם מתפארים בשירות המצויין שלהם, עושה רושם רציני וטוב ולכן גם פניתי אליהם.

אני אישית הופתעתי מאוד מהמחירים היקרים, מדובר פה בחלקי רכב, לא בבגדים- זה שהם מוסך מורשה לא הופך אותם למותג ומאפשר להם לקחת מחירים גבוהים.

 

אם עדיין למרות שפירסתי פה את כל העובדות ולא חסכתי אף פרט, אתה מאמין שאני פה כדי "להשמיץ" ו"לפגוע בפרנסה של משפחות", אתה מוזמן לפנות למנהל שימחק את ההודעות שלי.

אני רציתי להזהיר את חברי הפורום, ומעבר לזה, להזהיר אנשים שבדיוק כמוני מחפשים "מוסך לב גן" בגוגל ומוצאים רק את האתר שלהם ופרסומים נוספים שלהם באתרים שונים.

פורסם

אני אישית הופתעתי מאוד מהמחירים היקרים, מדובר פה בחלקי רכב, לא בבגדים- זה שהם מוסך מורשה לא הופך אותם למותג ומאפשר להם לקחת מחירים גבוהים..

 

אם כבר נתת את דוגמאת הבגדים, בואי נמשיך איתה (מזל שנתת אותה, אחרת עוד הייתי נחשב בשוביניזם).

 

מוסך מורשה היבואן בהשוואה לבגדים הוא מותג של מעצב מאוד ידוע.

 

את בעצם מחליטה שחשוב לך שעל כל החלקים שמוכנסים ברכב תהיה "תגית" עם הלוגו של היצרן.

 

וזה יקר!

 

 

בדיוק כמו לקנות ג'ינס דיזל.

 

את משלמת הרבה מאוד כסף, לעיתים ללא כל פרופורציה לערך המוסף שבקניה שכזו.

 

הכי טוב, נראה לי לשים את המקרה מאחוריך ולהתיעץ פה בפורום בחיפוש מוסך לא מורשה באזור מגורייך שמכיר גטס.

 

אם את רוצה להמשיך לחקור במקרה, פרטי על מה שילמת וכמה ונוכל להעיר.

 

אמנם פרטת קצת אבל אני לא רואה את החיובים היקרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קיבלת הצעת מחיר לפני שהכנסת את הרכב למוסך? בדקת מחירים בעוד מקומות?

 

תעלי צילום של החשבונית עם פירוט העבודות והחלקים שבוצעו ברכב. תסתירי שם פרטים מזהים שלך ושל הרכב.

 

צריך לפרק גלגלים בשביל לדעת מה מצב הברקסים ואם יש צורך להחליף או לא. אי אפשר לדעת מראש.

 

המחירים יקרים אבל אם ידעת מראש אז אני באמת שלא מבין למה לבוא ולהתלונן לאחר מכן.

פורסם

שלום ליאת. אני מבין שהסכומים באדום הםסכומים שאנשים כתבו בפורום, ובשחור סכומים שגבו ממך בפועל.

אם כך, אני רואהשמחיר הפלגים עלה, זה סביר ואפשרי.

לא ראיתי שהוספת מחיר הבלמים, יכול להיות יקר. תלוי מה החלפת.

כמו כן לא כתבת כמה שילמת על החלפת בלמים. שונה לגמרי מבדיקתם. כוונתי לעבודה.

באשר למוסך מורשה יבואן, זהו בהחלט מותג עם ידע, עלויות ויתרונות ועל כך מקובל לשלם.

אסייג דבריי בכך שאין ולא הייתה לי יונדאי.

אגב, גם החלפת טיימינג עולה כסף, במכוניות אחרות, לעיתים הרבה יותר.

בשלב זה עדיין לא צירפת את כל המידע הרלוונטי, אך יש כאן לא מעט. ממה שכן כתבת נראה שהחויב הוא לגיטימי וסביר.

אני סבור שהיה עלייך לפנות לפורום בשאלה ולא לצאת למיתקפה. מיתקפה שפוגעת בשמו הטוב של עסק.

לא כל אחד חייב להבין ברכב. אך יש דברים בהם כל אדם אמור להבין.

 

נראה לי שבמקרה הספציפי הזה, ספארי צדק ואני טעיתי.

חבל ,שכן יש אנשים עם תלונות מוצדקות. מקרה כזה רק מגביר החשדנות כלפיהם.

פורסם

אני לא מתכוונת להתווכח אתכם, אם אתם לא מסכימים עם חוות הדעת שלי- אין שום בעיה, אבל אני נשארת בדעה שלי.

כל מה שאמרתי שלא הייתי מרוצה מהיחס שקיבלתי (ואולי אחד מכם לא היה מקבל יחס כזה, כי בחורה בת 20 שרואים שהיא לא מבינה הרבה יותר קל לנצל ופתאום להגיד לה "אה, צריכים גם להוסיף X, זה עוד 500 שקל"), ונאלצתי לשלם מחיר הרבה יותר יקר משציפיתי.

אם לדעתכם מוסך מורשה יכול לדרוש פי אחד וחצי מהמחיר המומלץ ואף הגיוני שהוא יעשה את זה, אני לא אתווכח.

 

בסך הכל שיתפתי בחוויה שאני עברתי ובתחושה שאני קיבלתי.

פורסם

ליאת, את מתיחסת למגיבים לך כמיקשהאחת, שגוי.

ספארי חושב כך, אני אחרת,ויש עוד בתווך.

אכן, יש שינצלו את מינו או גילו או נסיונו של לקוח כדי לנצלו. זה לא מה שעולה מהפרטים שציינת.

אני בוחר להתיחס לגילך וחוסר נסיונך דווקא כנסיבות מקילות של אי הבנתך למצב מסוים.

אבל

התקפתך על העסק חסרת ביסוס עובדתי, בינתיים

קלות הפגיעה בפרנסתו של אדם, מצידך, לא סבירה.

התעקשותך, גם כן לא סבירה.

על כך לא יכפרו גיל, מין, נסיון או היעדרו. אין תירוצים.

פורסם

אני לא תקפתי את העסק ולא התכוונתי לפגוע בפרנסתם של בעלי העסק.

אני בחרתי לשתף במקרה שקרה לי ובתחושות שקיבלתי, אחרי הכל זה פורום ״חוות דעת״ ועל כן קיבלתי את הרושם שכל אחד יכול להביע את דעתו בפורום הזה.

אין לי ידע נרחב בתחום וגם לא אמרתי דבר כזה, המחירים אכן יקרים מתוך השוואה שעשיתי ממש פה בפורום, אם אתם מאמינים שמדבר במוסך מורשה ועל כן המחירים סבירים, זו זכותכם המלאה.

מצד שני זו גם זכותי לציין שהמחירים יקרים והיחס שקיבלתי לא היה טוב. אם זו ביקורת כל כך קשה ואתם מאמינים שזה מוגזם אתם מוזמנים למחוק את השרשור.

אני בסך הכל רציתי להביע את דעתי, אם בעיניכם היא קיצונית ותוקפנית וחסרת ביסוס גם זה בסדר.

אני לא מתעקשת שאני צודקת, אך מצד שני אתם לא יכולים לשלול תחושה של בן אדם.

אני חושבת שכולם יסכימו איתי שבכל מקום שבו אתה משלם כסף תמורת שירות, לפעמים אתה מרוצה ולפעמים לא. גם אם נניח בצד את העבודה המכנית והסכום שנדרש ממני עבורה. אם אתה יושב במסעדת יוקרה ומזמין מנה בידיעה שהיא יקרה, היית מצפה שהמלצר יכבד אותך, שהאווירה תהיה טובה והמנה תהיה באיכות גבוהה, ולא ידרשו ממך תשלום נוסף עבור עוד רוטב, לדוגמא.

יצא כך שאני לא מרוצה מהשירות שקיבלתי ולכן זכותי לכתוב זאת.

×
×
  • תוכן חדש...