Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהכתוב על-ידי ליאת ניתן להבין שרכבה עבר טיפול timing, וייתכן שגם ברקסים..

 

כבעל וולוו s80, שרכבו עבר לפני כשנה טיפול timing [מוסך וולוו, כולל שמנים, פלגים, מסננים וכולי..], ובטיפול נפרד ברקסים [קדמיים, כולל החלפת 2 בוקסות למשולשים וכולי].. סך 2 החן 4055שח לפני מעמ, כלומר כ- 135שח יותר ממה שהיא חוייבה..

 

על-פניו, ומבלי לראות העתקי חן טיפולים [אולם אין לי כל סיבה, מדוע שלא להאמין לה], לא סבירות בעיני העלויות שלטענתה נגבו

ממנה, בהתחשב בדגמי הרכבים [s80 vs. getz], ואני בהחלט יכול להבין את תסכולה.

לעניין השרות/יחס שקיבלה- לתחושתה קיבלה יחס/שרות לא אדיב, ואין לי כל סיבה שלא להאמין לה, כפי שאאמין לכל אחר שיטען שקיבל יחס ושירות טוב.

 

אני גם סבור שזה בהחלט "תקין", שפלוני-אלמוני יעלה לפורום את תחושותיו, באשר לשרות ו/או רמת מחירים שנדרש לה, אחרי-הכול

זהו פורום דיעות פתוח/חופשי/דמוקרטי ושכל אחד מהקוראים שייקח לעצמו את מה שיבחר לנכון. לכן איני מסכים עם כמה המתגובות הקודמות, שלדעתי ניתן לפרשן ב- "מעיין צנזורה".

פורסם

כנראה שאף אחד מחברי הפורום לא ביקר ביחד איתך במוסך כך שעניין ההרגשה הוא סוביקטיבי לחלוטין ואת זה רק את יכולה לקבוע!

 

אבל לגבי המחירים - כמו שציין כאן סוחר הלטאות bagira, צריך להשוות תפוחים לתפוחים ולא תפוחים לענבים.

המחירים שציינת לקוחים מתוך ההודעה הזו. שימי לב, בהודעה הזו מדובר על גטס עם מנוע 1,600 סמ"ק ועל טיפול במוסך שאינו מורשה יבואן. המחירים במוסך מורשה יבואן שונים כי למוסך מורשה יבואן יש הוצאות שאין למוסך שאינו מורשה של היבואן. מה גם שמוסך מורשה יבואן מחויב לעמוד בסטנדרטיים שקובע היצרן שאינם מחייבים מוסך אחר, כמו למשל חדר המתנה, הדרכות טכניות לעובדים, תקני ISO וכו'. הכל עולה כסף ועל הכל בסופו של דבר משלמים.

 

לבעיית ההתנעה שלך אין בהכרח קשר ישיר לטיפול 90 אלף. גם אם הבעלים הקודמים של הרכב החליף מצבר, שנה ושמונה חודשים זה זמן חיים סביר למצבר שעובד קשה (וברכב שנוסע כל כל מעט, המצבר כנראה עובד קשה). זה בטווח הנמוך של הסביר, אבל עדיין סביר.

 

העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך עכשיו היא שבפעם הבאה שאת נכנסת למוסך תתיעצי בפורום לפני הטיפול ולא אחרי :)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
האם קראת את הנסיך הקטן?

 

בוודאי, אפילו לא ממזמן כל כך. מה הפאנץ׳?

 

צביקה פיק, אני מסכימה איתך בהחלט, שום עצה שאני אקבל פה לא תחזיר אליי 5300 שקלים שכבר נתתי למוסך.

פורסם
אני לא תקפתי את העסק ולא התכוונתי לפגוע בפרנסתם של בעלי העסק.

אני בחרתי לשתף במקרה שקרה לי ובתחושות שקיבלתי, אחרי הכל זה פורום ״חוות דעת״ ועל כן קיבלתי את הרושם שכל אחד יכול להביע את דעתו בפורום הזה.

אין לי ידע נרחב בתחום וגם לא אמרתי דבר כזה, המחירים אכן יקרים מתוך השוואה שעשיתי ממש פה בפורום, אם אתם מאמינים שמדבר במוסך מורשה ועל כן המחירים סבירים, זו זכותכם המלאה.

מצד שני זו גם זכותי לציין שהמחירים יקרים והיחס שקיבלתי לא היה טוב. אם זו ביקורת כל כך קשה ואתם מאמינים שזה מוגזם אתם מוזמנים למחוק את השרשור.

אני בסך הכל רציתי להביע את דעתי, אם בעיניכם היא קיצונית ותוקפנית וחסרת ביסוס גם זה בסדר.

אני לא מתעקשת שאני צודקת, אך מצד שני אתם לא יכולים לשלול תחושה של בן אדם.

אני חושבת שכולם יסכימו איתי שבכל מקום שבו אתה משלם כסף תמורת שירות, לפעמים אתה מרוצה ולפעמים לא. גם אם נניח בצד את העבודה המכנית והסכום שנדרש ממני עבורה. אם אתה יושב במסעדת יוקרה ומזמין מנה בידיעה שהיא יקרה, היית מצפה שהמלצר יכבד אותך, שהאווירה תהיה טובה והמנה תהיה באיכות גבוהה, ולא ידרשו ממך תשלום נוסף עבור עוד רוטב, לדוגמא.

יצא כך שאני לא מרוצה מהשירות שקיבלתי ולכן זכותי לכתוב זאת.

 

את הספר קראתי מזמן ואיני זוכר כל פרט, אנא קבלי בהבנה.

בכל אופן יש בסיפור מלך המצווה בכל בוקר על השמש לזרוח ובכל ערב הוא מצווה עליה לשקוע.

הפלא ופלא היא עושה כדבריו. לדעתו.

יש שם מציאות של שמש זורחת. יש חוויה שלו שהיא עושה זאת לפקודתו.

גם אצלך יש מציאות- תקון במוסך, יש חוויה שלך- עבדו עלייך.

חוויתך והמציאות לא בהכרח חופפות ואל לנו להכפיף המציאות לחוויה.

המלך מצווה- זו זכותו.

גם אצלך- זו זכותך להתבטא כפי שכתבת מיספר פעמים.

לצד הזכות, למלך יש אחריות- אנו זקוקים לשמש.

גם לך יש אחריות- אנו זקוקים למוסכים. יש לך זכויות רבות אך גם לאחרים. זכותם לזכות לחוות דעת הוגנת ולשמר את פרנסתם, הם חיים מימנה.

את חוזרת שוב ושוב על אני אני ואני. אכן בקורתך תוקפנית ועד כה, חסרת ביסוס.

את מבקרת במקום בו את צריכה לשאול. שוב, זכותך.

לטענתך אין לשלול דברייך כי זו החוויה שלך. לא מתווכח עם תחושות או חוויות.

איני סבור שיש למחוק את השרשור. בניגוד לאחרים גם איני סבור שיש למנוע מגולשים חדשים לכתוב חוות דעת על עסקים.

אני רק סבור שאת קצת מקשה עליי בדעתי זו. כל הודעה שלך רק מחזקת את נימוקיו של מי שחושב שהפורום צריך להגביל גולשים חדשים על ידי כללים.

לאנשים יש אחריות אישית. הם צריכים לדעת להגן על עצמם אך גם לרסן עצמם ולא לפגוע בפרנסת האחר, למשל. הם גם צריכים לרסן עצמם מלפגוע בעצמם בדבריהם. זה חלק מן הבגרות, בדיוק כמו האחריות לטפל ברכב ו ההוצאה הכרוכה בכך.

יש הבדל בין בירור לתלונה.

אנא, להבא - קחי אחריות. נסיעה טובה ובטוחה.

פורסם

 

צביקה פיק, אני מסכימה איתך בהחלט, שום עצה שאני אקבל פה לא תחזיר אליי 5300 שקלים שכבר נתתי למוסך.

 

וזו בדיוק הסיבה שהמלצתי לפתוח שרשור בפורום טכני.

 

פרטי סוג רכב ואזור מגורים וכולי תקווה שימליצו לך על מוסך שאינו מורשה היבואן שהגון ומכיר את הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
את הספר קראתי מזמן ואיני זוכר כל פרט, אנא קבלי בהבנה.

בכל אופן יש בסיפור מלך המצווה בכל בוקר על השמש לזרוח ובכל ערב הוא מצווה עליה לשקוע.

הפלא ופלא היא עושה כדבריו. לדעתו.

יש שם מציאות של שמש זורחת. יש חוויה שלו שהיא עושה זאת לפקודתו.

גם אצלך יש מציאות- תקון במוסך, יש חוויה שלך- עבדו עלייך.

חוויתך והמציאות לא בהכרח חופפות ואל לנו להכפיף המציאות לחוויה.

המלך מצווה- זו זכותו.

גם אצלך- זו זכותך להתבטא כפי שכתבת מיספר פעמים.

למלך יש אחריות- אנו זקוקים לשמש.

לך יש אחריות- אנו זקוקים למוסכים. יש לך זכויות רבות אך גם לאחרים. זכותם לזכות לחוות דעת הוגנת ולשמר את פרנסתם, הם חיים מימנה.

את חוזרת שוב ושוב על אני אני ואני. אכן בקורתך תוקפנית ועד כה, חסרת ביסוס.

את מבקרת במקום בו את צריכה לשאול. שוב, זכותך.

לטענתך אין לשלול דברייך כי זו החוויה שלך. לא מתווכח עם תחושות או חוויות.

איני סבור שיש למחוק את השרשור. בניגוד לאחרים גם איני סבור שיש למנוע מגולשים חדשים לכתוב חוות דעת על עסקים.

אני רק סבור שאת קצת מקשה עליי בדעתי זו. כל הודעה שלך רק מחזקת את נימוקיו של מי שחושב שהפורום צריך להגביל גולשים חדשים על ידי כללים.

לאנשים יש אחריות אישית. הם צריכים לדעת להגן על עצמם אך גם לרסן עצמם ולא לפגוע בפרנסת האחר, למשל. הם גם צריכים לרסן עצמם מלפגוע בעצמם בדבריהם. זה חלק מן הבגרות, בדיוק כמו האחריות לטפל ברכב ו ההוצאה הכרוכה בכך.

יש הבדל בין בירור לתלונה.

אנא, להבא - קחי אחריות. נסיעה טובה ובטוחה.

 

באותה מידה אני אגיד- אנחנו צריכים ראש ממשלה וחברי כנסת, לכן אין להעביר עליהם ביקורת ולהביע עליהם דעה שלילית פן תיפגע פרנסתם ויחדלו מלהיות ראשי ממשלה.

כמו שכבר אמרתי, אין לי עיניין ברכב ועל כן לא הייתי בפורום לפני שבאמת הייתה לי בעיה. האם זה שאין לי את הידע והעניין פוסל את הזכות שלי להביע דעה? האם אדם שאין לו תואר במדעי המדינה אך חושב שמחירי הדיור גבוהים מאוד לא יכול להביע את דעתו כי חס וחלילה תיפגע הממשלה?

 

האם אמרתי פה ״דעתי המקצועית היא שרימו אותי״? ממש לא.

אמרתי שהמחיר היה גבוה, דבר שהוא נכון ואם חברי הפורום האחרים חושבים שיש הצדקה למחירים האלה, זה עדיין לא אומר שהמחירים לא גבוהים.

אמרתי שלא הייתי מרוצה מהשירות, מהיחס, ומהצורה בה הדברים נעשו. האם צריך להיות מכונאי רכב בכדי לזהות שירות אדיב?

 

אני לוקחת אחריות על כל מילה שכתבתי, ועומדת מאחורי דעתי.

לא התכוונתי לפגוע בפרנסת המוסך, אבל אולי חוות דעת שהייתה נכתבת קודם הייתה עוזרת לפרנסתי שלי וחוסכת לי כמה מאות שקלים.

פורסם

חוששני שהאנאלוגייה אינה במקומה. תתפלאי לשמוע, להמלצה או קטילה על עסק רכב בפורום רכב- יש השפעה מסוימת.

לחוות דעתו של אזרח על פוליטקאי השפעה שולית. אם הם היו מושפעים, חלקם היו נפגעים מיד על ידי ברק.

דעות רבות שאנו שומעים על פוליטקאים שוות כקליפת השום וכך נתייחס אליהן. לעומת זאת, כן ניתן ללמוד מהן על מי שמביע אותן.

כנראה לא הצלחתי להבהיר- בהחלט זכותך להגיד כל דבר על כל דבר, גם אם אינך מבינה בו מאומה.

העניין הוא שזה מלמד עלייך ולא לטובה. זאת לצד פגיעה אפשרית באחר שלא בצדק. אלו שתי סיבות- ויש עוד, לכך שלא כל דבר שזכותנו לעשות- אכן נעשה. עניין של שיקול דעת.

 

אין מדעי המדינה.יש מדע המדינה.

כמדומני כתבת בראשונה על המילים היפות במוסך, כעת אמרת אחרת. לא הייתי שם ואיני שופט.

שמח באשר לאחריותך לדברייך.

באשר לפרנסת המוסך- הודעתך הראשונה עשויה לפגוע? היא לגמרי הוגנת בהתחשב בכך שאת מבקרת בלי להבין את מושא הביקורת?

באשר לדאגתך לפרנסתך- מבין ומכבד. לא קל לתחזק רכב בארץ. בחלקו בגלל מוסכים ובחלקו מסיבות אחרות, כמו הפוליטיקאים שהזכרת.

ניכר שיש לך יכולת ביטוי ואסרטיביות, רק בבקשה קצת סובלנות.

עניינית, בנושא הרכב, קיראי מה שכתב באגירה ומה שכתב זמר השנה 28 שנים ברציפות?, מר פיק.

פורסם

אם גבר היה טוען את טענותייך בלהט שטענת, במקרה הטוב היו קוטלים אותו, במקרה הרע השירשור היה נינעל לאחר התגובה השניה שלך. ראי באיזה סבלנות שוב ושוב מנסים להסביר לך, ששלמת יקר אבל סביר. כהדיוט התגובות שלך בעיני טיבעיות ומובנות, פורום קיים בשביל לאשש או להזים אותם, בעיקר להדיוטות ומשתתפים חדשים.

את לתומך היית ואולי עדיין משוכנעת שרימו אותך. מקווה שלאחר התגובות שקראת פה, תהיי קצת יותר רגועה, לא רימו אותך, הטיפול במוסך מורשה, אכן יקר.

באשר לשמו הטוב של המוסך, מוסך וכל נותן שרות בהחלט יכול להכיל תגובות כאלה, מי שקורא מבין שמדובר באי הבנה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

פנדוב, כנראה שאתה לא הבנת את הכוונה שלי, אבל הייתי צינית כשדיברתי על המילים היפות.

לא יודעת בן כמה אתה, אז תדמיין שאומרים לאחותך/אישתך/הבת שלך ״מותק, וואלה לא יודע מה עשית עם האוטו, לפני שבוע הוא היה אצלי פיקס. הלך לך המצבר, תשלמי.״

לא רימו אותי לדעתכם, בסדר, מקובל.

אבל גם אם הייתי מגיעה אליו למוסך עם קורקינט הוא לא יכול לפנות אליי בסגנון דיבור הזה.

 

בנוגע לויק, שבוחר להתייחס רק לזה שאני בחורה, אני לא אגיב אפילו.

פורסם

כמדומני העברת עתה את הדגש ממחיר מופקע ליחס רע.

בכנות, הרי לא הייתי שם ולכן התרשמותי חלקית בלבד.

בכל אופן. תוכלי להתייעץ בפורום לגבי מוסך באזורך. ניתן גם לשאול בעלי יונדאי באזורך להמלצות.

באשר לויק, אני מבין כעסך אך לא מצדיק אותו. דבריו שקולים ומדודים למדי והוא מדבר מנסיון של קריאה בפורום:ביננו מתנהל דיון מנומס אך לעיתים שרשורים גולשים לכסאח במיוחד כשאנשים נתפסים כמשמיצים. על אחת כמה אנשים חדשים שנתפסים ככאלו.

כבר הצעתי- סובלנות.

 

גלוי נאות-גם אני לא תמיד סובלני. עוד אחד-על כל אחד ניתן לעבוד. לפני שנתיים קיבלתי שרות רע לתפארת במחיר מופקע. קורה.

פורסם

את מתעקשת לפספס את המסר העיקרי שמנסים לשדר לך מגיבים בעלי ניסיון וחבל. מציע לך להבא לנסות את מוסך יעקב שרותי רכב במרכז ספיר 5 כ 200 מטר ממוסך לב גן. המוסך מתמחה בדגמי מיצובישי ויונדאי, יעקב עצמו היה במשך שנים מנהל במוסך מרכזי מיצובישי ירושלים, אם אני לא טועה מנהל מוסך לב גן, בתקווה שאין לך בעיה עם זה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

מוסך לב גן איננו מוסך רשת של היבואן.

זה נלקח ממנו וכלמוביל פתחו בעצמם מוסך ענק בגבעת שאול, 300 מטר מלב גן. בדומה לרנו שנלקח מחיים לוי וקרסו פתחו מוסך בעצמם בקרבת מקום.

 

לב גן ממשיכים להשתמש בלוגו החברות מיצובישי ויונדאי למרות זאת. ורבים כמוך חושבים שהם עדיין ברשת היבואן.

 

זאת מבלי להתייחס לגופן של הטענות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...