Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה

 

רכשתי הונדה אקורד 2002 ES 1.8L הדגם הבריטי וכשרכשתי ידעתי שצריך להחליף את החישני הלמבדא

 

החלפתי את החיישן שיושב אחרי הממיר והמנורה כבתה אחרי איפוס עם OBD TESTER נסעתי כ 60 קילומטר ונדלקה המנורה שוב כשחיברתי את הOBD טסטר הוא הראה לי P420 אחרי חיפוש בפורומים בחול הבנתי שהשגיאה הזאת מגיע מהחישן שיושב לפני הממיר וצריך להחליפו רכשתי חיישן חדש אוניברסאלי 4 חוטים חיברתי עם הלחצנים שהגיעו איתו את הקונקטור המקורי הרכבתי וכעבור כמה דקות נדלקה שוב המנורה של המנוע הפעם קיבלתי קוד שגיאה P0131 שאומר מתח נמוך למעגל החזרתי את החיישן הישן והקוד חזר ל P420

 

שאלתי היא האם דבר זה נובע מזה שהחיישן שקניתי דפוק וצריך להחליף למקורי או שזו יכולה להיות בעיה כול שהיא במחשב ?

 

תודה לכול העוזרים

 

אליעד

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חיישני למדה אונברסלים לא עובדים טוב על רכבים של הונדה. רק מקורי או חיישן יעודי לרכב מהיצרן (מנסיון) אוNGK .http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/HONDA/ACCORD%2BVII/OZA569-H1/8103/ אפשר להזמין בEBAY .מגיע אחרי שבועים.http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=OZA569-H1&_sacat=0&_from=R40

×
×
  • תוכן חדש...