Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברצוני להחליף את הפנסים הקדמיים והאחוריים של הקיה שלי למשהו יותר מעניין

איך אני מוצא את הפנס המתאים (גודל,תקן,מחיר) ?

נכנסתי כבר לכמה אתרים ואין שם מחיר או אופציה להזמנה רק לשלוח מייל לספק ניסיתי כמה פעמים ולא חזרו אלי או נסבירו לי איך לעשות את התהליך אודה למי שיוכל לעזור לי

פורסם
חפש אותם באיביי ותמצא מוכרים ששולחים לארץ

 

לא קיים ב EBAY חפרתי שם אני מוסיף תמונות לאינדיקציה הראשונה זה המקורי שיש לי

IMG_0768.jpg

Kia_pride_head_lamp.jpg

Auto_Head_Lamp_For_Kia_Pride.jpg

פורסם
בארה"ב הרכב נמכר בתור פורד פסטיבה. Ford Festiva.

הרכב נורא זהה אח תאום פשוט חח לא יודע מי המקורי אך הפנסים אינם זהים לפורד אין צורה מעוגלת טיפה כמו לפרייד

פורסם

חברה חייב דחוף עזרה עם הפנסים המוכרים פשוט לא חוזרים אלי בקשר לפנסים צבעתי כבר את הרכב חסר לי את שידרוג הפנסים בבקשה עזרה!!!

פורסם

1. כל הפנסים שמצאת הם בעליבאבא (alibaba.com). למרות שהדבר לא ברור מהשם המגוחך (והמעולה) שלו, האתר הזה עוסק במסחר בין עסקים ומיועד לרכישות כמויות גדולות ישר מיצרנים בסין. שים לב שיש Minimum order של פנסים, אתה צריך להזמין 50 סטים. אם תתארגן עם עוד 50 חברים עם קיה פרייד, יש על מה לדבר. עליבאבא נהדר אם אתה נניח צריך להזמין שני טון של ברגי 10, או מכולה של מתלי מגבות לאמבטיה, אבל פחות שימושי בשביל למצוא חלקים לאוטו הפרטי שלך.

 

2. חלקי רכב עוצרים אוטומטית במשרד התחבורה לצורך תשלום כופר על כך שהעזת לדפוק את המערכת ולקנות בעצמך מחו"ל. כחלק מריטואל השחרור, צריך גם לרצות את הפקיד הנכבד שבמשרד התחבורה (ע"ע "עבד כי ימלוך", משלי פרק ל', פסוק כב).

 

הסיכוי שהפקיד במשרד התחבורה יאשר לך להכניס יחידות תאורה, לא מקוריות, סיניות, ללא תקינה מערבית, מאתר בשם "עליבאבא" שקול לסיכוי שתקבל טלפון מעידן עופר שיציע לך לקחת פרארי 458 במקום הקיה שלך כי בדיוק חסרה לו קיה כזו באוסף ההיסטורי "מכוניות קוריאניות 1990-2000" שהוא אוצר.

 

אני מציע לך לנסות משהו עם סיכוי יותר גבוה להצלחה, כמו נניח להמר על הכסף שלך בקזינו של משפחת פשע ובכסף בו תזכה, לשדרג את רכבך. אני מבטיח לך שגם החיילים של שלום דומראני יותר אדיבים ממשרד התחבורה - ושם, לפחות, יש סיכוי שתזכה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
1. כל הפנסים שמצאת הם בעליבאבא (alibaba.com). למרות שהדבר לא ברור מהשם המגוחך (והמעולה) שלו, האתר הזה עוסק במסחר בין עסקים ומיועד לרכישות כמויות גדולות ישר מיצרנים בסין. שים לב שיש Minimum order של פנסים, אתה צריך להזמין 50 סטים. אם תתארגן עם עוד 50 חברים עם קיה פרייד, יש על מה לדבר. עליבאבא נהדר אם אתה נניח צריך להזמין שני טון של ברגי 10, או מכולה של מתלי מגבות לאמבטיה, אבל פחות שימושי בשביל למצוא חלקים לאוטו הפרטי שלך.

 

2. חלקי רכב עוצרים אוטומטית במשרד התחבורה לצורך תשלום כופר על כך שהעזת לדפוק את המערכת ולקנות בעצמך מחו"ל. כחלק מריטואל השחרור, צריך גם לרצות את הפקיד הנכבד שבמשרד התחבורה (ע"ע "עבד כי ימלוך", משלי פרק ל', פסוק כב).

 

הסיכוי שהפקיד במשרד התחבורה יאשר לך להכניס יחידות תאורה, לא מקוריות, סיניות, ללא תקינה מערבית, מאתר בשם "עליבאבא" שקול לסיכוי שתקבל טלפון מעידן עופר שיציע לך לקחת פרארי 458 במקום הקיה שלך כי בדיוק חסרה לו קיה כזו באוסף ההיסטורי "מכוניות קוריאניות 1990-2000" שהוא אוצר.

ביקרתי כבר שם יש מלא פנסים יפים אבל אף סוחר לא עונה לי ואחד שענה והצלחתי לשכנע אותו למכור לי 2 יחידות לא עונה לי

הוא אמר שבכמות יעלה 20 דולר לפנס התחננתי אליו הוא אמר שיבדוק וחזר אלי עם תשובה של 80 דולר לפנס נשמע לי עדין נורא משתלם יש לפנסים האלה תקנים אירופים אז למה שלא יאשרו אותם ? חוץ מזה יהיה מעמ ועוד איזה 48 אחוז מכס ועדין המחיר יהיה משתלם

הקטע שבתכלס אין ממי להזמין זה מחרפן כל העיניין הזה

×
×
  • תוכן חדש...