Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יישמע לכם מצחיק אבל קניתי כיסוי הגה בגודל המתאים ואני לא מצליח לעטוף את כל ההגה. כשאני עוטף מלמעלה, נוצר מצב שאני ממש צריך למשוך את הכיסוי ופוחד שהוא ייקרע.

 

 

אני עוטף נכון או שיש איזו טכניקה??

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כיסוי הגה זה דבר לא בטיחותי.

אך בכל מקרה, כן הכיסוי אמור להתלבש בכוח.

 

ממש ממש ממש בכוח? זה נראה שאני קורע אותו אוטוטו...

פורסם

אין מה לעשות - הכיסוי לא נכנס בקלות (וטוב שכך, אחרת הוא יהיה חופשי על ההגה + סכנה בטיחותית).

תתחיל מלמעלה, ובחלק התחתון תצטרך ליישר את הקיפול וכן למשוך קצת בכוח צד אחד, כדי לסיים את העבודה.

 

אתה בטוח שהגודל מתאים?

כי, למשל, ברכב שלי ההגה הוא בקוטר 39 ס"מ ורוב הכיסויים הם 38.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ לך ולכל המשתמשים בכיסויי הגה לא להשתמש בכיסוי הגה כזה, מהסיבה שלאט לאט, בלי לשים לב, הוא משתחרר ומתרחב, ודווקא כשתצטרך לסובב את ההגה בפתאומיות כדי לא לדרוס איזה ילד שקפץ לכביש, תגלה שהכיסוי משוחרר יותר מידי ואתה מסובב רק אותו במקום את ההגה (ז"א שההגה ממשיך ישר ודרסת את הילד, מקווה שהבנת).

האינסטינקט הראשוני שלך יהיה לחשוב שאני טועה, וש"לך זה לא יקרה" (אני לא מאשים אותך, אתה גבר ישראלי :roll:) אבל שוב, אני ממליץ לך לא להשתמש בכיסוי הגה.

אם אתה בכל זאת רוצה לעטוף את ההגה, ישנם כיסויים שחותכים אותם לפי המידה המדוייקת של ההגה, ומלפפים סביבם חוט עבה, והם כיסויים שלא זזים.

קרא החל מההודעה הזו, מתפתח שם דיון קצרצר מדוע כיסוי הגה זה דבר מסוכן.

 

מקווה מאוד ששכנעתי ושדברי נפלו על אוזניים קשובות

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מחזק! בכלל - כל תוספת לסביבת הנהג: מראות פנורמיות, כיסוי הגה, כיסוי מושב, משענות ראש חלופיות - הוא בבחינת "כל המוסיף גורע." יצרן הרכב משקיע המון כסף בפיתוח ורוב התוספות (לא הכל) הן רק תחליף זול שלא מחזיק את הלילה.

 

כיסוי הגה בדרך כלל רק פוגע בתחושת ההיגוי, בארגונומיה של תנוחת הישיבה כפי שתכנן היצרן וכן - יכול להחליק על הידיים או על ההגה עצמו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

כנראה שהובנתי לא נכון. הרשו לי להיות מעט בוטה:

 

לא ביקשתי אישור לשים כיסוי הגה. החלטתי שאני שם. אפשר לקבל זאת כהודעה מוגמרת. כל אשר שאלתי הוא האם זה הגיוני שצריך למתוח ולמתוח אותו?

פורסם
האינסטינקט הראשוני שלך יהיה לחשוב שאני טועה, וש"לך זה לא יקרה" (אני לא מאשים אותך, אתה גבר ישראלי :roll:)

מקווה מאוד ששכנעתי ושדברי נפלו על אוזניים קשובות

באמת שלרגע הייתה לי תקווה... :roll:

כצפוי, יש לך אגו בגובה של עזריאלי ואפס סבלנות לקבל עצות. סליחה שהטרדתי אותך עם הבלבולי מוח שלי.

בקשה אחת- תלה על רכבך דגל גדול, כתוב עליו "אני רנדו מקארזפורום" כדי שנדע להתרחק :evil::evil::evil:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
באמת שלרגע הייתה לי תקווה... :roll:

בקשה אחת- תלה על רכבך דגל גדול, כתוב עליו "אני רנדו מקארזפורום" כדי שנדע להתרחק :evil::evil::evil:

 

 

נכון, הרי רק רנדו מקארספורום משוטט לו בכבישי ישראל עם כיסוי הגה... :roll:

פורסם

היו לי כבר 5 רכבים בחיים שלי ומעולם, אבל מעולם, כיסוי ההגה לא החליק על ההגה.

 

אני מעריך מאוד את הדואגים אבל פשוט לא מבין על מה ולמה.

פורסם

אם לא אתה תקשיב - אז לפחות מישהו שיקרא את זה בעתיד יקשיב. לפחות כך אני מקווה.אבל, אני גם מקווה שגם אתה תלמד משהו מהתורה שבעל-פה של הנהיגה ואם תלוי בי - אז גם מהתורה שבכתב.

 

ולגבי הנסיון שלך - לך לא קרה כלום עם כיסוי הגה בחמישה רכבים. אבל יש נהגים שקרה להם משהו בגלל הכיסוי כבר ברכב הראשון ויש גם כאלו שבהיסטוריה ארוכה של נהיגה במגוון רכבים לא קרה להם כלום בהיעדר כיסוי הגה.

 

מה אני מנסה לומר? שטיעון ב"שיטת המצליח" הוא לא טיעון טוב: מה שעובד היום, לא תמיד הוא עובד למחרת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

סלח לי, אבל המשפט הכי מטומטם שאפשר להגיד זה "20 שנה אני נוהג ואף פעם לא הייתה לי תאונה"

"היו לי 5 רכבים עם כיסויי הגה ואף פעם לא השתחרר לי הכיסוי"

 

זה שהיו לך 5 רכבים עם כיסוי הגה ואף פעם הוא לא השתחרר, לא מבטיח לך חסינות ולא מבטיח לך שברכב השישי זה לא יקרה ושתגלה את זה דווקא בפניית חירום כדי לא לדרוס איזה ילד.

 

מדהים אותי כל פעם מחדש כמה אטימות, עקשנות ואגו יש לאנשים כשזה מגיע לטיפים בתחום הנהיגה. אחר כך מתפלאים למה יש תאונות.

 

אה, ועם כל הכבוד, אנחנו לא דואגים רק לך. אנחנו דואגים גם לילד בן 6 שרץ פתאום לכביש, ושבמקום לסובב את ההגה מהר ולא לדרוס אותו, אתה תסובב את הכיסוי על פארש ותקצור את הילד למוות.

 

תפתח טיפה את הראש ותעיף את הכיסיו ה!@#$ הזה לאלף עזאזל.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני חושב שכל מתנגדי הכיסוי צריכים לסייג ולאמר שחלק (או רוב) הכיסוי יחליקו אבל לא כולם.

לי באופן אישי יש כיסוי כבר שנתיים והוא כל כך הדוק על ההגה שלא יהיה פשוט להוריד אותו.

לעומת זאת נתקלתי בלא מעט כיסוים שמחליקים ולכן, המלצתי לחברי הפורום המתנגדים היא לא ליצור אנטגוניזם ע"י הפרחת אימרות באויר (שיכול מאוד להיות שיש להן בסיס) אלא ליצור מודעות אצל בעל הרכב ולתת לו להפעיל שיקול דעת, אולי כרגע הוא אומר לא אבל בעוד כמה זמן הוא יחליט לשנות את דעתו?

 

לגבי פותח הפוסט אני נעזרתי בחבר וכן, זה לא היה פשוט...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...