Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיסק איכותי לMP3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מנסה למצוא את הדיסק האולטימטיבי לצריבת MP3...

בפעם הראשונה השתמשתי בסילברליין, אבל אחרי חודשיים בערך הדיסק התחיל לקפוץ ולהשמיע רעשים...

אז צרבתי את תוכן כל הדיסק לדיסק אחר [פשוט יותר..] ובתוך שבועיים התחילו קפיצות וכאלה..

איזה דיסק יוכל להחזיק הכי הרבה זמן בלי להיפגע?

פורסם

לפי הניסיון שלי, הדיסק שתשמור עליו הכי טוב מבחינת קפיצות

אני משער שהדיסקים המדוברים לא נשמרו בקפידת יתר, נכון ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה שמצחיק אותי שרשום על הדיסקים של GPT שהם שומרים מידע 120 שנה!

חחחחח הרגו אותי. הנה ציטוט מהעטיפה:

"בלעדי ל GPT דיסק שומר נתונים ל - 120 שנה"

 

תנסה תודיע לי בעוד כ 100 שנה מה קורה איתם, אוקיי ? :wink:

עכשיו ברצינות, יש חבילה של 10 יחידות ב 30 ש"ח אבל הפעם האחרונה שקניתי את הדיסקים האלו הייתה לפני שנתיים. אז תברר ב"באג-עתיד" או כל חנות אחרת.

 

אני ממליץ על סילברליין הם שומרים לי את המידע כמו שצריך.

אולי אתה לא שומר עליהם ובגלל זה הדיסק קופץ...

פורסם

גם לי יש את הבעיה הזאת....

עם סילברליין אחרי 3-4 חודשים יש קפיצות ותיקתוקים בהשמעה.

ואני מאכסן אותם בקופסא כזאת מבד לאיכסון דיסקים... לא טוב מספיק?

 

cordorasBlue.jpg

פורסם

הדיסקים נשמרים בקפידה בקייס...

דיסקים של מוזיקה רגילים לא קופצים ולא עושים בעיות..

הבעיות זה רק בMP3, ושוב, בדיסקים מסוימים זה לאחר כמה חודשים ובדיסקים מסוימים זה לאחר כמה שבועות...

לפי מה שאמרו לי מי שהתנסה עם המון סיגים, סוני יחזיקו לי לשנה לפחות בלי חצי קפיצה..

מישהו ניסה / יודע?

פורסם

בוא תיכנס אלי לאוטו. יש לי אולי 100 דיסקים

כמובן שזאת נשמעת הקצנה, אך יש לי 2 חבילות של סטוקים של 50, ויש שמה דיסקים אחד על שני

ועוד איזה 20-30 זרוקים באוטו

בכל אופן, יש לי קרוב ל10 סוגי דיסקים זרוקים שמה

לא היה אחד שנשמר יותר משישה חודשים.

tdk silverline gpt benq dcd tornado, sony, TDK BLUE, platinum

וכו וכו.. פשוט יש לי הרבה חברים דיגייז אז אני כל הזמן מחרים להם סתם דיסקים שיש להם.

אז אני חושב שזה מבוזבז לחפש דיסק שתשלם עליו ביוקר, אני הכי אוהב את הסילבר בגלל שאני מכור אליהם כבר כמה שנים טובות, והם נותנים תמורה מאוד טובה לעלות שלהם....

אז פיתרון מעשי, לא חושב שקיים.. ובטח שלא זול

דרך אגב לא מדובר בדיסקים של MP3 מדובר בדיסק מוזיקה רגיל..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי ניסיון גדול עם דיסקים ובוא אני יסכם לך את זה במשפט אחד: אין כמו TDK.

 

הם הכי טובים, הכי איכותיים, הכי אמינים, לא נדפקו לי אף פעם, ויש להם כל מיני גרסאות, חלק יותר זולות ויותר יקרות.

 

חבילה של 10 עולה בערך 30 35 אבל לMP3 אתה במילא לא צריך יותר מ10.

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

פורסם
שלום,

אני מנסה למצוא את הדיסק האולטימטיבי לצריבת MP3...

בפעם הראשונה השתמשתי בסילברליין, אבל אחרי חודשיים בערך הדיסק התחיל לקפוץ ולהשמיע רעשים...

אז צרבתי את תוכן כל הדיסק לדיסק אחר [פשוט יותר..] ובתוך שבועיים התחילו קפיצות וכאלה..

איזה דיסק יוכל להחזיק הכי הרבה זמן בלי להיפגע?

אין פה בכלל שום שאלה TDK...

כמה שתשקיע בדגם יותר יקר שלהם לרוב התמורה תהיה יותר טובה

אבל זה גם הרבה מאוד תלוי באיך שאתה צורב, למשל צריבה מהירה מאוד בדרך כלל לא נשארת כמו שצריך

פורסם

לכל אלה שממליצים על TDK בגלל משחק פסיכולוגי כל שהו..

אתם מוזמנים לבוא לשמוע אצלי באוטו את ה TDK MUSIC ONLY הכחול, הדיסק המיוחד שלהם למוזיקה

הוא אצלי ברכב עם עטיפה סגורה ומסוגרת, בלי שריטה ובלי אבק

בואו תשמעו איזה רעש רקע מדהים הדיסק הזה קיבל, משהו פשוט ליגה, פשוט שווה את הכסף

:)

במילים אחרות , חבל על הכסף, תצמצם נזקים

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אין פה בכלל שום שאלה TDK...

אבל זה גם הרבה מאוד תלוי באיך שאתה צורב, למשל צריבה מהירה מאוד בדרך כלל לא נשארת כמו שצריך

אמת.

צריבה מהירה תפגע באמינות הדיסק לאורך זמן - מומלץ לצרוב במהירות 16.

יש לי דיסקים ברכב מעל שנה ושומעים מעולה.

פורסם

95 אחוז מהדיסקים שלי הפ הדיסקים הכי פשוטים שיכולים ליהיות

אנ ממש לא אחד ששומר יש לי נרטיק והכול אבל כול דיק שאני מוציא חייב ליפול לי...:twisted:

 

בכול מקרה כמעט ואין לי רעשים שלא נדבר על קפיצות ! בגלל זה נראה לי שזה יותר קשורק להיין של המערכת עם היה לך משהו טוב אז לא היה בעיות

לי בכול זאת יש פיונר...

פורסם
אמת.

צריבה מהירה תפגע באמינות הדיסק לאורך זמן - מומלץ לצרוב במהירות 16.

יש לי דיסקים ברכב מעל שנה ושומעים מעולה.

:mm_yeah:

 

זה בדיוק העניין, אני עבדתי עד היום עם מספר סוגים של מדיות, חלקם זולים להחריד וחלקם דווקא יותר "נחשבים". ההבדל היחידי המשמעותי (באמת) שהיה בינהם הוא כושר ההשרדות שלהם במקרה של התעללות. עד היום יש לי דיסקים בני 4 שנים מהסוג הכי זול ומעפן שיש - וכל עוד הוא נמצא בקייס שלו אין שום בעיה (לא בצ'יינג'ר ולא במחשב עצמו).

אגב, עם אף אחת מהמדיות לא היתה שום בעיה ב AUDIO או DATA כשמהירות הצריבה היתה נמוכה.

 

הבעיה היחידה שכן נתקלתי בה במדיות MP3 היא בזמן צריבה במהירות גבוה. הדיסק קופץ (במיוחד על מדיה זולה ודקיקה) והמצב רק מחמיר מיום ליום. כשצורבים דיסק על מהירות נמוכה ( x8 ) יש 0 תקלות.

אגב, התופעה ידועה גם בדיסקים של VCD. תצרוב על מהירות גבוהה ( x48 למשל) ובחלק ממכשירי ה DVD התמונה תימרח לגמרי. צרוב על 8 או 16 והתמונה חלקה !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לכל אלה שממליצים על TDK בגלל משחק פסיכולוגי כל שהו..

אתם מוזמנים לבוא לשמוע אצלי באוטו את ה TDK MUSIC ONLY הכחול, הדיסק המיוחד שלהם למוזיקה

הוא אצלי ברכב עם עטיפה סגורה ומסוגרת, בלי שריטה ובלי אבק

בואו תשמעו איזה רעש רקע מדהים הדיסק הזה קיבל, משהו פשוט ליגה, פשוט שווה את הכסף

:)

במילים אחרות , חבל על הכסף, תצמצם נזקים

כנראה שלא צרבת עליו טוב, עובדה שכל הדיסקים שלי TDK ואין לי איתם בעיות

לאומת זאת פעם קניתי סילבר ליין והלכתי לחנות להחזיר אותם בגלל הדראק הזה

אולי זה היה פאק חד פעמי של הדיסקים האלה (כל צריבה עבדה לבערך יום ואחרי זה הדיסק מת)

אבל זה הספיק לי בשביל לעזוב תחברה הזאת בצד

למעשה פעם קניתי חברה מאוד זולה ששכחתי תשם שלה דיסקים צהובים כחולים כאלה

שדווקא מהם הייתי מאוד מבסוט

×
×
  • תוכן חדש...