Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

במסגרת קיצוץ הוצאות - אני שוקלת להחליף את הרכב שלי למנוע דיזל.

א. האם זה כדאי - יש לי טיוטה קורולה 2005 נהדרת - כמעט ואין הוצאות עליה. אך כבר נושקת ל250000 אלף קילמוטר.

ב. רוצה אוטומט

ג. רוצה בסביבות 45000

ד. על מה אתם ממליצים.

כרגע אנו מחזיקים שני רכבים - בסה"כ 3000 ש"ח דלק בחודש - על הרכב השני אין מה לדבר.

אודה להתייחסות,

שרה

פורסם
שלום,

במסגרת קיצוץ הוצאות - אני שוקלת להחליף את הרכב שלי למנוע דיזל.

א. האם זה כדאי - יש לי טיוטה קורולה 2005 נהדרת - כמעט ואין הוצאות עליה. אך כבר נושקת ל250000 אלף קילמוטר.

ב. רוצה אוטומט

ג. רוצה בסביבות 45000

ד. על מה אתם ממליצים.

כרגע אנו מחזיקים שני רכבים - בסה"כ 3000 ש"ח דלק בחודש - על הרכב השני אין מה לדבר.

אודה להתייחסות,

שרה

 

ממליץ בחום על מגאן דיזל. רכב הרבה יותר חזק, הרבה יותר נוח, ועם זאת הרבה יותר חסכוני מהקורולה.

חפשו רכב שמור, עם קילומטרז' של לא יותר מ-30000 אלף בשנה.

פורסם

מה הק"מ השנתי שאת נוסעת (בקורולה אותה את רוצה להחליף) ?

צייני גם בבקשה מהם השימושים של הרכב וכמה ייסעו בו. האם דרוש רכב מיני/משפחתי/משהו מקביל לטויוטה שברשותך ?

alfa 156 2.5.

פורסם

shark-dci, היה בשנים האלה אוטומט לרנו דיזל?

 

ממליץ להוסיף לרשימה אוקטביה דיזל. קיים דגם אוטומטי. לרכב תא מטען גדול, נוחות טובה והרכב אמין מאוד. אוטומט יש לבדוק בשבע עיניים. כמובן ממליץ אם זה אפשרי גיר ידני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב שרכב דיזל ב-45000 ש"ח זה כבר רכב די שחוק שעלול להיות בור בלי תחתית.

 

מאחר שהקורולה שלך עברה כבר כ-250000 ק"מ, הסיכויים שלך לקבל עליה הרבה יותר מ-35000 ש"ח (במקרה הטוב) קלושים למדי.

 

לפי הבנתי התקציב שלך נגזר ממה שתקבלי עבור הרכב הישן. לפיכך נראה שאלטרנטיבה הזולה ביותר היא פשוט להשאר עם הקורולה משום

 

1) היא תחזיק עוד הרבה זמן אם תטפלי בה כיאות.

2) עלות של אחזקת רכב עם מנוע דיזל בתקציב שיש לך תהיה גבוהה הרבה יותר.

3) יהיה לך מאוד קצת למכור אותה בשל ההיצע הגדול בשוק

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני חושב שרכב דיזל ב-45000 ש"ח זה כבר רכב די שחוק שעלול להיות בור בלי תחתית.

יש רכבים שמורים ויש רכבים פחות שמורים. זה נכון לכל רכב בלי קשר לקילומטרז'. מנועי דיזל מטיבעו אמין יותר ומחזיק לאורך זמן רב, 500Kק"מ זו לא מילה גסה, גם 700Kק"מ. כך שאם יהיה רכב דיזל שמור (אוקטביה למשל) עם 380Kק"מ אין סיבה לא לקחת אותה. חייבים כמובן לבדוק את מצב הרכב באופן פרטני ומקצועי במוסך שמבין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום,

במסגרת קיצוץ הוצאות - אני שוקלת להחליף את הרכב שלי למנוע דיזל.

א. האם זה כדאי - יש לי טיוטה קורולה 2005 נהדרת - כמעט ואין הוצאות עליה. אך כבר נושקת ל250000 אלף קילמוטר.

ב. רוצה אוטומט

ג. רוצה בסביבות 45000

ד. על מה אתם ממליצים.

כרגע אנו מחזיקים שני רכבים - בסה"כ 3000 ש"ח דלק בחודש - על הרכב השני אין מה לדבר.

אודה להתייחסות,

שרה

לפי דעתי:

בהחלפה שכזאת אין שום חיסכון,להיפך,אחרי הקנייה טיפול\יישור קו, זה עוד כמה אלפים, ומה חסכת פה?! ,זה ממש ירידה ברמה ובאיכות, ולהיכנס להרפתקאה של דיזל, עם הרעש והריח על הבוקר.

טויוטה זה ראש שקט, שים דלק וסע.

רוצה לשדרג, תעלה את סכום הרכישה לרכב יותר חדיש,ולא ב 45 אלף שקל, בקיצור תכפיל את הסכום או שתישאר עם הטויוטה.

מפריע לך שכתוב שם 250 אלף, תלחץ על הלחצן ותעבור ל TRIP וככה אין יותר 250 על השעון.

יום טוב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

דיזל אוטומטי אמיתי חייה נדירה יחסית.

קשה למצא מאחר ומדובר בעיקר במכוניות אירופיות, ושם הדיזל הוא רק ידני.

בנוסף, דיזל אוטומטי יתן חיסכון של כ 10% בלבד מול בנזין אוטומטי יפני. חבל על המאמץ.

פורסם
יש רכבים שמורים ויש רכבים פחות שמורים. זה נכון לכל רכב בלי קשר לקילומטרז'. מנועי דיזל מטיבעו אמין יותר ומחזיק לאורך זמן רב, 500Kק"מ זו לא מילה גסה, גם 700Kק"מ. כך שאם יהיה רכב דיזל שמור (אוקטביה למשל) עם 380Kק"מ אין סיבה לא לקחת אותה. חייבים כמובן לבדוק את מצב הרכב באופן פרטני ומקצועי במוסך שמבין.

 

בנסועה כזאת מתחילות להיות כבר תקלות שאפילו היצרן לא חשב עליהן...

 

מספיק שהולך טורבו או משאבת סולר וכל התחשיב לא שווה כלום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצטרף להמלצות להישאר עם הקורולה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...