Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח את היתרונות של כל אחד

 

פיג'ו 5008 - גיר אוטומטי 6 הילוכים, תצוגה עילית, כנראה תהיה מבוקשת יותר במשומשות, חדיש(יצא לכביש ב2011)

 

סיטרואן C4 פיקאסו - רכב מרווח, צריכת דלק עדיפה(בגלל גיר רובוטי-מינוס לכאורה), הרבה תאי אחסון

פורסם

אין ספק כלל שה 5008 עדיפה מכל הבחינות על הפיקאסו, ובמיוחד עקב גיר אוטומטי אשר עדיף עשרות מונים על הגיר הרובוטי חד מצמדי של הפיקאסו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

המלצתי נסה לקבוע נסיעת מבחן ותגלה דברים מפתיעים לטובה ולרעה על כל אחד מהדגמים רק על ידי נהיגה ברכב.

למשל אני גיליתי לתדהמתי שהסוכך שמש של ה C4 שזז לאחור ונותן באמת הרגשה של רכב "ללא גג" משפיע על תחושת הישיבה ברכב לטובה.

 

אני מאמין שרק אחרי שתשב ותרגיש אם נוח לך בפנים או שהרכב מרגיש יותר "זורם" בנהיגה

יש המון דוגמאות :

הקצה של המוט הילוכים/קונסולת רדיו לא משתפשים לך ב C4 ובפיגו כן [סתם דוגמא.]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני יודעת שזה לא נפוץ אבל אני בת, יותר נכון אמא ל-3...

תודה. אכן ניקח את הפיקאסו לנסיעת מבחן שכן אין לי מושג מה זה לעזאזל גיר רובוטי ולמה הוא שונה מאוטומט!!!

פורסם

בתור אב ל-3 בנות שנוסע על C4 פיקאסו מזה 3.5 שני ומעל 35K קילומטרים אני ממליץ עליה בחום.

מאוד מרווחת גם לנוסעים וגם לנהג שלא "כלוא" בתוך שלל קונסולות נהג מתוחכמות ומיותרות.

נוחה מאוד, ורסטילית ועם יכולת כביש מצויינת וזריזה עם המון כוח גם בעומס מלא ועליות + מזגן בפול.

הגיר הרובוטי מעצבן מעט ודורש הסתגלות אבל שוכחים מזה אחרי שבועיים. לא כל כך נורא - מתרגלים.

 

לפני חודש הייתי צריך להחליף את הרכב ולאחר בחינה ונסיעות מבחן בכל המתחרות כמעט (5008, גרנד סניק, S-MAX וורסו) בחרתי שוב בפיקאסו המצויינת והנוחה.

פורסם

גיר רובוטי , תתכונני לחוויה מטלטלת.. :shock:

 

לדעתי אין בכלל דילמה, לכי על ה-5008.

הרכב מרגיש הרבה יותר מודרני וזה ניכר בעיצוב כמו גם האיכות החומרים וההרכבה.

השימושיות של שתיהן זהה.

השילוב מנוע-גיר ב-5008 נמצא 10 רמות מעל הפיקסו, וזה אומר שהרכב מאיץ טוב יותר, נוסע חלק יותר ומרגיש הרבה יותר טוב על הכביש.

הפיג'ו גם בעל התנהגות כביש טובה יותר, וכן, זה חשוב גם לאישה שלא יודעת מה זה גיר רובוטי..

 

קחי בחשבון שאת הפיקסו יש בטונות בליסינג של לובינסקי, וכאשר תקופת הליסינג מסתיימת הם מוכרים אותם במחירי זנות ועם אחריות מלאה לשנתיים, כאשר אני חשבתי על הרכב הציעו לי אותו בהנחה של 30K מתחת למחירון, כלומר רכב בן שלוש עם ק"מ נמוך ב-70K בזמן שעלותו כחדש הייתה 160K. לובינסקי בעצם שוחטים את המחירון של הרכב.

לדעתי המצב עם ה-5008 יהיה הרבה יותר טוב בשוק המשומשות.

 

אגב, אם את כבר מגיעה לסכומים כאלו [סביבות ה-160K] אני אישית הייתי משקיע קצת יותר ורוכש את הפורד S-MAX.

ב-175K ש"ח את מקבלת רכב ברמה הרבה יותר גבוהה.

פורסם

זה יעלה לנו 150K כך על הדגם המשודרג, כך שלהוסיף 25K כבר גדול עליינו... גם כך זה לא היה בתכנון אבל החלטנו שאנחנו רוצים להתפנק עם רכב חדש ונוח... במיוחד שנבלה על קו ירושלים - כפר סבא פעם בשבועיים בערך...

פורסם

אני מסכים בהחלט שה-5008 עדיפה מבחינת שילוב מנוע-גיר אבל אני חושב שאתם מגזימים לחלוטין עם עניין הגיר הרובוטי.

לא "חוויה מטלטלת" ולא "פי 10"... אפילו לא קרוב לזה.

 

נכון, החלפת ההילוכים הלא-תמיד-צפויה במהירויות הנמוכות מעצבנת לפעמים אבל זה משהו באמת לא סופר-קריטי ומתרגלים לזה מהר מאוד. גם אני, שבאתי מהפוקוס המקורית הנהדרת, גם אשתי שבכלל לא אוהבת לנהוג וגם חברים קרובים מחזיקים באותה דעה - "קצת מעצבן בהתחלה אבל מתרגלים לזה מהר מאוד".

 

אלא אם מדובר בחובב/ת נהיגה מושבע/ת לא הייתי רואה בזה עילה לבחור את ה-5008 על פני הפיקאסו.

 

הפיקאסו וה-5008 זהות לחלוטין החל מהמושב האמצעי ואחורה.

ההבדל הוא בסביבת נהג אולי יותר "יוקרתית" עם הגימיק של "תצוגה עילית" אבל הכל מאוד צפוף שם, עמוס בשטויות, כמעט ללא תאי איחסון והקונסולה המרכזית לא מאפשרת לעבור מהמושבים האחוריים קדימה ולהיפך (מאוד שימושי עם ילדים אם הדלת האחורית חסומה בחניה למשל.

בפיקאסו כל המרחב של סביבת הנהג והנוסע הקדמי פתוח וחופשי עם המון תאי איחסון (מצויין לנסיעות ממושכות עם ילדים), מרחב ראיה עדיף ואפילו תא מקורר לשתיה.

 

לדעתי ה-S-MAX הרבה פחות שימושית בכל הנוגע לסידור המושבים האחוריים (לא ניתן להיכנס אליהם מדלת הבגאז') וגם קיפול המושבים הרבה פחות מוצלח. אם בשורת המושבים האמצעית יש כיסאות בטיחות קבועים למשל, לא ניתן לקפל את המושבים כדי להיכנס למושבים האחוריים וגם לא מאחור. חייבים לטפס איכשהו...

כמו ה-5008 גם ה-S-MAX סובל מסביבת נהג "יוקרתית" יותר אבל עמוסה וצפופה.

 

תחפשי ביוטיוב סקירות וידאו מצויינות עם שם הדגם + CarBuyer וגשי לאולמות התצוגה להתרשמות ונסיעת מבחן.

 

הפיקאסו גם זולה יותר וגם חסכונית יותר בדלק - לגבי מחיר שוק יד2, הנבואה ניתנה לשוטים...

אני נסעתי על C4 פיקאסו מליסינג כ-25K-30K בשנה במשך כמעט 4 שנים ללא כל תקלה חוץ מנורות שנשרפו מהר מדי והתעצלתי לבדוק למה.

פורסם

אני הייתי בדילמה דומה בעקבות מבצע ״חבר" האחרון. בדקתי את שני הרכבים הנל ומעבר למה שכבר כתבו המגיבים לפניי, אציין כי למרות שהסיטרואן נראית גדולה ומרווחת יותר, בפועל בשורה השנייה המחולקת לשלושה כיסאות נפרדים, בפיז׳ו יש מקום יותר ברוחב כלומר גם במושבים הצדיים אשר ״נדחקו״ בשני הרכבים לצדדים, יש מרווח כתפיים ומרפקים טוב. בסיטרואן הדלתות האחוריות נוגעות בכתפיים ופשוט צפוף בציר הרוחב למי שיושב כאמור בכיסאות הצדדיים. מעבר לכך הסיטרואן דגם וותיק שיוחלף בקרוב ולא כל כף כיף לרכוש רכב חדש שבמהרה יהפוך לישן... מעבר לכך הפיאסקו חסכוני משמעותי וגם יותר זול מהפיזו. אני חושב שירידת הערך הרשמית בסיטרואן טובה יותר מהפיזו וטובה כשלעצמה כמו הטיוטה ורסו למשל. בפועל בעת מכירת הרכב בשני הרכבים יהיה צורך להוריד עוד כמה אלפי שח וזה נכון דרך אגב לכל רכב אחר. כמו שציינו לפני, הפיזו איכותית הרבה יותר ותנוחת הנהיגה בה טובה יותר ודומה יותר לרכב רגיל. לסיטרואן יתרונות משלה כגון תחושת אווריריות ומעבר חופשי בין המושבים. אני חשבתי לבחור בפיזו. בסוף לא רכשתי אף אחד מהם...

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ביג, למה לא לקחת פיקסו יד 2 מלובינסקי באחריות ולשים בצד 100 אלף ש"ח?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
. כמו שציינו לפני, הפיזו איכותית הרבה יותר

 

 

אין ביניהן כל הבדל של "איכות" רק סביבת תא הנהג של ה-5008 משדרת הרבה יותר יוקרה (חסרת משמעות) לעומת השימושיות והמרווח של הפיקאסו. מאחור הן זהות כמעט עד רמת הבד.

×
×
  • תוכן חדש...