Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורם ,

לאחר דפוף נרחב בפורום רכשתי SX4 אצ'בק שנת 2009 הדגם המפואר GLX , יד פרטית הרכב עם היסטורית טיפולים טובה

אני צריך לבצע טיפול 50 אלף אני מחפש מוסך אמין ומקצועי באזור פ"ת או באזור כפר סבא ,

חשוב לי שהיה אמין ומקצועי לא כמו שהיה ברכב הקודם ,

כמו כן נאמר לי בבדיקת הרכב כי מצב הצמיגים הם 50 אחוז ומומלץ להחליף אותם - מדובר בצמיגים המקוריים של הרכב מתוצרת בריגסטון

ביצעתי סקר שוק ואף ביקרתי בכמה צמיגיות אך לא מצאתי את מבוקשי

צמגיג איכותי ( לא סיני ) במחיר שפוי ... ( ביקשתי יותר מדיי )

לא ניתן להשיג את המידה המבוקשת ואצל היבואן מדבר בעלות של 850 ש"ח לצמיג מקורי מתוצרת בריגסטון או קונטינטל , לא כולל מע"מ ועבודה

מידת הצמיג שלי היא R16 - 205 /60

92H -חוזק או קוד מהירות - רשום ברישיון רכב

תודה לעוזרים והמגיבים

פורסם

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על המידע ,

לגבי צמיג ישיר אך מדובר בצמיגיה ידועה בפ"ת ,

הצעות שקיבלתי ממנות לא היו טובות , וכמו כן הוא המליץ על צמיג בשם גוד רייד -עלות הצמיג הוא 500 ש"ח לפני מע"מ ועבודה ,בשיחה שהיה הוא טוען כי כל מונית שנייה הוא מרכיב את הצמיג הנ"ל - בבירור באינטרנט לא מצאתי מידע על הצמיג המדובר ( לפי נערכתי מדובר בסיני ) - רק למידה שלי אין H יש רק T ואין זמינות במלאי

מניסיון שלך בתחום האם המידע באתר מעודכן .. וכמו כן גם המחיר רלווניטי

תודה

פורסם

אסור לך להרכיב צמיגים בעלי קוד מהירות T.

הרבה פנצ'ריות מנסות למכור צמיגים סיניים, כאשר הם מרגישים שהלקוח לא כל כך מבין בתחום.

לא היו בצמיג ישיר דגמים אחרים?

הוא כן עובד עם DUNLOP SP2050 ו עם מישלין.

אולי הגבלת את התקציב לסכום נמוך מדי, אשר מאפשר קניית צמיגים סינים זולים בלבד?

 

מסיניון שלי, המחירים באתר מעודכנים לגבי פנצ'ריה "צמיגי שואף" רמת גן וכורזין גבעתיים (עובדים עם האתר TIRES4U).

צמיגי שואף מוכרים FALKEN ZE 912, TOYO CF1 וגם צמיגי PIRELLI . תתקשר מחר - הם אמינים מאוד, אבל אין להם מבחר כמו בצמיג ישיר וצריך להזמין מראש. המידה שלך לא כל כך נפוצה, תצטרך להתאמץ כדי למצוא.

בכל פנייה לפנצ'ריה תציין שאינך מעוניין בצמיגים סינים, גם אם נהגי מוניות קונים אותם בכמויות (וזה נכון, אגב).

 

 

תראה כאן הודעה אחרונה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=432787&page=2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכל הצעות .. לאחר התלבטות קשה מיכוון שזאת הוצעה כספית לא קטנה

החלטתי לנסוע לטיול בבת ים ..

ביקרתי במס' צמגיות באזור לבסוף לפי העצעתכם נכנסתי לזיתוני ...

מיכיוון שלא מצאתי את המידה

אני חייב לציין כי היחס היה טוב מאוד ..

לאחר מס' בדיקות נמצא כי זמין במלאי רק ה Falken והמקורי שזה בריסטון

לאחר התלבטות ...לא פשוטה ( אני לא מכיר את המותג לא מכיר את המקום )

קיבלתי הצעה ממוטי שהיה קשה לעמוד ...

התחדשתי ב 4 צמיגי Falken - 205/60VR16 ZE912 92V TL

מוטי הסביר לי כי שעדיף להרכיב על הרכב צמיג עם דרגת V

ולא H

הפרש לא היה גדול בין הV לH עלות של כל צמיג היא 420 ש"ח כולל מע"מ

 

ובנוסף קיבלתי שנה תיקוני פנצר בסניף בגבעתיים כי זה קרוב יותר לבית..

בזמן ההרכבה קיבלתי את השסתומים האיכותיים מכיוון שברכב מורכבים חישוקי סגסוגת וגם משקולות מתאימות אלה שנדבקים מאחור

יצאתי ממש מרוצה .. לאחר נסיע באיילון היה פשוט תענוג

תודה לכם

עדיין צריך חוות דעת טובה על מוסך מקצועי

  • ספונסר פורום
פורסם

עשית אחלה של עיסקה (אם היית מקשיב לי מההתחלה היית חוסך גם 50 ש"ח על הדלק :wink: ).

אשמח אם תוכל לפרסם חוות דעת בפורום המתאים.

×
×
  • תוכן חדש...