Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה אני (כמו רבים) מחפש רכב בעל נתונים מסוימים ולא יודע מה לבחור, בייחוד כשזה הרכב הראשון שלי!

 

הנתונים הם!

מחיר : 30K

ק"מ לשנה: עד 15K

שנתון : 2004 ומעלה

מתאים לזוג צעיר

בעל בלאי סביר

שלא יתקע באמצע הדרך

שיאפשר נסיעות מחוץ לעיר

כמובן חסכוני בדלק

ועוד יותר חסכוני בהוצאות תיקונים

 

עשיתי רשימה של דגמים שראיתי ביד2 שאני מעוניים לברר לעומק אבל אני רוצה את חוות הדעת שלכם לפני שאני הולך לקנות

 

יונדאי אלנטרה שנת 2004

גולף שנת 2000-2002

סיטרואן C4 שנת 2005 (קצת חשוד)

פיג'ו 307 שנת 2004

פיג'ו 407 שנת 2004

 

קילומטרג' בין 150 ל 200 אלף.

 

תודה לכולם!

פורסם

אני יכול להוסיף לך המלצה על עוד אופציה לא רעה :

 

פורד פוקוס 2 ליטר (הדגם הראשון), בתקציב שלך אפשר 2004, רצוי רמת אבזור GHIA, והצ'בק אם אין לך צורך

בתא מטען גדול מאד.

אחלה רכב במחיר מצחיק יחסית למה שהוא נותן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מצטרף להמלצות על פוקוס ולאנס קלאסיק ומוסיף גם ניסאן אלמרה, לדעתי אלה המשפחתיות הכי משתלמות בתקציב הזה.

אגב לדעתי אין צורך להתאמץ ולחפש מנוע 2 ליטר בפוקוס, ה-1.6 מספיק בהחלט.

 

אישית אני חושב שלזוג צעיר שמחפש חיסכון עדיף לרכב סופר מיני או אפילו מיני קטנטנה. אפשר לבדוק דייהטסו סיריון מ-2006, יונדאי גטס מ-2007 או 2008, ניסאן מיקרה מ-2007 וכדומה. אם גם מיני אפשרי אז פיאט פנדה מ-2006 או 2007 תעשה את העבודה כמובן בכפוף לדעתכם על הגיר הרובוטי.

 

לגבי שאר האפשרויות שציינת, האלנטרה סתם גדולה ובזבזנים יחסית והמשפחתיות שכבר צויינו עדיפות עליה כמעט בכל פרמטר, גולף בתקציב הזאת ישנה מדי וקצת צפופה, הסיטרואן אחלה אופציה כדאי לבדוק בטרייד אין של היבואן (לובינסקי טרייד) ולקבל רכב עם אחריות כלשהי, 307 לדעתי נופלת מה-C4 ואחרונה חביבה 407 שבכלל לא נמכרה ב-2004 והיא משפחתית גדולה שתהיה יקרה בהוצאות אחזקה, תהיה פחות חסכונית בדלק, לא נוחה לחניה ובכלל היא משהו שאתם לא זקוקים לו לפי התיאור שלך.

 

בהצלחה.

פורסם

מבחינת מקום, אין בעיה בשבילי רכבי הגולף למיניהם.

יותר חשוב לי יחס דלק לק"מ.

 

אמת שאני רוצה את הC4 יותר מכל אחת אחרת אבל אני מפחד מבזבוז הדלק ואני לא יודע דבר לגבי הטיפולים של הסיטרואן...

 

היה לחבר שלי את הסיריון והוא ביקר הרבה בתחנות הדקל בייחוד בגלל המיכל קטן שלו וגם כי הוא בזבזן לא קון בגלל המנוע הקטן, אשמח לתיקון אם זה בגלל שנת הייצור..

 

מה לגבי מיצובישי כריזמה 2003? (דלק? טיפולים?)

 

תודה!

פורסם

לגבי הסי 4 - תבדוק היטב היסטוריית טיפולים, תבדוק את תקינות הגיר.

 

מכונית מהנה לנהיגה, אבל יכולה להיות בעייתית מאוד לאחזקה. תקנה רק אם טופלה כמו שצריך והכל תקין.

 

 

לגבי הפיג'ו 407 - תברח- היתה לי אחת כזו חדשה מהיבואן, נסעתי עליה 90,000 ק"מ, החליפו שם הרבה מאוד חלפים, למזלי היתה לי תכנית "הכל כלול" מבחינת אחזקה ל- 4 שנים, והוספתי שנה חמישית.

 

הנציגים של לובינסקי בכו על ההוצאות שגרמתי להם.

 

מכונית מאוד מהנה לנהיגה, אבל רגישה ועדינה מאוד.

 

בהצלחה

פורסם

אני עדיין ממשיך לחפש, כי לא נסגרתי על דגם שאני רוצה..

 

אני לא צריך רכב משפחתי, רוב הזמן הרכב נוסע לבד או עם עוד אדם אחד.

 

ראיתי לאחרונה את ההונדה סיויק קופה שנת 1999 מה אתם אומרים עליה? יש לי חבר עם הונדה סיויק רגילה כבר הרבה יותר מ10 שנים והיא עברה את ה250KM והיא נוסעת כמו גדולה (מב"ש לצפון וכ'ו).

 

יותר חשוב לי צריכה הדלק (כי זה מה שנשאר אחרי הקנייה) והאמינות של הרכב.

 

חשבתי על הסיריון אבל היא מחוץ לתקציב שלי.. (לפחות באתר יד2...)

פיאט פונטו ממש לא מתקבלת על הדעת.. רכב ממש קטן, בלאי מהיר מאד (בהתאם המחיר הזול..)

פוקוס האצ'בק - נשמע מושלם כי אני אוהב את הפורדים למיניהם אבל אני פשוט לא מוצא את דגמי ההאצ'בק!

 

 

מה לגבי סיאט לאון2002?

איביזה 2003-2008?

 

אני פשוט לא סגור על עצמי ואני חייב לקנות רכב כבר בחודש הבא.

 

תודה לכולם!!

פורסם

אם הייתי יודע הייתי אומר לך :)

אני פשוט לא יודע....

 

הלאון מאד מוצאת חן בעיניי

 

אני לא יודע מה מדדי דלק של הרכבים שהצעתי עכשיו לכן אני מחכה לדעת החברים..

פורסם
אני עדיין ממשיך לחפש, כי לא נסגרתי על דגם שאני רוצה..

 

אני לא צריך רכב משפחתי, רוב הזמן הרכב נוסע לבד או עם עוד אדם אחד.

 

ראיתי לאחרונה את ההונדה סיויק קופה שנת 1999 מה אתם אומרים עליה? יש לי חבר עם הונדה סיויק רגילה כבר הרבה יותר מ10 שנים והיא עברה את ה250KM והיא נוסעת כמו גדולה (מב"ש לצפון וכ'ו).

 

יותר חשוב לי צריכה הדלק (כי זה מה שנשאר אחרי הקנייה) והאמינות של הרכב.

 

חשבתי על הסיריון אבל היא מחוץ לתקציב שלי.. (לפחות באתר יד2...)

פיאט פונטו ממש לא מתקבלת על הדעת.. רכב ממש קטן, בלאי מהיר מאד (בהתאם המחיר הזול..)

פוקוס האצ'בק - נשמע מושלם כי אני אוהב את הפורדים למיניהם אבל אני פשוט לא מוצא את דגמי ההאצ'בק!

 

 

מה לגבי סיאט לאון2002?

איביזה 2003-2008?

 

אני פשוט לא סגור על עצמי ואני חייב לקנות רכב כבר בחודש הבא.

 

תודה לכולם!!

 

 

יש ביד2 פוקוס הצ'בק 2004, מנוע 2000, GHIA, יד 1, 128K ק"מ, ב-31K ש"ח, נשמע לי בול בשבילך. הרכב בראשל"צ.

לא יודע לשים קישור ישיר למודעה, מספר מודעה 32486107.

יש עוד כמה סדאן - שזה גם לא כזה רע..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

החזקתי לאון 20V אוט' כשנתיים ונפרדתי ממנה בצע רב לפני שבועיים.

הרכב נוח, מרווח ואמין. צריכת דלק בין עירונית בערך 1:12.5 עירונית בערך 1:7.5 אצלי בצריכה משולבת עשתה באזור ה 1:11

פורסם

תודה רבה על ההודעה אבל זה קצת בעייתי בשבילי לקנות רכב שנמצא שעה וחצי נסיעה..

אני לא מכיר סוכות בדיקות שיכולה לתת לי בדיקה לרכב, וגם אם אני אלך רוב הסיכוי שזו תהיה קנייה במקום (בפגישה אחת) בלי יותר מידי מסביב וזה מלחיץ אותי כי אני לא מוכן לעשות קנייה מהירה, לא ברכב לפחות..

 

ראיתי באזור שלי פורד פיאסטה 2004?? אני יודע שהיא יותר חסכונית בדלק, מה דעתכם עליה?

פורסם

סתם ככה, למה כשאני כותב הודעה אני לא רואה אותה מוקפצת או משהו? כל פעם אני עושה חיפוש לפי שם משתמש בחיפוש המתקדם....

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...