Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מי קירור-סובארו לאונה 88


roeis
שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה מתכנן לעשות את זה לבד, אתה צריך גם לקנות אטם,

העבודה לא כל כך קלה כמו שמתארים, אם אין לך ניסיון אל תגע בזה, אתה צריך לפרק את הכונס של הפאן קלאץ', את הפאן עצמו, אח"כ לנסות לפתוח את הברגים של המשאבת מים מבלי שיגזרו, וזו לא עבודה לחובב, אם אין לו ניסיון כמובן.

 

עדיף לך ללכת להחליף במוסך ולראות מה ואיך עושים, על הדרך תרוקן את המים תנקה ראדיאטור, ותבדוק טרמוסטט ויוניטים, חבל שילך מנוע סתם .

 

estk תודה, אשקול בחיוב..

זה נשמע לך כמו משאבה גמורה?

יש דרך לוודא זאת?

קראתי שיציאה של מים מהחור העליון במשאבה זה סימן למשאבה גמורה.

טפטוף מהחור התחתון זה אותו סיפור?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המשאבה דולפת, וכרגע לא משנה מאיפה, העיקר שהדליפה היא מהגוף ולא מהאטם , אז תחליף אותה,

 

יכול מאוד להיות שהיא רקובה מבפנים, והמניפה שלה חלודה ואכולה, קח בחשבון שהיא יכולה להתפרק לך באמצע נסיעה, והדרך לנזק כספי גדול ,קצרה מאוד.

 

 

 

האמן לי מניסיון בסובארו , נשבר לי הציר לשניים באמצע הנסיעה, החום מנוע מתחיל לטוס למעלה, רק בנס הספקתי להגיע

 

הביתה בלי נזק.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המשאבה דולפת, וכרגע לא משנה מאיפה, העיקר שהדליפה היא מהגוף ולא מהאטם , אז תחליף אותה,

 

יכול מאוד להיות שהיא רקובה מבפנים, והמניפה שלה חלודה ואכולה, קח בחשבון שהיא יכולה להתפרק לך באמצע נסיעה, והדרך לנזק כספי גדול ,קצרה מאוד.

 

 

 

האמן לי מניסיון בסובארו , נשבר לי הציר לשניים באמצע הנסיעה, החום מנוע מתחיל לטוס למעלה, רק בנס הספקתי להגיע

 

הביתה בלי נזק.

 

לא נעים..מזל ששמת לב לחום מנוע..

לגבי הפירוק מה שכתבת: כונס--מאוורר--משאבה

הציר יוצא יחד עם החלק החיצוני של המשאבה? אני לא רואה ברגים שמחברים ביניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שמפרקים את הכונס, צריך לפרק את הפאן קלאץ' מהמשאבת מים, הוא מחובר ע"י אומים, יש סיכוי טוב שהם תפוסים מאוד חזק, ואתה או שתשבור משהו, או שסתם תטחן אותם,

 

ונגיד ששלפת את כולם במקצועיות בלי לגרום לנזק, אז כדי לשלוף את המאוורר מהמקום, צריך לתמרן.

 

חובה לתת קונטרה בפתיחה לציר של המשאבת מים, אתה חייב לתפוס את הציר שלה עם מפתח מספיק גדול , וגם לפרק את המאורר , בקיצור, לא עבודה פשוטה כל כך .

 

אם גם אתה רוצה ללכת על החלפת משאבת מים, אז כאן ממש עדיף ליפט.

 

 

בקיצור...אני לא רוצה להרפות את ידך, אבל אני ממש ממליץ לך לגשת למכון ראדיאטורים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...