Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה מתכנן לעשות את זה לבד, אתה צריך גם לקנות אטם,

העבודה לא כל כך קלה כמו שמתארים, אם אין לך ניסיון אל תגע בזה, אתה צריך לפרק את הכונס של הפאן קלאץ', את הפאן עצמו, אח"כ לנסות לפתוח את הברגים של המשאבת מים מבלי שיגזרו, וזו לא עבודה לחובב, אם אין לו ניסיון כמובן.

 

עדיף לך ללכת להחליף במוסך ולראות מה ואיך עושים, על הדרך תרוקן את המים תנקה ראדיאטור, ותבדוק טרמוסטט ויוניטים, חבל שילך מנוע סתם .

 

estk תודה, אשקול בחיוב..

זה נשמע לך כמו משאבה גמורה?

יש דרך לוודא זאת?

קראתי שיציאה של מים מהחור העליון במשאבה זה סימן למשאבה גמורה.

טפטוף מהחור התחתון זה אותו סיפור?

תודה

פורסם

אם המשאבה דולפת, וכרגע לא משנה מאיפה, העיקר שהדליפה היא מהגוף ולא מהאטם , אז תחליף אותה,

 

יכול מאוד להיות שהיא רקובה מבפנים, והמניפה שלה חלודה ואכולה, קח בחשבון שהיא יכולה להתפרק לך באמצע נסיעה, והדרך לנזק כספי גדול ,קצרה מאוד.

 

 

 

האמן לי מניסיון בסובארו , נשבר לי הציר לשניים באמצע הנסיעה, החום מנוע מתחיל לטוס למעלה, רק בנס הספקתי להגיע

 

הביתה בלי נזק.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אם המשאבה דולפת, וכרגע לא משנה מאיפה, העיקר שהדליפה היא מהגוף ולא מהאטם , אז תחליף אותה,

 

יכול מאוד להיות שהיא רקובה מבפנים, והמניפה שלה חלודה ואכולה, קח בחשבון שהיא יכולה להתפרק לך באמצע נסיעה, והדרך לנזק כספי גדול ,קצרה מאוד.

 

 

 

האמן לי מניסיון בסובארו , נשבר לי הציר לשניים באמצע הנסיעה, החום מנוע מתחיל לטוס למעלה, רק בנס הספקתי להגיע

 

הביתה בלי נזק.

 

לא נעים..מזל ששמת לב לחום מנוע..

לגבי הפירוק מה שכתבת: כונס--מאוורר--משאבה

הציר יוצא יחד עם החלק החיצוני של המשאבה? אני לא רואה ברגים שמחברים ביניהם.

פורסם

אחרי שמפרקים את הכונס, צריך לפרק את הפאן קלאץ' מהמשאבת מים, הוא מחובר ע"י אומים, יש סיכוי טוב שהם תפוסים מאוד חזק, ואתה או שתשבור משהו, או שסתם תטחן אותם,

 

ונגיד ששלפת את כולם במקצועיות בלי לגרום לנזק, אז כדי לשלוף את המאוורר מהמקום, צריך לתמרן.

 

חובה לתת קונטרה בפתיחה לציר של המשאבת מים, אתה חייב לתפוס את הציר שלה עם מפתח מספיק גדול , וגם לפרק את המאורר , בקיצור, לא עבודה פשוטה כל כך .

 

אם גם אתה רוצה ללכת על החלפת משאבת מים, אז כאן ממש עדיף ליפט.

 

 

בקיצור...אני לא רוצה להרפות את ידך, אבל אני ממש ממליץ לך לגשת למכון ראדיאטורים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...