Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון אודי ישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש מושג אם יש בארץ מועדון לבעלי רכבי אודי? משהו ככה בסגנון של מועדון אלפא שעושים מפגשים פעם בשבוע וכו..

 

אשמח לדעת אם יש כזה דבר, ואם לא אז אם יש אנשים פה עם רכב תוצרת אודי שמעוניינים להרים כזה פרוויקט

 

תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש מועדון VAG..זה כולל פולקוואגן+אודי+סיאט

 

דבר עם ק.ליאני

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היי

דווקה נשמע לי רעיון מצויין להקים איזה מועדון אודי(רק אודי,בלי זנבות מאחורה).

 

אני למשל בקרוב איהיה בעל אודי 80 (תצחקו תצחקו אבל עוד לא ראיתם ולא שמעתם אותה).

 

עם יהיו פה עוד כמה בעלי אודי רציניים שמוכנים להקים מועדון מכובד לאודי אז אני מוכן לתרום את חלקי.

 

אז יאללה להתעורר כל בעלי האודי

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
היי

דווקה נשמע לי רעיון מצויין להקים איזה מועדון אודי(רק אודי,בלי זנבות מאחורה).

 

אני למשל בקרוב איהיה בעל אודי 80 (תצחקו תצחקו אבל עוד לא ראיתם ולא שמעתם אותה).

 

עם יהיו פה עוד כמה בעלי אודי רציניים שמוכנים להקים מועדון מכובד לאודי אז אני מוכן לתרום את חלקי.

 

אז יאללה להתעורר כל בעלי האודי

 

כן.."נישמע מצויין"...

 

אני יתן דוגמא... שגם נשמע מצויין..

 

מועדון FORD...

 

יאשה.. + א.חן .. = מועדון :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
היי

דווקה נשמע לי רעיון מצויין להקים איזה מועדון אודי(רק אודי,בלי זנבות מאחורה).

 

אני למשל בקרוב איהיה בעל אודי 80 (תצחקו תצחקו אבל עוד לא ראיתם ולא שמעתם אותה).

 

עם יהיו פה עוד כמה בעלי אודי רציניים שמוכנים להקים מועדון מכובד לאודי אז אני מוכן לתרום את חלקי.

 

אז יאללה להתעורר כל בעלי האודי

 

כבר רוצים עצמאות...?

תוותר

פורסם

טוב בכל מקרה, אני מבין שאין ממש מועדון אודי עם מפגשים קבועים וזה...

אז אם יש פה אנשים שיש להם אודי והם רציניים בקטע ורוצים לפתוח איזה מועדון נחמד עם מקום מפגש פעם בשבוע\חודש(איך שיתאים), אשמח שנעשה משהו בסגנון...

 

יש לי איסיקיו :141393

או שתשאירו לי הודעה פרטית ואני אחבר בין כל המעוניינים ואולי נצליח להרים משהו נחמד...

פורסם
היי

דווקה נשמע לי רעיון מצויין להקים איזה מועדון אודי(רק אודי,בלי זנבות מאחורה).

אני למשל בקרוב איהיה בעל אודי 80 (תצחקו תצחקו אבל עוד לא ראיתם ולא שמעתם אותה).

עם יהיו פה עוד כמה בעלי אודי רציניים שמוכנים להקים מועדון מכובד לאודי אז אני מוכן לתרום את חלקי.

אז יאללה להתעורר כל בעלי האודי

כבר רוצים עצמאות...?

תוותר

תשמע, כל בעלי האאודי 80 החבוטות לא רוצים זנבות.:evil: הם לא מעוניינים במכוניות נחותות כמו GTI, קוראדו G60, או אפילו ה SP1 שאולי עוד מסתובבת על הכבישים. אני מאמין שאפילו פורשה 914 או 924 שיופיעו יגורשו בבושת פנים. הרי בינינו, מי צריך זנבות משעממים אם יש לך אאודי 80?

פורסם

המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

172

פורסם
היי

דווקה נשמע לי רעיון מצויין להקים איזה מועדון אודי(רק אודי,בלי זנבות מאחורה).

 

אני למשל בקרוב איהיה בעל אודי 80 (תצחקו תצחקו אבל עוד לא ראיתם ולא שמעתם אותה).

 

עם יהיו פה עוד כמה בעלי אודי רציניים שמוכנים להקים מועדון מכובד לאודי אז אני מוכן לתרום את חלקי.

 

אז יאללה להתעורר כל בעלי האודי

 

כן.."נישמע מצויין"...

 

אני יתן דוגמא... שגם נשמע מצויין..

 

מועדון FORD...

 

יאשה.. + א.חן .. = מועדון :lol:

 

:roflmao::lol:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

 

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

Abt Audi 80.jpg

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:


×
×
  • תוכן חדש...