Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לא ממש מאמינה שיש מישהו ער בשעה הזאת, אבל מנסה בכל מקרה.

יש לי יונדאי i30 , שגם לאחר כיבוי הרכב - האורות האחוריים ממשיכים לדלוק. ניסיתי להתניע שוב, ואפילו לקחתי אותו לסיבוב קצר נוסף מסביב לבניין, אבל הם מסרבים להיכבות. מישהו נתקל בתופעה כזו? אני חוששת שעד מחר בבוקר המצבר יתרוקן..

 

תודה!

פורסם

האם בדקת שהאורות (דרך) מכובים?

אם כן אז נשמע כאילו היוניט ברקס הלך (חיישן שיושב על דוושת הברקס).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תבדקי בין דוושת הבלם לחלק התחתון שמכסה את ההגה,יכול להיות שתצטרכי לפרק כמה ברגים יש יחידה שנראית כמו שלט של שער :shock:. תבדקי שהיא יושבת כראוי.

 

יכול מאוד להיות שהיא תפוסה בין כל החוטים החשמלים ו"חושבת" שאת לוחצת על הבלמים.

 

 

במידה ולא הצלחת לפתור את הבעיה ואת דואגת למצבר,תנתקי אותו.

פורסם

תודה לעונים.

מדובר על אורות בלם, לא אורות דרך.

כמובן שעד הבוקר המצבר נגמר :(

לא נורא התנעתי את הרכב. מחר למוסך, בינתיים יפרקו לי את הפיוז הרלבנטי.

 

תודה שוב.

פורסם

לא צעד חכם לפרק את הפיוז... שלא יכנסו בך בדרך למוסך.

 

צעד חכם יותר הוא לתת לאותו בחור שמפרק לך את הפיוז ולהגיד לו שסך הכל מברג פיליפס/מפתח 10 והוא פתח את כל המכסה למטה.

 

משם הכל יהיה הרבה יותר פשוט.

 

אבל בכל אופן בהצלחה.

אגב, ESP לא יעבוד לך כאשר האורות בלם ללא פיוז סתם לידיעתך.:arrow:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ כי זה קרה בדיוק ב-i30 של דודה שלי. חיפשתי בפורום ומצאתי את ההודעה הזאת.

 

אצלה זה הפוך - האורות לא נדלקים. היא גילתה את זה כשנורת ה-ESP OFF נדלקה וסירבה להיכבות. חיפוש קליל ברשת ומצאתי שיש ריקול בנושא לכמה מאות אלפי מכוניות של יונדאי. מחר בבוקר - למוסך...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מקפיץ כי זה קרה בדיוק ב-i30 של דודה שלי. חיפשתי בפורום ומצאתי את ההודעה הזאת.

 

אצלה זה הפוך - האורות לא נדלקים. היא גילתה את זה כשנורת ה-ESP OFF נדלקה וסירבה להיכבות. חיפוש קליל ברשת ומצאתי שיש ריקול בנושא לכמה מאות אלפי מכוניות של יונדאי. מחר בבוקר - למוסך...

 

ואני כבר באתי לשאול אם זה האורות ערפל האחוריים :)

הייתה לי אקסנט שהאורות ערפל מאחורה לא כבים אצלה כשמכבים את האורות

2005-2006 Pontiac Grand Prix

2006-2009 Renault 19, 94

2009-2011 Mitsubishi Lancer 2001

2012 Audi A4 2003 Cabriolet

×
×
  • תוכן חדש...