Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחת ל400 זה ירוק. צהוב עד 600. בכל מקרה, יש לי תחושה שהם עושים לי ת'רוטלינג, אני נמצא באותו מצב שלך,רק 10 מגה. זה לא אמור להשפיע על הפינג אלא אם ביטלו לי באיזה שהיא צורה את הגיימר

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
7 שעות אם כל מה שאתה עושה זה רץ קדימה כמו מטורף ולא רואה בעיניים ?

כן.

רק שתבין אבל כמה זה חרטא - בבקשה - סקיירים - משחק ארוך משמעותית יכול להגמר במתחת ל3 שעות:

http://www.bethblog.com/2011/10/13/jeff-vs-sam-ii-the-skyrim-speedrun/

 

(את Fallout 3 הם סיימו בשעתיים ד"א).

 

א. רק לשחק לבד יקח כנראה איזה 20 שעות - משחק אחד ברמה בינונית.

ב. יש המון ערך ללשחק ביחד

ג. זה מה זה משחק שמשחקים כמה פעמים עם כמה דמויות / בכמה רמות קושי.

 

פריצה ? אל תבנה על זה יותר מדי בקרוב.ש

מה גם שדיאבלו רק בסינגל ? באמת?

אם יש משחק ששווה את זה - זה דיאבלו.

שיחקתי ב2 בזמנו On & Off במשך מעל שנתיים.

 

ליביו

 

טוב, שכנעת את המשוכנע :-)

מישהו יודע לאיזה חנות יש את המשחק במלאי? (עותק פיזי)

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
7 שעות אם כל מה שאתה עושה זה רץ קדימה כמו מטורף ולא רואה בעיניים ?

כן.

רק שתבין אבל כמה זה חרטא - בבקשה - סקיירים - משחק ארוך משמעותית יכול להגמר במתחת ל3 שעות:

http://www.bethblog.com/2011/10/13/jeff-vs-sam-ii-the-skyrim-speedrun/

 

(את Fallout 3 הם סיימו בשעתיים ד"א).

 

כן, ספר לי אחר כך כמה נהנת מהמשחק :roll:

 

אגב, רק לי נשמע דפוק, שבשביל לשחק סינגל פלייר צריך להיות מחובר קבוע לשרת?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אכן, בשביל השחקנים זה סיוט אבל בשביל החברה מדובר במנגנון ההגנה הטוב ביותר נגד פריצות.

אגב זה לא קונספט חדש, Ubisoft ניסו את אותו הדבר עם 2 Assassin's Creed, אולם נכשלו אחרי שמספר שבועות מאוחר יותר יצאה פריצה.

פה מדובר בשכלול השיטה, שם כל המידע היה כבר במחשב ונדרש חיבור זמין רק לבדיקת חוקיות העותק, בדיאבלו הסקריפט עצמו של המשחק מתעדכן בזמן אמת מול השרתים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

זה מונע כל מני עריכות של SAVEים או ניסיונות רמאויות כאלו ואחרים - שזה לא פחות חשוב.

גם ככה אתה תמיד יכול לקפוץ בין משחקים של חברים בכיף.

 

TheOne - מאיפה אתה?

אני יודע שאכן המשלוח הראשון דיי נגמר ברוב החנויות (ד"א במשלוח הראשון - גם הגירסא הרגילה קצת יותר מגניבה עם קרטון מסביב ואריזה יפה יותר) אבל יום רביעי יגיע המשלוח השני ואז לא ממש תיהיה בעיה למצא עותקים.

 

בכ"א - רוב החנויות אמורות להחזיק את הגירסא הרגילה במלאי בסביבות 270 ש"ח , או 300 אם אתה קונה אצל באג...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בסוף הצלחתי להתקין, הבעיה היתה כנראה בראוטר.

חיברתי את האייפון דרך USB למחשב כמודם, וההתקנה עברה לי חלק.

 

ליביור ואורבן רייסר, אתם מוזמנים להוסיף אותי לחברים שלכם :)

UDI#2449

 

 

 

ואלכס, תמורת סיבוב במיטו אני מוכן לתת לך סיריאל אורח :roll::lol:

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

יצאתי צ'יפס.

 

 

הייתי בטוח שהמשחק לפחות יפתח,אבל הוא לא נפתח.הכרטיס מסך האומלל שלי לא נתמך..(כרטיס מסך של אינטל מחשב נייד LENOVO T500)

 

באסה.

 

יש משהו לעשות אם זה? פאץ' כל שהוא?

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אורן - נסה את התמיכה של בליזארד בפורומים של באטל.נט

הם די בסדר - אולי יש איזה פיתרון או פאץ' בדרך.

מקסימום תמכור את הסיריאל ב20 שקל הפסד באיזה פורום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בסוף הצלחתי להתקין, הבעיה היתה כנראה בראוטר.

חיברתי את האייפון דרך USB למחשב כמודם, וההתקנה עברה לי חלק.

 

ליביור ואורבן רייסר, אתם מוזמנים להוסיף אותי לחברים שלכם :)

UDI#2449

 

 

 

ואלכס, תמורת סיבוב במיטו אני מוכן לתת לך סיריאל אורח :roll::lol:

 

לוקח את ההצעה שלך ומעלה אותה בחשבון אורח נוסף וPOWER LEVELING עד דרגה 20.

 

אני מוכן לתת לשניכם סיבוב :-)

emotion of motion

פורסם

עכשיו בנימה רצינית, אתה רוצה סיריאל אורח?

אם כן שלח לי הודעה בפרטי, קצת קשה לעקוב אחרי השרשור הזה כשמשחקים .. :)

 

אני לא יודע עד כמה הסיריאל אורח מגביל אותך, אבל במידה ותאהב את זה, תקנה ותמשיך :)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מלך השלדים זה הבוס הראשון

אקט 1 נגמר כשאתה נלחם נגד הבוצ'ר..

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100


×
×
  • תוכן חדש...