Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בעבר היתה לי חיפושית גרמנית 71' ומכרתי אותה ברוב טיפשותי עקב חוסר זמן.

כיום אני רוצה להתחיל פרוייקט שיפוץ חדש על רכב אחר. השאלה איזה רכב מומלץ? כזה שיש יש חלקים בארץ והמכלולים שלו פשוטים.

וכמובן שהחוויה תישאר אותה החוויה

תודה רבה!

פורסם

לפי דעתי יש כמה אופציות:

חיפושית,פורד אסקורט,קורטינה,פיאסטה,

אבל הכל תלוי מה התקציב.

אתה גם יכול להביא אמריקאית אבל כבר

המחיר יותר יקר ורוב החלקים זה מחול,

בכל אופן שיהיה בהצלחה. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

להביא?

אז תביא לי גם איזו אחת.

ועכשיו ברצינות, אולי מספיק עם סגנון הרחוב הזה?

רכב רוכשים, קונים אבל ממש לא מביאים.

מנהלים, היה שרשור עברית, אני חושב שזו

אחת הדוגמאות שהובאו שם.

לשיקולכם, טיפולכם.

סלע

פורסם
להביא?

אז תביא לי גם איזו אחת.

ועכשיו ברצינות, אולי מספיק עם סגנון הרחוב הזה?

רכב רוכשים, קונים אבל ממש לא מביאים.

מנהלים, היה שרשור עברית, אני חושב שזו

אחת הדוגמאות שהובאו שם.

לשיקולכם, טיפולכם.

 

הכוונה בלהביא היתה להביא את הרכב ביבוא לארץ (לשלוח לארץ)

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

כמו שאמרו לך:

פורד ישנות, פולקסווגן ישנות, גם פיאט קטנות ישנות (127 למשל).

 

מדובר בעיקר במכוניות קטנות יחסית שהיו פופולאריות בארץ בשנות ה-70.

 

כמובן שהכי קל יהיה להתחיל עם חיפושית אבל נראה שאתה מעוניין ברכב אחר.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

אופל קדט 82-84 זה רכב פשוט,יפה ,נדיר בימנו, חלקים מכניים לא בעיה להשיג, לא יקר לאחזקה וגם לא ידרוש ממך הרבה השקעה (יש לא מעט שמורת כחדשות) ויכול לשמש לרכב יום יומי ואם תטפל בוא היטב תוכל לנסוע איתו לכל מקום והוא לא יעשה לך בעיות בכלל!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אה כן...

 

סובארו כמובן! ואפילו אלפות מתחילת שנות ה-80 (פשוט נזכרתי בבוקסרים :evil:)

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם
אה כן...

 

סובארו כמובן! ואפילו אלפות מתחילת שנות ה-80 (פשוט נזכרתי בבוקסרים :evil:)

הבעיה שקשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא אלפות מתחילת שנות 80!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

נתחיל בדבר הבסיסי ביותר !!!!

מה התקציב ? כמה אתה מוכן להשקיע ? ובהתאם לזה נעזור לך למצוא רכב לשיפוץ

ברשותי שתי רנו 5 אחת מודל 80 אטומט גג סקאי לשיפוץ 6000 ש"ח

ורנו 5 אלפין גג נפתח גם כם לשיפוץ 12000 ש"ח

ערן 0549729721

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

לדעתי אמריקאית עם מנוע V6 / V8 הן מכוניות שקל מאוד למצוא להם חלקים בארץ,

המנוע של ג'נרל מוטורס 5.7 הוא מנוע מאוד נפוץ (ביחס לרכבים בגילו)

גם הגירים מאוד נפוצים, (אין לך בעיה למצוא היום גיר TH700)

 

אישית, אם כבר אספנות אז הדבר האמיתי, - אמריקאית! עם כל הפאר וההדר הנלווה לה,

אישית אני חובב מושבע של GM וגם יש לי בת משפחה אחת מסוף שנות ה80,

הרכב חף כמעט טוטאלית מתקלות, וגם מאוד קל לטיפול:

http://www.youtube.com/watch?v=tyjb_ikeI0M&feature=plcp דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YUPhX5_bRS8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

בהצלחה - תעדכן

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
. השאלה איזה רכב מומלץ?

 

אני לא חושב שיש כזאת חיה "רכב אספנות מומלץ". אם תשים לב, כל אחד רשם מה לדעתו הוא רכב אספנות שירצה.

אני חושב שזה צריך להיות רכב שיעשה לך את זה, אחרת אין טעם, זה צריך לבוא מהלב, מהרצון שלך, ולא מהמלצה שמישהו כתב לך מעל דפי האינטרנט. זו דעתי לפחות.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

כמו קודמי בתגובה, מסכים ב100%, שים לב שאלו הם רכבים שהם אישית מוצאים כמרתקים.

 

יש כאלו שאוהבים שברולט ישנות, או במילים של עמית לעבודה שראה את הספינה של שברולט מימים עברו - אמריקנה.

יש את אלו שיאהבו את החיפושית כרכב אספנות קלאסי ויש כאלה שיאהבו פג'ו או אך ורק מרצדס ו"HIGH-END" כמו הקורבט הישנה.

 

הכל שאלה של חיבור, אולי אפילו תתחבר לסובארו ליאונה משנות ה80, לא אנחנו אלו שיכולים להגיד לך במה לבחור.

 

אם זהו קצה חוט שאתה מחפש, אין כמו רכב שהיה בבעלות ההורים או הסב מלפני שנים רבות, החיבור של "לאבא היה ואני גם לי יש עכשיו" הוא מדהים, ואישית קיוויתי לחוות אותו עם האקורד 95', לצערי זה עדיין לא התממש אבל יום יבוא.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

×
×
  • תוכן חדש...