Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!

יש לי רנו מגאן האצבק 2001.

כבר פרסמתי פוסט וקיבלתי אחלה תשובה, המשכתי לבדוק קצת את הענייו והרכבתי מערכת כזאת:

 

רדיו דיסק - DEH - P3050UB pioneer (בגלל שיש 2 יציאות למגבר)

 

רמקולים 6x9 התלבטות בין - TEMPO 6X9 Morel ל GTO938 JBL

 

מגבר לרמקולים- Jbl Gto1004

 

סאב - GTO1202D JBl

 

קומפוננט קדמי Dotech Ovation 6 Morel

 

מגבר לקומפוננט - אין לי מושג מה לבחור ( בתקציב של עד 800 שקל לא כולל עבודה) תציעו הצעות!

 

כמו שאתם בטח מבינים אני לא מבין גדול ואין לי צורך במערכת יקרה ומטורפת אני מחפש משהו בסיסי לשמוע מוזיקה עם קצת עוצמה ואיכות טובה..

התקציב הוא בערך בסכומים האלה אז אני מבקש לא לייקר את העסק..

 

כל הצעה וחוות דעת תתקבל בברכה!!

פורסם

תחפש מונו ביד 2 בעלות נמוכה ותחבר את הקומפננט ל1004 .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
תחפש מונו ביד 2 בעלות נמוכה ותחבר את הקומפננט ל1004 .

 

תפרט לי קצת אחי:

מה זה בדיוק מגבר מונו?

למה לחבר את 1004 קומפוננט?

פורסם

טוב אחי תודה על העצה הבנתי מה הסיפור..

אני עדיין צריך עצה לגבי ההתלבטות בין ה 6x9.. מישהו יכול להמליץ?

אם יש למישהו המלצות אחרות אני שמח לשמוע..

פורסם

אני בתור התחלה הייתי בכלל ממליץ לך לוותר על ה6X9, לחבר את הקומפוננט והסאב למגבר.

אם יהיה חסר לך סאונד היקפי תמיד תוכל לחבר זוג רמקולים אחורים (תוכל לחבר אותם לרדיו דיסק).

אם יהיה חסר לך עוצמה לסאב, תוכל לרכוש מונובלוק (מגבר בעל ערוץ אחד שלרוב עובד במיוחד לעבודה עם סאבוופר).

 

תתחיל ככה ולאחר שתבין יותר מה חסר לך משם תוכל להתקדם

פורסם

קודם תקנה את הסט הנל בלי ה6X9...

תשמע תיראה אם אתה מרוצה, זה אמור להספיק...

תמיד תוכל לקנות 6X9 ומגבר ולהוסיף לסט הנל

פורסם
קודם תקנה את הסט הנל בלי ה6X9...

תשמע תיראה אם אתה מרוצה, זה אמור להספיק...

תמיד תוכל לקנות 6X9 ומגבר ולהוסיף לסט הנל

 

תודה רבה אחי נראה לי שזה מה שאני יעשה.. למרות שאני באמת מתלבט בגלל הצליל ההיקפי..

יש לי כרגע סתם איזה 6x9 מעפנים, נראה אם זה לא יספיק מקסימום נחליף אותם.

×
×
  • תוכן חדש...