Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לצערי לא חדש בכלל, ולא חסרים זבלים שמשליכים זבל בחוץ.

זכורה לי פעם אחת שמישהי בשכונה שגרתי בה, עצרה את הרכב שלה, זרקה את שקית הזבל על המדרכה,

והמשיכה לנסוע. בדיוק הייתי בדרך לרכב שלי, לקחתי את השקית ונסעתי אחריה. בהמשך הרחוב ראיתי את הרכב שלה חונה

ליד המכולת, ואז דרך החלון העפתי לה את השקית על מכסה המנוע. אני מניח שהיא היתה מאוד מופתעת לראות שהשקית

חזרה אליה. לצערי מיהרתי לעבודה, אז לא חיכיתי לראות את המחזה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אושרי אתה גאון

 

האפקט היה מתעצם אם הX5 שלך היה שחור והיא הייתה בדיוק חוזרת מהמכולת, אני חושב שיש סיכוי שהיא הייתה חוטפת שבץ.

 

בכל מקרה, גם אני לא מופתע בכלל מהסיפור. בחוף עטלית לפני שנתיים ראיתי אשה בת שישים וקצת משאירה שקית עמוסה בשאריות של פיקניק על החוף, נכנסת לתוך מיניוואן שחנה מטר משם ונוסעת. פשוט גועל נפש.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

יותר טוב - לקחת את אותה השקית ולשים לה ליד דלת הכניסה לבית שלה.

או לחולפין משהו משעשע - לחכות לה, לגשת אליה , לתת לה את השקית ולומר משהו בסגנון " אני מאמין ששכחת את זה?"

פורסם

פעם רדפתי אחרי מישהו בפארק הירקון שזרק שקית במבה, תפסתי אותו ואמרתי לו "כנראה לא שמת לב, נפל לך".

הוא היה קצת בשוק וזרק את השקית לפח הקרוב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ואם אני אבוא ואגיד לך שבחנייה שאני חונה בה, יש בניין סמוך, שהשכנים פשוט מתעצלים לרדת לזרוק את הזבל לפח, אז הם פיתחו שיטה פשוטה יותר, לפתוח את חלון הדירה ולזרוק את שקיות הזבל מהחלון היישר על גגות המכוניות, זה ישמע יותר טוב....?

אני רק מחכה להזדמנות הראשונה לתפוס את הראשון שינסה לזרוק שקית אשפה מחלון הבית. לשמחתי עד היום האוטו שלי לא חטף שקית שכזאת, אבל מסביבי בהחלט התכבדו בכבוד המפוקפק, גועל נפש!

פורסם

באיזו קומה הם גרים? אם לא גבוה מדי, תפוס את השקית וזרוק להם בחזרה לבית.

אבי עשה משהו בסגנון באיזה מקרה לא זוכר בדיוק איזה. עובד פלאים.

פורסם

ההורים של אשתי גרים ברב קומות. לפני שנים רבות היא תלתה על חבל הכביסה שתי שמלות חדשות לאוורור לפני שימוש ראשון. היא לא הגיעה לשימוש ראשון - כיון שהשכנה מהקומה העשירית לא טורחת לשפוך את השמל מהמחבת לכיור אלא "מעיפה" אותו דרך החלון - על כל חבלי הכביסה שמתחתיה.

 

לעומת זאת יש גם התנהגות אחרת. כיום אני גר בקומה התחתונה של רב קומות. לאחרונה היה צורך לתקן צינור ביוב משותף שעובר דרך קיר בדירה שלי. כאשר השרברב עמד להתחיל לנסר את הקטע הדרוש ערכתי "סיור כתובות" אצל כל השכנים מעלי, הסברתי את הבעיה - ועל דלתות הדירות שבהן לא היה מענה תליתי דף ובו בקשה לא לעשות שימוש במים עד הודעה חדשה. התיקון היה מורכב וארך כ-3 שעות - ובמהלכן לא זרמה ולא טיפת מים דרך אותו צינור. השרברב ציין כי זו פעם ראשונה שבה הוא מתקן צינור ביוב בתנאים כאלה ולא זוכה לחבילה על הראש. המסקנה - אפשר גם אחרת. נכון שמדובר בשכונה מכובדת, אבל אני יכול להעיד על עוד שכונות מכובדות שבהן אין כל התחשבות בסביבה שמעבר לחצר הבית.

 

אני חוזר למשהו שכתבתי קודם - בפסח האחרון, וגם בסוכות ובעוד כצה חופשות בשנים האחרונות זכיתי לטייל באזורים גדושי תיירות פנים. סה"כ מצב הנקיון באתרים כגון שמורות טבע וגנים לאומיים היה טוב מאוד, בהחלט יכול להתחרות באתרים מקבילים באירופה. ואני מדבר על תקופות שבהן עומס המטיילים גדול במיוחד. אולי הסדו והארגון הטוב משפיעים על הקהל. זה לא שאין בבונים, אבל סה"כ מספרם ביחס לקהל הרחב הולך ופוחת. לפחות לגבי אתרי תיירות אני אופטימי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום עבדתי בפארק אתגרים(פארק שעשועים קטן כזה לילדים קטנים) באשדוד וכמובן ביום העצמאות כולם רצו לעשות על האש ולנצל את ההזדמנות שהילדים יוכלו לשחק ולהנות מהמתקנים. עד כאן הכל טוב ויפה.

בקצרה - בשעה 17 הפארק אמור להיות ריק ממבקרים על מנת שנתחיל בנקיונות, מודיעים על כך החל מ16 כל חצי שעה על מנת שאנשים יוכלו לתכנן את הנקיונות שלהם כך שיסיימו בזמן.

בפועל - 17:18 דק', אנשים יושבים מסביב לשולחנות עדיין לא חושבים בכלל על לקום. עזבו את זה, כמות הזבל שראיתי מסביבם היא הכי נוראית שראיתי בעולם. בלי להגזים, כל כך הרבה זבל לא ראיתי אף פעם.

כמה זבל נשאר לנו לנקות אחרי האנשים(שמן הסתם אמורים לנקות אחרי עצמם) היא לא נתנת להסבר. שעתיים לקח לצוות של איזה 15 עובדים שביום שבת רגיל מסיימים הכל תוך 15 דק', לנקות הכל!

יש את אלה שהביאו איתם שקיות לשים בהן זבל וזה טוב, ככה צריך להיות. אבל מה הבעיה? שהם לא חשבו על זה שהם גם צריכים לזרוק אותן לפח(יש צפרדע מיוחדת לזה ליד הכניסה) והשאירו אותן ליד הפחים שלנו/תלויות על עמודים/הזבל מפוזר על הרצפה והשקית איפשהו מתחתיו.

בקיצור - חוסר תרבות כזו ורמת ברבריות מטורפת שכזאת הגעיל אותי מאוד לראות. מה שהפתיע אותי גם שבחלק מהמשפחות יש הורים בבונים אבל ילדים מנומסים וחביבים. איך זה קרה? אין לי מושג.

פורסם

מה חדש? זאת המנטליות של הישראלים.

לפי דעתי יותר מעצבן זה כל החרא שיש על המדרכות, אנשים לא מנקים אחרי הכלבים שלהם ונותנים להולכי רגל להרגיש בשדה מוקשים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטבעון מצאו לזה פיתרון, כל בוקר עובר טוסטוס של העיריה ברחובות ואוסף עם כלי מיוחד את הח*א מהמדרכות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שיטה שהיתה נהוגה בת"א כבר לפני שנים רבות.

הרכב הייעודי קרא "קקנוע".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...