Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תשכח שלא תמיד אתה נוסע עם רכב מלא!

 

רק בנסיעות "משפחתיות" לחלוטין, אתה פותח את הכסא האמצעי בשורה הקדמית, לרוב הוא משמש כמשענת יד נוחה עם מחזיקים לכוסות.

 

אני הייתי בדיוק כמוך, לא השתגעתי על ילד מקדימה, ואני רוצה לשבת ליד אשתי באופן עקרוני, אבל לפעמים יותר משתלם ילד מקדימה שישב בשקט (נופים מתחלפים) מאשר יצרח מאחורה או יריב עם האחים שלו, כמו כן הדבר יכול לשמש בתור "פרס" על התנהגות טובה בנסיעה....

 

 

 

ומודל 2007 לא בא בחשבון? לרוב מדובר על סוף 2007

אבל אין בשוק 2007 הכל 2008 ומעלה

פורסם
שלום רב

זה מספר חודשים אני מחפש רכב משפחתי ל6 נפשות עם צורך להעמיס עגלת ילדים.

שמעתי כבר הרבה סיפורים וקראתי על mpv יונדאי טרג'ט ,קרניבל, מזדה 5 , סאן יאנג וכו'

וכן עלות דיזל לדלק כמאט זניח היום

אבקש את המצלתיכם לתקציב של עד 70K הרכב ישמש לנסיעות קצרות בעיר וחוגי ילדים וכן בנסיעה נוחה בסופי שבוע לעיתים רחוקות( פעם בחודש) חשוב לדעת על עלויות אחזקה וצריכת דלק וסביבת הנוסעים

וכן על מה עלי לשים לב בזמן בדיקת זה או אחר

 

כמה שיותר פרטים יעזרו מאוד .......

 

:-)

מה לגבי גיר ידני?

פורד קונקט טורנאו?

וגם פולקסווגן קאדי חדש 2006 ומעלה בא עם גיר ידני ו DSG מצמד כפול?

את הקונקט 8 מקומות דבר שמאפשר לקפל שני מושבים לקבל תא מטען ענק וגם מחיר שלו נמוך לפני כשנתיים ראיתי אחת 2007 והייתה מרווחת בפנים ומחירון שלה היה כ67 אלף ש"ח.

ו את קאדי גם יש את קאדי מקס מאוד מרווח מ קאדי לייף והמחיר שלו גם נמוך בתקציב שלך את יכולה לקבל 2007.

שני הרכבים חסכוניים ומנוע דיזל.

לגבי הפורד גלקסי או אס-מקס את צריכה להגדיל את התקציב ולקחת רכב דיזל שהוא חסכוני וחזק ואני ממליץ את הגלקסיבגלל שהיא יותר מרווחת.

×
×
  • תוכן חדש...