Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

זה מספר חודשים אני מחפש רכב משפחתי ל6 נפשות עם צורך להעמיס עגלת ילדים.

שמעתי כבר הרבה סיפורים וקראתי על mpv יונדאי טרג'ט ,קרניבל, מזדה 5 , סאן יאנג וכו'

וכן עלות דיזל לדלק כמאט זניח היום

אבקש את המצלתיכם לתקציב של עד 70K הרכב ישמש לנסיעות קצרות בעיר וחוגי ילדים וכן בנסיעה נוחה בסופי שבוע לעיתים רחוקות( פעם בחודש) חשוב לדעת על עלויות אחזקה וצריכת דלק וסביבת הנוסעים

וכן על מה עלי לשים לב בזמן בדיקת זה או אחר

 

כמה שיותר פרטים יעזרו מאוד .......

 

:-)

פורסם

אצלנו יש מאזדה 5 ואנחנו 6 בבית

אנחנו מרוצים מאוד מהרכב ובקיפול אחד המושבים שמנו הרבה חפצים ונסענו לאילת.

רכב מעולה וחזק וחסכוני בכל וגם בדלק הוא עושה 1:10 בנסיעה בכביש בין קיבוצים ומושבות במהירות 80 ו 100 קמ"ש

ובנסיעה בין עירונית הוא עושה 1:13/13.5.

בתקציב שלך אתה יכול לקנות מודל 2007 מליסינג ואם את לוחץ אתה יכול לקבל 2008.

לגבי הקוריאנים אם אתה רוצה אז שתלך ותקנה טרג'ט דיזל או- סאנגיונג רקסטון 2.7 ל' (מנוע וגיר מבית מרצדס והוא חסכוני ביחס לג'יפ ביטוח אני חושב קרוב למיניוואן ואתה יכול להשיג 2005/6).

חשוב גם שתקח בחשבון את שנת הייצור כדי שלא תתקע בבעיות בלאי ואני ממליץ רכב מעל 2005 או 2006.

ואם תוסיף עוד 15k אני חושב שתכול לקבל פולקסווגן טוראן עם מנוע בנזין טורבו חזק.

פורסם

המזדה 5 שלי לא מצליחה לעבור את ה 1:9 ימות העולם.

המושב האמצעי לא ממש מתאים ונוח ואם תשבו 2+2+2 לא יהיה מקום למטען!

מצד שני היא נוחה, זריזה ונעימה לנהיגה.

 

הרקסטון (שלי היתה 2.9 ואני לא ממליץ - ממליץ על 2.7) הרבה יותר גדולה אולי אפילו גדולה מדי לרוב האנשים. הנהיגה היא כמו לנהוג על משאית קטנה.

אני מניח שהיא תהיה יקרה במקצת לאחזקה להמזדה 5. מה גם שהמושב האחורי שלה לא מתפצל! ושוב יש את בעיית המטען.

יתרונות: יכולת שטח (תמיד נחמד לטייל קצת) ומזגן אחורי.

 

הונדה FRV - היא פיתרון מצוין אבל המחיר הוא צפיפות במושב הקדמי שיושבים בו שלושה נוסעים, מה גם שאני לא משתגע על הרעיון של הושבת ילד מקדימה.

 

לכל אחד מהנ"ל יתרונות וחסרונות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
המזדה 5 שלי לא מצליחה לעבור את ה 1:9 ימות העולם.

המושב האמצעי לא ממש מתאים ונוח ואם תשבו 2+2+2 לא יהיה מקום למטען!

מצד שני היא נוחה, זריזה ונעימה לנהיגה.

 

הרקסטון (שלי היתה 2.9 ואני לא ממליץ - ממליץ על 2.7) הרבה יותר גדולה אולי אפילו גדולה מדי לרוב האנשים. הנהיגה היא כמו לנהוג על משאית קטנה.

אני מניח שהיא תהיה יקרה במקצת לאחזקה להמזדה 5. מה גם שהמושב האחורי שלה לא מתפצל! ושוב יש את בעיית המטען.

יתרונות: יכולת שטח (תמיד נחמד לטייל קצת) ומזגן אחורי.

 

הונדה FRV - היא פיתרון והוא רכב מצויין מצוין אבל המחיר הוא צפיפות במושב הקדמי שיושבים בו שלושה נוסעים, מה גם שאני לא משתגע על הרעיון של הושבת ילד מקדימה.

 

לכל אחד מהנ"ל יתרונות וחסרונות.

אנחנו לא קנינו רקסטון בגלל שהמושב האחורי כולו מתקפל ולא מתפצל כמו שאר המיניוואנים 7 מקומות.

ואני איתך ש frv הוא הפתרון אבל מחיר של 2008 עולה על 90k.

פורסם

מזדה 5 אני חושבת שזהו קטן למשפחה 6 נפשות ועוד צריך להכניס עגלה וכסאות ילדים

היום הייתי כמעט סוגרת עסקה על MPV עם ק''מ נמוך מתחת למחירון 2.5K אבל התברר שזה היה בחברת השכרה נהג יחיד , פה נפל לי האסימון והתחלתי לחשוב האם כדאי או לא , היתרון היחידי זה ה 90000 ק'מ

 

מה אתם חושבים............:wink:

פורסם

צריכת דלק חשובה לך?

אם כן, הייתי מציע לך להוריד את הMPV מהרשימה.

לדעתי סיטרואן C4 פיקאסו יתאים לצרכים שלך

מצד אחד יש בו מקום ל6 אנשים והוא גם חסכוני יחסית וניתן לתמרון עירוני.

citroen-c4%20Picasso-2008.jpg

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
צריכת דלק חשובה לך?

אם כן, הייתי מציע לך להוריד את הMPV מהרשימה.

לדעתי סיטרואן C4 פיקאסו יתאים לצרכים שלך

מצד אחד יש בו מקום ל6 אנשים והוא גם חסכוני יחסית וניתן לתמרון עירוני.

citroen-c4%20Picasso-2008.jpg

אבל מה לגבי הסחירות? ותקלות בלאי במס' שנים פחות מהיפני?

פורסם
מזדה 5 אני חושבת שזהו קטן למשפחה 6 נפשות ועוד צריך להכניס עגלה וכסאות ילדים

היום הייתי כמעט סוגרת עסקה על MPV עם ק''מ נמוך מתחת למחירון 2.5K אבל התברר שזה היה בחברת השכרה נהג יחיד , פה נפל לי האסימון והתחלתי לחשוב האם כדאי או לא , היתרון היחידי זה ה 90000 ק'מ

 

מה אתם חושבים............:wink:

אנחנו 6 בבית נסענו לאילת אני מבוגר ישבתי בשורה אמצעית עם בוסטר ואחות שלי בת 14 וקיפלנו אחד המושבים והיה הרבה מקום לשים מזוודות ותיקים.

פורסם
הונדה FRV - היא פיתרון מצוין אבל המחיר הוא צפיפות במושב הקדמי שיושבים בו שלושה נוסעים, מה גם שאני לא משתגע על הרעיון של הושבת ילד מקדימה

 

אל תשכח שלא תמיד אתה נוסע עם רכב מלא!

 

רק בנסיעות "משפחתיות" לחלוטין, אתה פותח את הכסא האמצעי בשורה הקדמית, לרוב הוא משמש כמשענת יד נוחה עם מחזיקים לכוסות.

 

אני הייתי בדיוק כמוך, לא השתגעתי על ילד מקדימה, ואני רוצה לשבת ליד אשתי באופן עקרוני, אבל לפעמים יותר משתלם ילד מקדימה שישב בשקט (נופים מתחלפים) מאשר יצרח מאחורה או יריב עם האחים שלו, כמו כן הדבר יכול לשמש בתור "פרס" על התנהגות טובה בנסיעה....

 

ואני איתך ש frv הוא הפתרון אבל מחיר של 2008 עולה על 90k.

 

ומודל 2007 לא בא בחשבון? לרוב מדובר על סוף 2007

פורסם
לדעתי סיטרואן C4 פיקאסו יתאים לצרכים שלך

 

הרבה אנשים מתלוננים על תקלות ברכבים הצרפתיים, והסיטרואן הנ"ל כביכול "מזמין" אותם, ע"י שפע קשקושים אלקטרוניים, שלטעמי רק מעמיסים על הנהג. צגים דיגיטליים במקום מחוונים נורמליים, שנמצאים באמצע במקום להיות מול עיני הנהג, תיבת הילוכים רובוטית מוזרה, הרכב נראה אמנם נוח לנסיעה והמקומות מרווחים, אבל מבחינה מיכנית אני מריח הרבה בעיות צפויות.

פורסם

פורד הרבה יותר יקר לאחזקה ושותה הרבה יותר דלק (עד למנועי האקובוסט שהגיעו לפני כחודשיים)

יש גם סאנגיונג רודיוס הוותיק האמין והמרווח מאוד ל-7, ששותה כ-1 ל-9/10 ק"מ, ואולי הבעיה היא רק שהטיפולים שלו לא זולים.

×
×
  • תוכן חדש...