Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתגם ידוע של אנשי תוכנה אומר : "עובד ? אל תיגע ".

הכל החל שדרך פורום זה נודע לי על קריאה למוסך של כל הרכבים בעלי תיבת הילוכים DSG7 .

התקשרתי למוסך מורשה, ואחרי שבדקו במחשב את מספר הרכב שלי אישרו שיש עדכון תוכנה לגיר, והמליצו לי

להגיע למוסך ולבצע את העדכון.

הרכב שלי גולף 122 חדשה שעברה כ 5K נסעה ללא דופי כולל הגיר שנהניתי ממנו, אבל חשבתי שזו הזדמנות

טובה לבדוק שהכל תקין וגם להוסיף קצת מים למכל העיבוי שהיו קרוב למינימום.

אתמול בבוקר הגעתי למוסך וכשפתחתי כרטיס הפקידה בישרה לי שיש ריקול, אמרתי לה שאני יודע ובגלל זה

באתי, היא סיפרה לי שגם הרכב שלה עבר את העדכון ושיש שיפור משמעותי.

התהליך כולו ארך כחצי שעה במהלכו הרכב חובר למחשב, ובסופו התקבלה הודעה במסך המחשב שהעדכון עבר בהצלחה.

נסעתי משם הביתה והכל נראה תקין, לא הרגשתי שינוי משמעותי ובגלל שהייתי מרוצה מהתנהגות הגיר מלכתחילה

שמחתי שלפחות לא קלקלו אותו.

בערב החג לקחתי את הרכב והחלטתי לעצור ליד קיוסק לקנות שתייה, אחרי שקניתי הנעתי וכשהתחלתי בנסיעה הרכב נתקע

בהילוך שני ומנורה בצורה של מפתח שבדי מהבהבת בלוח השעונים.

הבנתי שהגיר נכנס למצב בטוח, כביתי מיד את הרכב הוצאתי את המפתח והנעתי שוב והבעיה נעלמה כלא הייתה.

כרגע אין לי ברירה ואני ממשיך לנהוג ברכב ורק אחרי החג אוכל להגיע למוסך, בינתיים הכל תקין.

האם יש למי שהוא מידע או ניסיון עם תקלה דומה ?

פורסם

אלי55,

למה שלא תחזור לאותו מוסך ושהם יטפלו בבעיה עד הסוף? הם יכולים לעשות סריקה מקיפה של קודי תקלות ולראות מה בעצם קרה שם...

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
אלי55,

למה שלא תחזור לאותו מוסך ושהם יטפלו בבעיה עד הסוף? הם יכולים לעשות סריקה מקיפה של קודי תקלות ולראות מה בעצם קרה שם...

 

אעשה זאת כמובן, פשוט התקלה ארעה בערב חג ורק מחר אוכל להתייעץ עם המוסך.

חשבתי שאולי פה מומחי VAG יתנו לי יעוץ ראשוני.

בכל מקרה אחזור לעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...