Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מאמין כי מישהו יקבל שם דו"ח אם יחנה באלכסון בהתאם לסימון ולחניה של רכב נכה.

 

למרות שכפי שאתה טוען ובצדק , ברירת המחדל היא חניה במקביל למדרכה / שפת הכביש ולא לשכוח את הפרט הכי חשוב

 

לא יותר מ 40 ס"מ ממנה

 

באיזה תמונה רכבים חונים שלא ע"פ החוק?

חנייה במקביל למדרכה 1.jpg

חנייה במקביל למדרכה 2.jpg

ארז רונן

פורסם

לא רואה שום בעיה בשני המצבים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הפורום כאן מלא שאלות, של חברים שהבינו לוגית בצורה מסויימת משהו בשטח, בפועל הם קבלו דו"ח וגם טענתם לא החזיקה מים בבית המשפט, למרות שבחלק מהמקרים הסיפור שלהם כאן נראה הגיוני להפליא.

תפקידי כנהג לנהוג (נהיגה והתנהגות) כחוק ולפי הוראות כל דין, תפקידי לא לפרש את פני השטח ולחשוב למה התכוונה הרשות.

 

הנחת היסוד שלך שגויה. נהג נדרש כל העת להפעיל פרשנות ושיקול דעת, החוק לעולם לא יכול לסגור מראש את המצבים שהמציאות יכולה להציב בפניך.

נכון, יש שתי פרשנויות, ואם זה מגיע לבית משפט אולי יקבלו אחת ולא אחרת, אבל הדיון כאן הוא לא על בית משפט אלא על ויכוח בין שתי עמדות. אני הצגתי את שלי. אתה רשאי לא להסכים. אבל אתה לא יכול לנבא מראש שבית המשפט יקבל את שלך ולא את שלי.

פורסם

לפי מה שרשמת ״חניה במקביל למדרכה״ בשתי התמונות

 

אז התמונה השניה לא חוקית בגלל שרכב אחד אכן חונה במקביל ,רכב שני לא חונה במקביל (תדמין קן שיוצא מהמדרכה שהוא חונה ומתחתו קו מהקצה השני ,הקווים נפגשים אז זה לא במקביל למדרכה).

 

כאשר הרכבים בתמונה הראשונה חונים במקביל כמו שצריך ( קו המדרכה לעולם לא יפגש עם קו הכביש).

פורסם
לפי מה שרשמת ״חניה במקביל למדרכה״ בשתי התמונות

 

אז התמונה השניה לא חוקית בגלל שרכב אחד אכן חונה במקביל ,רכב שני לא חונה במקביל (תדמין קן שיוצא מהמדרכה שהוא חונה ומתחתו קו מהקצה השני ,הקווים נפגשים אז זה לא במקביל למדרכה).

 

כאשר הרכבים בתמונה הראשונה חונים במקביל כמו שצריך ( קו המדרכה לעולם לא יפגש עם קו הכביש).

 

לדעתי (שנתמכת בדו"ח חנייה שבוטל) אתה טועה. ההנחיה מקביל למדרכה ולא מקביל לכביש. בשני הציורים הנהגים חונים בהתאם להנחיה.

ארז רונן

פורסם
לדעתי (שנתמכת בדו"ח חנייה שבוטל) אתה טועה. ההנחיה מקביל למדרכה ולא מקביל לכביש. בשני הציורים הנהגים חונים בהתאם להנחיה.

 

אותי לימדו בגן שמקביל זה קוים שלעולם לא יפגשו:-)

 

אז תוציא קו דמיוני מרכב כלפי מעלה (בתמונה שהרכבים חונים שונה) ותוציא קו מהמדרכה בצד השני,קיבלנו שהקווים נפגשים שזה אומר לא חניה במקביל למדרכה.

 

עכשיו קח את התמונה השניה תוציא קו מהרכב וקו ישר מהמדרכה,הקווים לעולם לא יפגשו שזה אומר שזה במקביל.

 

גם עם יש מדרכה בצד השני אז תוציא משם קו ולעולם זה לא יפגש עם הקו של המדרכה העליונה ,אבל תדמיין את אותה מדרכה בצד השני שיש לה את אותה צורה ותראה שתמיד יפגשו כאשר אתה משתמש בצדדים.

 

לכן אפשר להתווכח אבל הצורה השניה הרכב לא עומד בצורה מקבילה למדרכה

 

שורה תחתונה העיקר שביטלו אתה הדוח:-D

פורסם

תמיר

 

הגננת שלך צודקת אבל התשובה שלך לא.

 

יש מדרכה אלכסונית הרכב חונה במקביל לזו שלימינך . מה אתה רוצה יותר מכך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אותי לימדו בגן שמקביל זה קוים שלעולם לא יפגשו:-)

 

אז תוציא קו דמיוני מרכב כלפי מעלה (בתמונה שהרכבים חונים שונה) ותוציא קו מהמדרכה בצד השני,קיבלנו שהקווים נפגשים שזה אומר לא חניה במקביל למדרכה.

 

עכשיו קח את התמונה השניה תוציא קו מהרכב וקו ישר מהמדרכה,הקווים לעולם לא יפגשו שזה אומר שזה במקביל.

 

גם עם יש מדרכה בצד השני אז תוציא משם קו ולעולם זה לא יפגש עם הקו של המדרכה העליונה ,אבל תדמיין את אותה מדרכה בצד השני שיש לה את אותה צורה ותראה שתמיד יפגשו כאשר אתה משתמש בצדדים.

 

לכן אפשר להתווכח אבל הצורה השניה הרכב לא עומד בצורה מקבילה למדרכה

 

שורה תחתונה העיקר שביטלו אתה הדוח:-D

 

מה שאתה אומר נכון . המדרכה אשמה - כי היא לא מקבילה לעצמה .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

×
×
  • תוכן חדש...