Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
536154_377734468934196_215069341867377_1137576_1855650574_n.jpg

536154_377734462267530_215069341867377_1137575_615332487_n.jpg

יש כאלה שאומרים שהרכב הזה הגיע לחיפה וזה לא הלמבו שמגיעה לתערוכה אבל....

צולם ליד אגד הישן בחיפה לפי מה שאני רואה

 

להערכתי היא הגיעה לנמל חיפה ומשם עלתה על גרר בדרך לת"א.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין מה להיות מופתע. כמו שאמרתי - טסלה היא בעצם לוטוס אליז, וכל מה שכתבת, כולל תא הנוסעים, ההגה, הגובה והצורך להשתחל פנימה בצורה די מביכה - תקף לשתיהן.

 

רוני,

כל זה ידוע לי. ובכל זאת, עם כמה שציפיתי שכניסה לטסלה/אליז תהווה עינוי- הם הצליחו להפתיע.

אולי עם הגג פתוח יהיה פשוט יותר:lol:

אגב, המושבים יחסית לרכב שמבוסס על אליז לא מספקים תמיכה צידית.

ולמרות הכל- עדיין לא הייתי מתנגד לאחת

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אם הלמבו הזאת הייתה יכולה לדבר, סביר להניח שהיא הייתה מסתכלת על היבואן ואומרת לו "לחתונה שלך תביא כזה גרר, אני על זה, יתהפך העולם, לא עולה!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מצטער, אבל:

 

א. זה אפילו לא רוב השוק השנה - כל כך הרבה יבואנים פשוט לא הגיעו.

ב. אפשר לראות הרבה בנסיעה אחת - ביחד עם כל עמישראל שנדחף וצועק.

ג. בניגוד לדרך האינטרנט או בקפיצה לסוכנות, פה צריך לנסוע, לשלם על חנייה, לשלם מחיר מופקע על כניסה ולשלם מחיר מופקע על נקניקיה בלחמניה... מצטער, תמורת הכסף שלי אני הייתי רוצה לקבל יותר.

 

שמע, מצד אחד אני נורא רוצה לפרגן למי שהרים את התערוכה, אבל מצד שני, אני לא יכול שלא להסכים איתך. כלומר, מדוע לבוא ולשלם בכדי לראות דגמים שספק רב אם תוכל לראות בארץ, ובשביל לראות רק קמצוץ מהיבואנים בארץ? קצת בזבוז זמן (לדעתי). אם בנאדם יפנה לעצמו יום, ויסתובב (נגיד) בירושלים, באזור שבו מרוכזות רוב סוכנויות הרכב בעיר, הוא יוכל לעשות לעצמו אחלה אוטומוטור בפחות כסף ועם הרבה יותר דגמים :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חייב לציין שאני נתקלתי לראשונה בלוטוס אליז ברחובות סקוטלנד לפני איזה 7 שנים.

מדובר באליז הקודמת ולא הנוכחית .

 

באותה תקופה היתה לי מאהוששראלי .

 

אחד הדברים שדווקא מאוד אהבתי בה זאת הפשטות הזאת למכונת נהיגה פרופר!

הרכב היה עם זוג באקטים ,ידית הילוכים מחוברת לרצפה, דוושות הגה וזהו! לא היה ברכב כלום! לא זכור לי אפילו תא לתפוז.

 

אני באותה תקופה בתור אחד שהתלהב מכל מ"מ אפשרי ב106 הערומה שלו התלהבתי מהאליז הזאת . משהו שם עשה לי חשק להיכנס ולנהוג אותה הכי "על הצד" שאפשר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
שמע, מצד אחד אני נורא רוצה לפרגן למי שהרים את התערוכה, אבל מצד שני, אני לא יכול שלא להסכים איתך. כלומר, מדוע לבוא ולשלם בכדי לראות דגמים שספק רב אם תוכל לראות בארץ, ובשביל לראות רק קמצוץ מהיבואנים בארץ? קצת בזבוז זמן (לדעתי). אם בנאדם יפנה לעצמו יום, ויסתובב (נגיד) בירושלים, באזור שבו מרוכזות רוב סוכנויות הרכב בעיר, הוא יוכל לעשות לעצמו אחלה אוטומוטור בפחות כסף ועם הרבה יותר דגמים :|

 

בירושלים? מקסימום מיצובישי ספייס וואגון עם תריסר חרדים ומאחורי מיצובישי L200 עם פועלים ערבים, וכמה מזדות ועוד רכבי לימוד נהיגה.

זה אחלה אוטומוטור, זה?

פורסם

לא מבין מה כל הרעש שאתם עושים נגד התערוכה . תקנו איזה כרטיס מוזל בפחות מ60 שקל ופשוט תלכו לראות קצת רכבים מה יותר טוב מזה לחובב רכב ?!

 

רק בשביל הLFA שווה ללכת לשמה . את מתנהגים כאילו כל היום מטיילות לכם למבורגיניות בין הרגליים.

 

הLFA מדהימה פשוט בא לי לחבק אותה

כולם יודעים שיש טיפה בים אבל רק מעטים יודעים שבכל טיפה יש ים

פורסם

מסכים איתך לגבי ההליכה לאוטומוטור אבל ה LFA מדהימה?

 

תאמין לי, רק בגלל שאתה יודע מה היכולות שלה.

 

מבחינה עיצובית נטו, מדובר בעיצוב משעמם ומפוהק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בירושלים? מקסימום מיצובישי ספייס וואגון עם תריסר חרדים ומאחורי מיצובישי L200 עם פועלים ערבים, וכמה מזדות ועוד רכבי לימוד נהיגה.

זה אחלה אוטומוטור, זה?

 

רגע, מה?

כוונתי הייתה שהוא יוכל להיכנס לסוכנויות. וכן, זה כנראה עדיף

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

משעמם הוא לא . מוגזם וקצת ילדותי היא נראית כאילו עוד שנייה היא משנה צורה לרובוט גדול אבל זה לטעמי.

כולם יודעים שיש טיפה בים אבל רק מעטים יודעים שבכל טיפה יש ים

פורסם

כי עם כול הכבוד לסוכנות רכב היא לא יכולה לתת את החוויה של תערוכה.

אני הייתי ב 2 תערוכות כבר ואף פעם לא אמרתי חבל שהלכתי,חלק מכם אולי מצפים לתערוכת ז'נבה לפחות,אבל שוכחים שההבדל ביננו לאירופה היא כמות המכירות הזעומה שלנו לעומתה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

די להתבכיין,אפשר למצוא כרטיסים בזול אם רוצים(בהצדעה,חבר,ידיעות אחרונות וכו׳),עד שיש משהו מוטורי במקום הזה אפשר קצת לפרגן,ואם לא לפרגן אז לפחות לא לבלבל את השכל.

פורסם
די להתבכיין,אפשר למצוא כרטיסים בזול אם רוצים(בהצדעה,חבר,ידיעות אחרונות וכו׳),עד שיש משהו מוטורי במקום הזה אפשר קצת לפרגן,ואם לא לפרגן אז לפחות לא לבלבל את השכל.

 

ברור, חיינו כך מאות שנים בגולה. אכלנו את השאריות של הפריץ ועוד הודינו לו על כך.

 

לפרגן? בכיף. למשהו ראוי. למשהו שמציע תמורה הולמת. לא לחצי תערוכה(שים לב כמה מותגים לא יוצגו השנה).

 

רוצה למצוא כרטיסים בזול? סלאמתק. אתה רק דופק את עצמך. אם הקהל יצביע ברגליים ולו פעם אחת, הוא יקבל תערוכה ראויה בפעם הבאה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...