Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בתערוכה, ובאמת שאני לא יכול לשבח את התערוכה, מעט דברים טובים להגיד, יותר מידי דברים רעים להגיד.

גם אם לא הייתה לי הזמנה הייתי מתכוון ללכת.

באתי לתערוכה לצלם לאיזו כתבה, אני חייב להגיד שאי אפשר לצלם שם, תאורה איומה, ילדים וערסים נדחפים ונוגעים במכוניות והעמדת הרכבים בצורה מעצבנת (בביתן של פרארי ומזראטי הרכבים היו משהו כמו 20 מטר מהצופה, על במות לא מסתובבות ככה שאי אפשר לראות את כל הרכב).

 

התערוכה הזו מציגה לא רק מכוניות, היא מציגה את ההבדלים בין ישראל ואירופה, לא רק בתרבות המוטורית אלא גם בתרבות עצמה.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בקיצור, תערוכות בארץ = לא ללכת?

 

 

אפשר גם להנות בתערוכה שמתבצעת אחת לשנתיים, יש משמעות רבה גם לחברים איתם נמצאים באירוע כזה.

מועדון אלפא רומיאו ישראל IAROC הגיע לתערוכה בהרכב מכובד ונהנה מיום של כייף גדוש בחוויות.

המועדון רוצה להודות לכל מי שהגיע, ליבואן אלפא רומיאו בישראל (סמל"ת) על הכרטיסים המוזלים לחברי המועדון

ועל אירוח VIP לחבריו וכמובן לצוות אוטואיטליה על קבלת הפנים הלבבית לחברי המועדון.

 

כמה תמונות מהזווית האיטלקית של התערוכה: :wink:

 

 

536750_305578366182215_143046289102091_796752_2101218503_n.jpg

562774_305576359515749_143046289102091_796698_1588458163_n.jpg

554092_305576882849030_143046289102091_796712_110689596_n.jpg

375030_305577076182344_143046289102091_796718_1143618227_n.jpg

555009_305577229515662_143046289102091_796722_1651488014_n.jpg

543460_305577336182318_143046289102091_796725_817185274_n.jpg

538887_305577476182304_143046289102091_796729_855166220_n.jpg

538839_305577802848938_143046289102091_796740_1989547421_n.jpg

564212_305578242848894_143046289102091_796748_1770339896_n.jpg

544882_305579182848800_143046289102091_796775_1042614489_n.jpg

539501_305578659515519_143046289102091_796758_270624665_n.jpg

556420_305578846182167_143046289102091_796765_1500033437_n.jpg

319851_305578796182172_143046289102091_796763_1612229749_n.jpg

548490_305578929515492_143046289102091_796767_88164338_n.jpg

553606_305579139515471_143046289102091_796774_1942679969_n.jpg

547117_305579412848777_143046289102091_796781_163577556_n.jpg

559178_305579366182115_143046289102091_796780_288393489_n.jpg

546942_305579319515453_143046289102091_796779_248175275_n.jpg

528716_305579492848769_143046289102091_796783_691757080_n.jpg

מועדון אלפא רומיאו ישראל (ע"ר) המועדון הרשמי לבעלי מכוניות אלפא רומיאו וחובבי המותג בישראל. נפגשים כל שבוע מאז 2003 בימי שישי, רחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח. חפשו אותנו גם בפייסבוק!

פורסם
ילדים וערסים נדחפים ונוגעים במכוניות

 

כל הזמן שהיינו בביתן 1, היו משפחות שלמות של ערסים דחוסות בתוך כל רכבי הונדה, ממש לא ברור למה.

עם חבורה של ילדים בני 15~ שנכנסו ל CR-Z ושיחקו עם כל דבר שאפשר, במיוחד ידית ההילוכים. בחיי כמה שרציתי לרצוח אותם בו-במקום. :x

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני נוסע עכשיו לתערוכה ואני לא מבין משהו, לא אמרו שיהיה 599? גראנטוריסמו סטראדלה? איפה הן? הריי אם אני זוכר נכון ראיתי תמונות של ה599 מהמסיבת עיתונאים על הדשא....

 

במקום הFF המזעזעת היה עדיף שיביאו את ה599/קליפורניה, ולמה בווארין לא דאגו לבמה קצת יותר מרשימה ללמבורגיני??...

פורסם
אני נוסע עכשיו לתערוכה ואני לא מבין משהו, לא אמרו שיהיה 599? גראנטוריסמו סטראדלה? איפה הן? הריי אם אני זוכר נכון ראיתי תמונות של ה599 מהמסיבת עיתונאים על הדשא....

 

במקום הFF המזעזעת היה עדיף שיביאו את ה599/קליפורניה, ולמה בווארין לא דאגו לבמה קצת יותר מרשימה ללמבורגיני??...

 

המזראטי MC סטרדלה הייתה אמורה להיות בסוכנות ו/או בתערוכה - היא לא נכחה בשניהם, אני מניח שנמכרה כבר.

גם אני הייתי בטוח שה-599 תהיה בתערוכה, כנראה שהיא נמצאת בסוכנות או שגם נמכרה ללקוח.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
בתור אחד שלא היה בתערוכות בחו"ל, איך אוטומוטור משתווה לתערוכות בינלאומיות אחרות כמו ג'נבה דטרויט או פריז?

בכמה בערך התערוכות הנ"ל גדולות יותר מאוטומוטור?

 

 

אין שום בסיס להשוואהבין סוגי התערוכות.

 

בתערוכות בין לאומיות גדולות כמו ג'נבה, דטרויט וכו' מגיעים כל היצרנים עצמם ומביאים לתערוכה חידושים וחשיפות שהכינו במיוחד לתערוכה, התערוכה הישראלית היא תערוכה מקומית שבה מציגים היבואנים המקומיים שמביאים את הרכבים שלהם מאולם התצוגה + איזה מכונית מעניינת או שתיים+איזה מציג שיוצא מגידרו ומביא איזה 2 אקזוטיות.

 

בנוסף, בתערוכות בחו"ל יש גם דוכנים רבים של ציוד ואביזרים.

 

להמחשת הבדלי הגודל, תערוכת רכב גדולה בחו"ל אתה לא מכסה במלואה גם אם אתה מקדיש יומיים לנושא.

 

ועדיין, כל זה לא אמור למנוע ממך ללכת לתערוכה ואפילו להנות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא יפה להכליל.

תודה לפותחי השירשור על התמונות, שלא היה יוצא לי לראות אחרת.

אני מאלה שכן מחרימים את ה"תערוכה" הזו. כרטיס בעלות כזו, מול מה שיש לראות, פשוט לא משתלם להגיע עבור זה מחיפה. לפני מספר שנים עוד היה הרבה מה לראות, ביתנים מפוצצים לחלוטין, אבל מאז 07 דומני אני לא מתקרב לתערוכה הזו.

 

ברווז לא הכללתי חלילה, פשוט התגובות חוזרות על עצמן כל שנה,

והאכזבה מהתערוכה חוזרת על עצמה כל פעם מחדש.

אני לא מחרימה את התערוכה, ואם תהיה לי אפשרות ללכת אני אבקר בה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כשמגרש החניה מעניין יותר מהתערוכה זה מעיד על תרבות מוטורית עניפה או על תערוכה צולעת.

 

אבל כפי שנאמר, ב"אין ביער ציפור שיר..."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ברווז לא הכללתי חלילה, פשוט התגובות חוזרות על עצמן כל שנה,

והאכזבה מהתערוכה חוזרת על עצמה כל פעם מחדש.

אני לא מחרימה את התערוכה, ואם תהיה לי אפשרות ללכת אני אבקר בה.

 

 

 

 

 

ל'

 

האמת, אי אפשר לקרוא לזה "חרם". זה פשוט לא משהו ששווה לי להגיע עבורו מחיפה לת"א, ועוד כשזה עולה כל כך הרבה ביחס למה שאני מרגיש שאני מקבל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
כשמגרש החניה מעניין יותר מהתערוכה זה מעיד על תרבות מוטורית עניפה או על תערוכה צולעת.

 

למען האמת גם בתערוכות בחו"ל החניה לא פחות מעניינת מהתערוכה עצמה אבל כנראה שאצלהם זה באמת נובע מסיבה א' ואצלנו מסיבה ב'. :roll:

Drive carefully! most people are caused by accident.


×
×
  • תוכן חדש...