Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדיוק עכשיו חזרתי מהתערוכה, מזל שהשגתי כרטיסים בחינם, לא הייתי מוציא על התערוכה הזאת שקל, חוץ מה lfa הלמבו והביתן של פרארי (שצריך משקפת כדי לראות את הרכבים) לא היה משהו שלא ניתן לראות ברחוב המסגר! המון יצרניות נעדרו מהתערוכה וחבל, שלא נדבר על המופע אופנועים הביזיוני שהקימו שם. במידה ואין כרטיסים בחינם לא היתי ממליץ להגיע!

 

איזו למבורגיני היתה בתערוכה?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה הבלים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בדיוק עכשיו חזרתי מהתערוכה, מזל שהשגתי כרטיסים בחינם, לא הייתי מוציא על התערוכה הזאת שקל, חוץ מה lfa הלמבו והביתן של פרארי (שצריך משקפת כדי לראות את הרכבים) לא היה משהו שלא ניתן לראות ברחוב המסגר! המון יצרניות נעדרו מהתערוכה וחבל, שלא נדבר על המופע אופנועים הביזיוני שהקימו שם. במידה ואין כרטיסים בחינם לא היתי ממליץ להגיע!

 

אני כמעט משוכנע שזו האוטומוטור הקטנה ביותר שהייתי בה מאז 1994. אי אפשר היה שלא לשים לב לחסרונם של מספר יבואני מפתח בשוק הרכב הישראלי: דלק מוטורס, קבוצת כלמוביל, קרסו, סובארו, מכשירי תנועה (למרות שהייתה שמועה שהם היו במתחם האוטומניה - לא בדקתי). חבל.

מצד שני התערוכה עצמה ברמה גבוהה ויש איזו חווייה שלא קיימת בסכונויות ברחוב המסגר. כמו שאמרתי באחד השרשורים הקודמים, מחיר התערוכה הוא לא כזה נורא אם מגיעים לאירוע בתחבורה ציבורית (שלא לדבר על זה ששדרות רוקח נחסמו לתנועה בגלל שנגמרו מקומות החנייה בחניונים), מביאים אוכל מהבית ומוותרים על הארוחה במקדונלדס.

 

אגב הפס השחור הזה על הסיטיגו מודבק פה בארץ ולא מגיע מקורי, בעמוד הראשון בתרד הרכב הנ"ל ללא הפס.

 

זה אותו הרכב. אני גם די בטוח שהפס הודבק רק בשביל התערוכה ולא ימכר עם הרכב על אף מה שאמר איש המכירות.

 

איזו למבורגיני היתה בתערוכה?

 

מורצ'ילאגו או גייארדו, לא ממש זהיתי אותה תודות לצבע האפור-טמבור וכמות הערסים שנדבקו לגדר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

 

מורצ'ילאגו או גייארדו, לא ממש זהיתי אותה תודות לצבע האפור-טמבור וכמות הערסים שנדבקו לגדר.

 

איתמר.

מורצ'ילאגו.

478721_425506950798308_100000170192656_1835259_830653713_o.jpg

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

מצטער על האיכות :)

 

477055_432104820139964_100000213496708_92206743_1604925026_o.jpg

 

415851_432104893473290_100000213496708_92206744_887936983_o.jpg

 

464067_432105110139935_100000213496708_92206753_470983635_o.jpg

 

471665_432105583473221_100000213496708_92206771_106307661_o.jpg

 

474730_432105720139874_100000213496708_92206777_2005059520_o.jpg

 

459006_432106123473167_100000213496708_92206791_1985202357_o.jpg

 

464839_432107100139736_100000213496708_92206822_736478748_o.jpg

 

463175_432107340139712_100000213496708_92206828_47276155_o.jpg

 

471832_432107490139697_100000213496708_92206833_1704715545_o.jpg

 

456580_432107730139673_100000213496708_92206840_2106277555_o.jpg

 

465382_432108136806299_100000213496708_92206847_1014352170_o.jpg

 

457988_432108433472936_100000213496708_92206854_854487816_o.jpg

 

472591_432108660139580_100000213496708_92206860_1701626461_o.jpg

 

ועוד משהו שהיה מעניין:

411336_432109160139530_100000213496708_92206870_781966218_o.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הם לא יכולים לייבא ארצה רכבים שאין להם פה יבואן רשמי, כמו הלמבו.

למרות שאני מאמין שאדם שיש את ה-$$ להביא לפה למבו, ידאג כבר לאשר את כניסתה ארצה. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

הייתי, צילמתי, היה נחמד. לא יותר. אלמלא "בהצדעה", הייתי מתבאס.

הרכבים הנכונים בצבעים הלא נכונים. מרצ'ילאגו אפורה? באמת?

היה נחמד שמדי פעם הניעו את אחת המכוניות המיוחדות והרימו קצת סל"ד (458 נשמעת מ-פ-ג-ר, LFA קצת כמו NFS, את המארצ'ילגו פספסתי לצערי, ו205 GTI מותאמת ראלי שנשמעה טוב כמעט כמו הפרארי).

 

אחד הדברים שלא הזכירו כאן זה את הקמארו SS עם קיטים בלגאנים (צמיג 405/25/24!).

 

סה"כ חביב, בעיקר כשאחר כך לקחנו אופניים ירוקות ונסענו לDIXIE לסגור את החוויה.

 

נראה לי מיותר להעלות צילומים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

בוואריאן מוטורס היו אמורים להביא את האוונטדור אבל בדקה ה90 הייתה פאדיחה קטנה.

אבל גם מארציאלגו זה יפה מאוד ומזל שיש אותם שיביאו רכב כזה לארץ.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם
כל שנה התקליט חוזר על עצמו, ואני לא רואה שינוי בתגובות.

תמיד יש תלונות על המחיר הגבוה של הכרטיסים,

ועל כמות הרכבים שמביאים לתצוגה.

כולם אומרים שזו הפעם האחרונה שהם הולכים,

ואז נפתח שירשור תמונות וחוויות מהתערוכה,

אף אחד לא מחרים את התערוכה, כי אחרת המפיקים היו זוכים לקבל הפסדים

שלא משתלמים להם כלכלית לערוך את התצוגה.

 

ל'

 

לא יפה להכליל.

תודה לפותחי השירשור על התמונות, שלא היה יוצא לי לראות אחרת.

אני מאלה שכן מחרימים את ה"תערוכה" הזו. כרטיס בעלות כזו, מול מה שיש לראות, פשוט לא משתלם להגיע עבור זה מחיפה. לפני מספר שנים עוד היה הרבה מה לראות, ביתנים מפוצצים לחלוטין, אבל מאז 07 דומני אני לא מתקרב לתערוכה הזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חבר גרר אותי לתערוכה,כרגיל היה מאכזב.

 

אגיד זאת כך:

אם פעם הייתי בא בשביל הרכבים והבונוס היה הדוגמניות היפייפיות.

אז עכשיו באתי בשביל הדוגמניות והבונוס שקיבלתי היה הפרארי "סטיישן" והלמבו דור קודם בצבע אפור שפשוט "הורג" את העיצוב.

 

מרוב שיעמום הלכתי לדוכן של אלטר דיזיין והתחלתי להתווכח עם הבעלים בטענה שהוא מפרסם מידע שקרי -הוא טוען שה-997 C4S שלו מוציאה 500 כ"ס(תוספת של 115כ"ס ללא הגדשה כלשהי)-כשפורשה ב-gt3rs4.0 נאלצו להגדיל את הנפח ל-4 ליטר בשביל לסחוט 500 סוסים,וכשסדנאות השיפורים המובילות בגרמניה מצליחות לסחוט עוד 45 כ"ס בלחץ.

 

בלטה בהיעדרותה:החיפושית החדשה.(צ'מפיון פישלו בענק)

turboy

פורסם
מישהו יכול להסביר לי בבקשה בשביל מה הביאו את הפג'ו הזאת?

 

כדי להראות את ההתקדמות בתחום המוטורי בארץ, לפני שנתיים היא הייתה נדירה ומיוחדת, היום הם מכרו כ"כ הרבה שכבר לא אכפת להם להרוס אחת


×
×
  • תוכן חדש...