Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
. הסיבה קשורה בעיקר למספר המבקרים - מארגני התערוכה מזהים ירידה משמעותית בכמות המבקרים במהלך ימי השבת והחג.

 

 

בטח, הרבה תושבים בחו"ל. שלא יצפה שיהיה שינוי מהותי בקיץ (גם אז, הרבה בחו"ל).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בירושלים? מקסימום מיצובישי ספייס וואגון עם תריסר חרדים ומאחורי מיצובישי L200 עם פועלים ערבים, וכמה מזדות ועוד רכבי לימוד נהיגה.

זה אחלה אוטומוטור, זה?

 

צולם בירושלים, אני פשוט לא אתן שתלכלכו על ירושלים :-)

gyE7e.jpg

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

הייתי היום בתערוכה, אולי רואים פחות משנים קודמות שהיו תערוכות טובות אבל עדין, למי שלא נוסע לתערוכות בחו"ל יש לא מעט דברים נחמדים לראות ולא צריך להיות כאלה שליליים. בביתן של פרארי / מזארטי עומד הקהל בדיוק במרחק שבו הקהל עומד מהמכונית בתערוכות בחו"ל. מי שאמר שצריך משקפת קצת נסחף. עומדים שלוש ארבע מטר מהמכוניות ושאף אחד לא יצפה שיתנו לעמך ישראל להתקרב למכוניות של 2 מיליון שקל, הרי חצי שעה אחרי כבר לא ישאר מהם כלום כי כולם יקחו מזכרות "שמו את זה כדי שניקח, לא?"

המקסידום של צ'מפיון הוא מבנה מאוד מרשים ולקהל יש הזדמנות לפגוש פעם ראשונה את האמרוק הפיק אפ החדש של פולקסווגן ואת הסיטיגו הקטנה.

באולם המרכזי נמצאים כמה יבואנים ולקסוס LFA גונבת לכולם שם את ההצגה. נכון שחסרים כמעט חצי מהיבואנים אבל עדין יש לא מעט דברים נחמדים לראות. מעולה שהביאו את ה-RCZ המרוסקת שהצעירים יראו מקרוב מה קורה למי ששותה ונוהג וגם התערוכה של הצילומים של טל שביט ז"ל האופנוען שנהרג היא מאוד יפה וחשובה. בסך הכל תערוכה בסדר גמור, היו טובות ממנה בעבר ועדין הקהל מקבל תמורה נאותה למחיר שהוא ממש הגיוני.

פורסם
זה אמיתי הדבר הזה? באמת הביאו רכב טוטאלוס לתערוכה? :shock::?

 

במסיבת עיתונאים אמרו שהתאונה קרתה כתוצאה מנהג שיכור וזה סוג של קמפיין נגד לשתות ולנהוג, דווקא רעיון טוב.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

ליד הRCZ המרוסקת נכתב:

"רכב זה עוצב ע"י שילוב בין אלכוהול לנהיגה

הנהג יצא מהרכב ללא פגע, ומיד הזמין RCZ חדשה"

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
בסך הכל תערוכה בסדר גמור' date=' היו טובות ממנה בעבר ועדין הקהל מקבל תמורה נאותה למחיר שהוא ממש הגיוני.[/quote']

 

תודה על הכנות והפירוט, נראה לי אתה היחידי שכתב דברים חיוביים על התערוכה (לצערי לא הייתי בתערוכות בחו"ל).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חבורה של חובבנים. אם הייתם מבינים הייתם יודעים שהאפור טמבור על המורצ'ילאגו זה צבע שיוצא רק בגרסת ה LP640.

פורסם

1. חבר שלי שבקבע היה בתערוכה, אמר שהיה בסדר לא יותר.

2. לפי התמונות אני מבין שלא הביאו את האוונטדור, אני רואה שם את המורצ'יאלגו 640-LP ככל הנראה (לפי צינור הפליטה מאחור).

3. ערוץ הספורט 5 שידרו היום מהתערוכה, לצערי היה יותר פטפטת ופחות תמונות והתרשמויות אבל בכל אופן אלה מכם שלא יכולים/מתכוונים ללכת לתערוכה אתם יכולים לראות שידור חוזר מאוחר יותר היום (וכנראה גם בימים הקרובים).

 

* העלתם תמונות יפות, וכמובן נשמח לראות עוד תמונות מהתערוכה. :-)

פורסם
תודה על הכנות והפירוט, נראה לי אתה היחידי שכתב דברים חיוביים על התערוכה (לצערי לא הייתי בתערוכות בחו"ל).

 

 

זה לאלץ ולשכנע את עצמך שהיה טוב למרות שאתה יודע שאין הצדקה למחיר. מי שהיה ושיבח את התערוכה כנראה לא ממש חובב רכב ובא סתם כדי להנות עם המשפחה בחופשת החג כמו רוב המבקרים.

לא רואה סיבה להגיד היה תערוכה יוצאת מן הכלל והיה תמורה יפה למחיר הכרטיס. יש כאן הרבה חסרונות של המעט היצרניות שבאמת היו עושים את התערוכה והיו נותנים תמורה טובה לכסף, כמו מרצדס,ב.מ.וו,אאודי,פורשה ונראה שגם יגואר נעדרה,בעצם זה המותגים המעטים שיש לנו בארץ..

אומנם ב.מ.וו לא הייתה מציגה אף דגם של M כמו שאפשר לראות בסוכנות שלהם במסגר אבל גם לראות את ההשתתפות שלהם עם הדגמים הפחות נחשקים זה גם היה טוב מכלום.

מה גם מציק שהם גידרו את הרכבים שעשו את התערוכה במרחק דיי גדול ,כאילו נותנים לך משהו שאתה אוהב מול העיניים אבל מרחיקים אותו ממך,מבקרים באים לצלם לא באים לגעת/להשען על הרכב,גם ממרחק של 2 מטר לא היו קופצים על הרכבים.

מי שהשיג כרטיסים בחינם רק הרוויח.

פורסם

בתור אחד שלא היה בתערוכות בחו"ל, איך אוטומוטור משתווה לתערוכות בינלאומיות אחרות כמו ג'נבה דטרויט או פריז?

בכמה בערך התערוכות הנ"ל גדולות יותר מאוטומוטור?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
מבקרים באים לצלם לא באים לגעת/להשען על הרכב,גם ממרחק של 2 מטר לא היו קופצים על הרכבים.

 

אתה רציני? אנחנו נמצאים בישראל. התערוכה מושכת המון אנשים, בעיקר כאלו שלא קוראים בפורומים שונים ולא כלכך מתמצאים ורואים בתערוכה כמשהו שכן שווה ללכת אליו. לחלק גדול מהאנשים בארץ, אין כבוד לשום חפץ ואין תרבות.

תהיה בטוח שאנשים היו קופצים על הרכבים, נשענים עם ג'ינס על האוטו, היו כאלה שהיו גם פוגעים ברכב בכוונה, גונבים משהו מבפנים ואלף ואחד דברים נוספים(כמו שאני זוכר מהתערוכות לפני מס' שנים).

לצערי, לקיים פה אירוע תרבותי זה דבר בלתי אפשרי כשזה פתוח לקהל הרחב. היות ולחלק גדול מהאנשים שיגיעו אין תרבות כלל. דרוש אדם אחד כדי להרוס רכב, כשמגיעים מאות ואלפים כאלו,

אין טעם אפילו להגיד מה יקרה.

פורסם

הייתי גם היום בתערוכה, אם לא הייתה לי הזמנה אז די הייתי מתבאס לשלם 89 שקלים על זה. גם 55 זה יותר מדי.

בכל מקרה, היה בסה"כ בסדר בתור בילוי עם החבר'ה.

 

מבחינת רכבים לא היה שמה יותר מדי חידושים או דברים מעניינים.

ה-208 מאוד יפה, יש למישהו פרטים נוספים לגביה?

 

אם יש לכם כרטיסים, לכו - זה בסדר, אם לא - הייתי מוותר.

 

בלי קשר, הייתי גם בתערוכת הפרח בחיפה ביום שבת - ביזיון שאין כדוגמתו אני מקווה שיתבעו את המארגים ושהם יצטרכו לשלם באופן כזה שיגרום להם ולכל מארגני התערוכות לא לשכוח את הלקח הזה לאורך זמן.

תורים אינסופיים, צפיפות, מחנק, פשוט מגעיל מה שהלך שמה. ביזיון בקנה מידה בינלאומי.


×
×
  • תוכן חדש...