Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר אור..

בזמן האחרון כשאני מניע את הרכב יוצאת כמות גדולה של עשן לבן (לאו דווקא כשהמנוע קר..)

יש לנו במשפחה בלנו נוספת עם אותו דגם מנוע וכמעט אותה שנה ככה שמרגישים את ההבדל...

יש לציין כי חסר מים במיכל העיבוי מידי פעם בסדר גודל של כחצי ליטר בשבוע בערך (ישנה נזילונת קטנה

מצינור ברזל המוביל למשאבת המיים, נסתם זמנית ע"י פלסטלינה אך לאחרונה יש סימני טיפטוף..)

האם יש למישהו מושג מהיכן נובע העישון ?

תודה ויום מקסים :-)

פורסם

בוקר טוב אלי.

עישון לבן נובע משריפת שמן ביחד עם התערובת (אויר/דלק) בתא השריפה.

יכול להיות משתי סיבות, או גומיות שסתומים או רינגים.

אם במהלך כל הנסיעה הרכב מעשן, זה רינגים (טבעות בוכנה)

אם זה רק בהתנעה לכמה דקות ומפסיק, זה גומיות שסתומים, במהלך הלילה (או אחרי שהרכב עמד מספיק זמן לא מונע) השמן מצליח לרדת לתא השריפה ובבוקר הוא נשרף בהתנעה.

אחרי ההתנעה העישון מפסיק ?

יניב

פורסם

היי יניב,

תודה על התשובה המקיפה

ובתשובה לשאלתך- כן, העישון רק בעת ההתנעה אך לאחר כמה שניות מפסיק..

האם יכול ליהיות שכיוון שסתומים לא מקצועי ע"י מוסך יכול לגרום זאת ? (כלומר אם 'חיזקו' את השסתום יותר מידי אז הוא נישאר מעט פתוח.. לא ?)

פורסם

אלי שלום רב !

כל מה שמסר לך קודמי ממוסך הייטק מוטורס נכון בתנאי שמתלווה לכך גם צריכת שמן מוגזמת.

נזילה מצנרת ברזל, לא גורמת לעשן לבן וסמיך בבוקר, שנעלם לאחר מספר דקות, גומיות שסתומים כן.

חוסר מי קירור במקרה שלך סביר יותר בגלל הנזילה שהזכרת.

אין קשר לכוון שסתם לא נכון, שבמקרה כזה, יגרום, לזיוף ורעידות בסרק, ועלייה בתצרוכת הדלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני רק אחדד את נושא השסתומים.

גם כך חלק מהשסתומים נשארים פתוחים שהמנוע כבוי, אבל הבעיה היא לא בגלל ששסתום נשאר פתוח ועל זה ענה לך צביקה, אלא בגלל שהגומיה של אותו שסתום או מספר שסתומים, לא אוטמים טוב ושמן מצליח לעבור דרכו בזמן מנוחת המנוע ולחדור לתא השריפה.

יניב

פורסם
בוקר אור..

בזמן האחרון כשאני מניע את הרכב יוצאת כמות גדולה של עשן לבן (לאו דווקא כשהמנוע קר..)

יש לנו במשפחה בלנו נוספת עם אותו דגם מנוע וכמעט אותה שנה ככה שמרגישים את ההבדל...

יש לציין כי חסר מים במיכל העיבוי מידי פעם בסדר גודל של כחצי ליטר בשבוע בערך (ישנה נזילונת קטנה

מצינור ברזל המוביל למשאבת המיים, נסתם זמנית ע"י פלסטלינה אך לאחרונה יש סימני טיפטוף..)

האם יש למישהו מושג מהיכן נובע העישון ?

תודה ויום מקסים :-)

 

slash שלום רב !

קרא בעיון את המשפטים המודגשים בכחול!

פותח השרשור מתלונן על עשן לבן, ומדגיש בתגובת המשך שהעשן נמשך מספר שניות ונעלם, במקרה של חדירת מי קירור לתא השריפה העשן לא יעלם ויתגבר עם התחממות המנוע, בגלל התפשטותהסדק,בראש או באטם הראש שרוף, המים חודרים לאיטם לתא השריפה, הופכים שם לקיטור מתאדים , ונפלטים מצינור הפליטה בצורת עשן לבן.

בנוסף הוא מציין שקיים איטום זמני לא מוצלח מצינור ברזל שמוביל למשאבת מים, שנסתם, זמנית עלי די פלסטלינה(או אפוקסי אפור שמוללים איתו , עד שהוא מתחמם ומתקשה והופך לקשיח כמו מתכת.).

ביטול הנזילה מהצינור, יבטל את נזילת ואובדן מי הקירור אך לא יבטל את העשן, הנובע כנראה מגומיות שסתומים יבשות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

השעה 00.20 והרי החדשות..

מיד אחרי קריאת תגובותייכם ירדתי לרכבי על מנת בדוק את מפלס השמן

והנה... חשכו עיניי.....

מחר על הבוקר אני טס לרוקן מיכל שמןן..

(בדקתי את המצב לפני שבוע בערך וזה היה קצת מעל ה'קו האדום', עכשיו זה אפי' לא ניראה במדיד..)

אגב בחוסר כזה של שמן הנורית לא צריכה לדלוק ?

איציק הנכבד והייטק מוטורס הייקר, קבלו ח"ח ! הצלתם את הנערה.. :-)))

×
×
  • תוכן חדש...