Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג על דייהו לאנוס ולפני כמה זמן היתה לי תקרית קטנה בתל אביב - פירססתי בקו הפרדה מקוטע ונכנסתי עם הגלגל במדרכה - הפגיעה בגלגל הייתה מהצד, כי ראיתי את הטסה קצת שבורה . בכל מקרה אני נוסע ככה כבר איזה כמה שבועות והכל תקין , רק לפעמים אחרי פנייה על מהירות נמוכה או בלימה כשאני גולש בלי גז ולפעמים גם אחרי שאני נותן גז אני שומע מעין שריקה שבאה מהאזור של הגלגל . הברקס שלי גם ככה דורש החלפה עוד איזה 2000 ק"מ אבל העניין הוא שהורדתי את הגלגל והכל נראה תקין הדיסקה ישרה הברקס יושב רגיל .

אני מן הסתם אכנס למוסך בקרוב להחליף ברקסים אבל אני פשוט סקרן : מה זה יכול להיות ? יש מצב שהברקס נותן שריקה כזאת ?

כשאני אומר שריקה זה ממש כאילו קצה של מתכת שורט מתכת אחרת .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • ספונסר פורום
פורסם

האם בדקת שמפלס שמן הברקס תקין?

יכול להיות שיש נזילה קלה של שמן ברקס (אבל היא בד"כ לא עושה רעשים), בנוסף יכול להיות שהתפוחים או המשולשים התעקמו כתוצאה מהמכה והקול שאתה שומע הוא של משהו שמתחכך.

בנוסף אל תשכח שהעין שלך היא לא מקצועית (כמו של מכונאי) ויכול להיות שמה שאתה חושב שהוא תקין, מכונאי יחליט שהוא בהחלט לא תקין.

פורסם
האם בדקת שמפלס שמן הברקס תקין?

יכול להיות שיש נזילה קלה של שמן ברקס (אבל היא בד"כ לא עושה רעשים), בנוסף יכול להיות שהתפוחים או המשולשים התעקמו כתוצאה מהמכה והקול שאתה שומע הוא של משהו שמתחכך.

בנוסף אל תשכח שהעין שלך היא לא מקצועית (כמו של מכונאי) ויכול להיות שמה שאתה חושב שהוא תקין, מכונאי יחליט שהוא בהחלט לא תקין.

 

אממ , נכון צודק. נזילה של שמן ברקס - לא נראה לי , כל האזור של הניפל יבש וכן הוספתי נוזל ברקסים לא מזמן והמיכל מלא .

 

התפוחים / משולשים . משולשים זה המתלה אני מניח ואני אבדוק אותו כי לא חשבתי שזה ברמה כזאת - זאת לא הייתה מכה חזקה במיוחד אבל הייתה משמעותית . מה זה התפוחים ? זה מה שנמצא בין הדיסקה לגלגל ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

טוב ראיתי מה זה תפוחים . לא נראה לי שזאת הבעיה הרעש נמשך גם אחרי הפנייה לפעמים עד לפנייה הבאה ולפעמים עד לעצירה.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
אני נוהג על דייהו לאנוס ולפני כמה זמן היתה לי תקרית קטנה בתל אביב - פירססתי בקו הפרדה מקוטע ונכנסתי עם הגלגל במדרכה - הפגיעה בגלגל הייתה מהצד, כי ראיתי את הטסה קצת שבורה . בכל מקרה אני נוסע ככה כבר איזה כמה שבועות והכל תקין , רק לפעמים אחרי פנייה על מהירות נמוכה או בלימה כשאני גולש בלי גז ולפעמים גם אחרי שאני נותן גז אני שומע מעין שריקה שבאה מהאזור של הגלגל . הברקס שלי גם ככה דורש החלפה עוד איזה 2000 ק"מ אבל העניין הוא שהורדתי את הגלגל והכל נראה תקין הדיסקה ישרה הברקס יושב רגיל .

אני מן הסתם אכנס למוסך בקרוב להחליף ברקסים אבל אני פשוט סקרן : מה זה יכול להיות ? יש מצב שהברקס נותן שריקה כזאת ?

כשאני אומר שריקה זה ממש כאילו קצה של מתכת שורט מתכת אחרת .

"הורדתה את הגלגל והכל תקין" איך אפשר לקבוע זאת במיוחד אחרי מכה כזו.. חייב לראות אותו על מכונת איזון בלי צמיג בשביל לבדוק אם הוא ישר או עקום טיפה ולכן פעמים שהוא מתחכך..ועושה רעש

פורסם
"הורדתה את הגלגל והכל תקין" איך אפשר לקבוע זאת במיוחד אחרי מכה כזו.. חייב לראות אותו על מכונת איזון בלי צמיג בשביל לבדוק אם הוא ישר או עקום טיפה ולכן פעמים שהוא מתחכך..ועושה רעש

 

לקחת לחנות של צמיגים / איפה שעושים כיוון פרונט או למוסך הרגיל (מכונאות) ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
האם הרעש נשמע כמו "מברשת ממתכת על מתכת"? לפי התיאור שלך זה נשמע כמו רפידה שהגיעה לסוף חייה.

 

גם אני חושב ככה ,כי זה בדכ אחרי בלימה או כשאני במהירות איטית . אבל זה לא מסביר את זה שהרעש נוצר אחרי פנייה ,שיחקתי עם הרעש כמה שיכולתי כשהוא הופיע לאחרונה - כשאני מסובב בעת הרעש אז הוא נפסק / משתנה .זה גורם לי לחשוב שזה לא הרפידה אלא משהו אחר.

הבעיה היא שאפילו כשאני ניגש להחליף ברקסים - מה אני אמור לומר למכונאי ? תבדוק לי מאיפה הרעש ? - הוא ייקח איתי סיבוב אבל לא בהכרח יישמע משהו , הרעש מופיע לעיתים ולעיתים לא.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
גם אני חושב ככה ,כי זה בדכ אחרי בלימה או כשאני במהירות איטית . אבל זה לא מסביר את זה שהרעש נוצר אחרי פנייה ,שיחקתי עם הרעש כמה שיכולתי כשהוא הופיע לאחרונה - כשאני מסובב בעת הרעש אז הוא נפסק / משתנה .זה גורם לי לחשוב שזה לא הרפידה אלא משהו אחר.

הבעיה היא שאפילו כשאני ניגש להחליף ברקסים - מה אני אמור לומר למכונאי ? תבדוק לי מאיפה הרעש ? - הוא ייקח איתי סיבוב אבל לא בהכרח יישמע משהו , הרעש מופיע לעיתים ולעיתים לא.

 

זו רפידה. זה בדיוק התופעה, כולל רעש בסיבוב.

×
×
  • תוכן חדש...