Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא משנה איזה ספרי תשים זו עדיין מאזדה עגלה שעם הטיוטה של אישתי אני משאיר אותך רחוק ברמזור

 

הקנאה אוכלת אותך, אה?

 

תחלום שהטויוטה של אישתך תהיה יפה ומיוחדת כמו המאזדה שלו, ובאמת ''תשאיר אותה רחוק ברמזור''.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הייתי קורא לזה פרוייקט אבל יצא פצצה!

תן כמה תמונות באיכות גבוהה לאור יום שנתרשם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לא משנה איזה ספרי תשים זו עדיין מאזדה עגלה שעם הטיוטה של אישתי אני משאיר אותך רחוק ברמזור

סה"כ 12 הודעות בפורום, וכבר יש לך את התעוזה להעליב מישהו שאתה ממש לא מכיר?

מה המטרה שלך?

לצבור הודעות?

יש דרכים לנסח הודעה גם אם הצביעה אינה מוצאת חן בעינך.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נראה מצוין!

אבל לי יש שאלה אחרת: ציינת שהג'אנטים עברו "ליטוש" עם נייר 500 כדי שיהיו חריצים עמוקים והצבע יוכל "להדבק".

אבל בצורה הזו הג'אנט ממש לא חלק ומקרוב אפשר יהיה לראות את זה בבירור.

האם אני טועה? בד"כ נהוג לשייף בנייר 0 שהוא הכי עדין שיש.

  • אחראי פורום
פורסם

7.4 האגורות שלי למי שמעוניין:

נייר 0 לא באמת קיים, זה כינוי שמדביקים לניירות שמשמשים לפיניש אחרון לפני צבע.

בד"כ מדובר על נייר 400-500 בשילוב מים, כדי לשטוף את הנייר מהאבק שנוצר מהשיוף וזאת כדי לא ליצור שריטות חדשות.

כמובן שתמיד ניתן לעלות במספרים כדי להשיג ליטוש איכותי יותר.

מומלץ גם לעשות שכבת יסוד טובה - היא כבר תמלא את החריצים העדינים, מעבר לעיקרון הבסיסי של קישור בין המשטח לצבע-

ואז ללטש גם אותה עם נייר עדין.

אנשי מקצוע ופנאטים אחרים שמכינים show cars למשל, משייפים גם את הצבע העליון וגם את הלאכה.

אני לא יודע אם volde גם התחיל את השיוף עם 500, אבל אם כן - זו סתם עבודה קשה.

משטח לא פגום מדי ובד"כ לא צבוע כמו ג'אנט אפשר להתחיל גם ב-240-300 ולעלות במספרים כדי ללטש את השיוף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אם אני לא טועה אתה חבר מועדון מאזדה יצא לי לראות את הרכב שלך מספר פעמים,שמור בקפידה וצביעה פשוט איכותית נראה ממש טוב,נקווה שזה גם ישמר כך זה רק ימים יגידו.

בכל מקרה גם לי רצות מחשבות של צביעה בשבועיים האחרונים,אני די מתלבט האם לצבוע או להשאיר את הג'נטים כפי שהם.

אני אשמח לקבל עוד פרטים ועלויות בפרטי.באיזה צבע השתמשת? האם תיהיה בעיה למצוא את קוד הצבע שלי?

 

מה אתם אומרים חבר'ה לצבוע את הג'אנטים כמו שפותח האשכול צבע רק שבצלעות יהיה צבע הרכב ובדפנות אני מתלבט בין שחור ללבן כמו שפותח האשכול עשה,אני אשמח לייעוץ שלכם.?

i247.jpg

פורסם
לא משנה איזה ספרי תשים זו עדיין מאזדה עגלה שעם הטיוטה של אישתי אני משאיר אותך רחוק ברמזור

 

בטח יש לה טויוטה סופרה...

פורסם

itaysamurai

 

שפשפתי עם 500 על יבש (המלצה של פחח)

ולא שמתי יסוד בגלל השכבת מגן של הג'נט.

אחרי 2 שכבות של צבע לא רואים את החריצים הזעירים כלל!

אני יצלם בקרוב עוד כמה תמונות באיכות טובה ( מצלמה) ואני יעלה לפה.

 

=PURE=

שחור מט עם קאליפר אדום יהיה מיוחד לדעתי!

 

ותודה לכולם :)

פורסם
בטח יש לה טויוטה סופרה...

 

אם כך מסתבר שהיא משאירה אבק לרוב הפורום :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...