Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נכון אני חדש כאן

מה שמצחיק בפורום הזה שכל אחד שצובע חלק באוטו,שם לדים,מחליף מנורות קורא לזה פרויקט(ואתם קוראים לי ילד)

מה שאני מתכוון

תשים על האוטו מה שאתה רוצה

אתה עדיין נוסע על רכב עממי כמו כולנו

פרוייקט זה לקחת רכב ישן ואז להחזיר אותו למצב מצויין כמו החברה הכלים מפורום אספנות

פרוייקט חדש שלי : אני צובע את האומים של הגלגלים בטויוטה ומעלה לפורום:lol::lol::lol::lol::lol:[/quote

 

אני כמעט בטוח שיש לך פיאט אונו אדומה

פורסם
אתה רציני??לצבוע גאנטים מקוריים של מאזדה??א. לא יצא לך אפילו דומה למה שהוא עשה.. הגאנט שלו עם קנט ושלך בלי.לדעתי יהיא קשה מאד לשמור על רמת דיוק צביעה.להבדיל מגאנט עם קנט.ששם אפשר יותר לדייק כי זה שני אזורים שונים.

הייתי מציע.לך שידרוג זה ישמע יותר מעניין.(ויש מבחר ענק)כולל זיכוי על שלך.ושוב אני אומר תישקול טוב טוב צביעה.בשתי צבעים...

 

אביתר,עכשיו שאני חושב על זה באמת יהיה מאוד קשה להגיע לרמה כזה של צביעה כי כמו שאמרת הג'אנט שלו הוא די עמוק ביחס לשלי לכן יהיה מאוד קשה לבצע צביעה איכותית בשני צבעים.אולי צביעה מקצועית אצל בעל מקצוע/סדנה תפתור את הבעיה?

אני כבר אובד עצות,מצד אחד אני די רוצה לשנות והלחליף את הג'אנטים למשהו בסגנון הזה: (וכן אני יודע יש כאלו שיחשבו שהוא לא יפה) אך מרווח הברגים לא מתאים,והמחיר שהוא דורש ועוד זה רפליקה הוא ממש הזוי ולא ריאלי.מצד שני אני גם לא רוצה לרדת באיכות כי לא חסר היום זבל בשוק הזה,מה גם שבעת המכירה לא לכל אחד יבוא בעין הג'אנט הזה יש שעדיפו ככה ויש שיעדיפו אחרת.

אני אשמח לשמוע ממך אם יש לך פתרונות כאלו ואחרים,כל עוד ההחלטה לא תיפול גם החלפת הצמיגים לחדשים לא תקרה שבעצם תכננתי להגיע אליך לשם כך ע"י עזרתך בשרשור שפתחתי ובהודעות.

(volde מצטער שאני פותח את זה כאן על "גבך",אך פשוט לא יכלתי להתאפק לנוכח התמונות מקווה שתבין את הכל בהבנה ובחכמה :wink: )

pro_pic59.1.JPG

פורסם
וואו כל הכבוד :)

אגב איפה אפשר למצוא את הקוד צבע של הרכב?

בדקתי בדלת של הנהג ולא מצאתי.

 

אנא ציין שנת יצור הרכב וסוגו.

בעיקרון ישנה תוויתבגשר העליון תחת מכסה המנוע בסמוך לברגי המכסה ,או צבועה בצבע הרכב או שחורה

מיקום נוסף על קיר האש המפריד בין תא המנוע לנוסעים

מספר הצבע מורכב בד"כ משתי ספרות ואות אחת.

פורסם
כל אחד משפץ/מסדר/מתקן/מתקין ברכב את מה שהוא חושב לנכון.

אתה עדין בגישה של להעליב אנשים כאן ולא מכבד את הסביבה שלך.

מטרת הפורום כאן היא לקבץ אנשים בעלי תחום עיניין מסויים ולחלוק את מה שאנו עושים יחד או בנפרד.

עם גישה מתנשאת ומזלזלת לא תגיע רחוק.

 

 

 

 

 

ל'

לא מחפש להגיע רחוק

מהבית לעבודה וחזרה

פורסם
נכון אני חדש כאן

מה שמצחיק בפורום הזה שכל אחד שצובע חלק באוטו,שם לדים,מחליף מנורות קורא לזה פרויקט(ואתם קוראים לי ילד)

מה שאני מתכוון

תשים על האוטו מה שאתה רוצה

אתה עדיין נוסע על רכב עממי כמו כולנו

פרוייקט זה לקחת רכב ישן ואז להחזיר אותו למצב מצויין כמו החברה הכלים מפורום אספנות

פרוייקט חדש שלי : אני צובע את האומים של הגלגלים בטויוטה ומעלה לפורום:lol::lol::lol::lol::lol:[/quote

 

אני כמעט בטוח שיש לך פיאט אונו אדומה

יש לי טיוטה קורולה 2009, פורד קונקט, וC4 פיקאסו 2012 למכירה

פורסם
אביתר,עכשיו שאני חושב על זה באמת יהיה מאוד קשה להגיע לרמה כזה של צביעה כי כמו שאמרת הג'אנט שלו הוא די עמוק ביחס לשלי לכן יהיה מאוד קשה לבצע צביעה איכותית בשני צבעים.אולי צביעה מקצועית אצל בעל מקצוע/סדנה תפתור את הבעיה?

אני כבר אובד עצות,מצד אחד אני די רוצה לשנות והלחליף את הג'אנטים למשהו בסגנון הזה: (וכן אני יודע יש כאלו שיחשבו שהוא לא יפה) אך מרווח הברגים לא מתאים,והמחיר שהוא דורש ועוד זה רפליקה הוא ממש הזוי ולא ריאלי.מצד שני אני גם לא רוצה לרדת באיכות כי לא חסר היום זבל בשוק הזה,מה גם שבעת המכירה לא לכל אחד יבוא בעין הג'אנט הזה יש שעדיפו ככה ויש שיעדיפו אחרת.

אני אשמח לשמוע ממך אם יש לך פתרונות כאלו ואחרים,כל עוד ההחלטה לא תיפול גם החלפת הצמיגים לחדשים לא תקרה שבעצם תכננתי להגיע אליך לשם כך ע"י עזרתך בשרשור שפתחתי ובהודעות.

(volde מצטער שאני פותח את זה כאן על "גבך",אך פשוט לא יכלתי להתאפק לנוכח התמונות מקווה שתבין את הכל בהבנה ובחכמה :wink: )

אוקיי..נישלחה הודעה בפרטי להמשך התייחסות..


×
×
  • תוכן חדש...