Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
itaysamurai

 

שפשפתי עם 500 על יבש (המלצה של פחח)

ולא שמתי יסוד בגלל השכבת מגן של הג'נט.

אחרי 2 שכבות של צבע לא רואים את החריצים הזעירים כלל!

אני יצלם בקרוב עוד כמה תמונות באיכות טובה ( מצלמה) ואני יעלה לפה.

 

=PURE=

שחור מט עם קאליפר אדום יהיה מיוחד לדעתי!

 

ותודה לכולם :)

 

המלצה לא מובנת של הפחח (בד"כ מתחילים על יבש, פיניש נעשה על רטוב)

אבל במקרה של שימוש ב-500 נוצרים חריצים בלתי נראים, כאלה שגם כמה שכבות של צבע עליון משתלטות בלי בעיה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להדווכח עם פחח שעובד עם פיבגלאס ועושה עבודות בודי קיט בהזמנה אישית לא נראה לי רלוונטי :)

פורסם

כל הכבוד! אהבתי את התוצאה שישנתה את חזות הרכב.

למי ששאל איפה אפשר להשיג ספרי צבע, ברחוב סלמה בתל אביב ישנה חנות לממכר צבעים שמכניס לפחיות ספרי איזה צבע שרוצים, החנות נמצאת קצת אחרי מראות הרקולס לכיון יפו.

יוסי

פורסם

השאלה היא איכות הצבע שמוכרים (ולא אכפת לי כלכך לשלם יותר או הרבה יותר אבל לקבל איכות). כי גם אני מתכוון לבצע "פרויקט" דומה ברכב החדש שעתיד לבוא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
7.4 האגורות שלי למי שמעוניין:

נייר 0 לא באמת קיים, זה כינוי שמדביקים לניירות שמשמשים לפיניש אחרון לפני צבע.

בד"כ מדובר על נייר 400-500 בשילוב מים, כדי לשטוף את הנייר מהאבק שנוצר מהשיוף וזאת כדי לא ליצור שריטות חדשות.

כמובן שתמיד ניתן לעלות במספרים כדי להשיג ליטוש איכותי יותר.

מומלץ גם לעשות שכבת יסוד טובה - היא כבר תמלא את החריצים העדינים, מעבר לעיקרון הבסיסי של קישור בין המשטח לצבע-

ואז ללטש גם אותה עם נייר עדין.

אנשי מקצוע ופנאטים אחרים שמכינים show cars למשל, משייפים גם את הצבע העליון וגם את הלאכה.

אני לא יודע אם volde גם התחיל את השיוף עם 500, אבל אם כן - זו סתם עבודה קשה.

משטח לא פגום מדי ובד"כ לא צבוע כמו ג'אנט אפשר להתחיל גם ב-240-300 ולעלות במספרים כדי ללטש את השיוף.

 

7.5 האגורות שלי: ככל שמספר הנייר גבוהה כך הנייר עדין יותר.

דרך אגב, המספר הזה מציין את מספר גרגרי הזכוכית בסנטימטר רבוע.

כך שנייר שיוף אגריסיבי למשל יהיה בעל 70~100 גרגרים לסמ"ר.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לא משנה איזה ספרי תשים זו עדיין מאזדה עגלה שעם הטיוטה של אישתי אני משאיר אותך רחוק ברמזור

 

התכונת טויוטה?

 

עם טיוטה זה קצת קשה..

 

נראה מצוין!

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

ממש יפייפיה.

 

אהבתי את השילוב עם הרכב הלבן והנגיעות השחורות.8)

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
סה"כ 12 הודעות בפורום, וכבר יש לך את התעוזה להעליב מישהו שאתה ממש לא מכיר?

מה המטרה שלך?

לצבור הודעות?

יש דרכים לנסח הודעה גם אם הצביעה אינה מוצאת חן בעינך.

 

 

 

ל'

נכון אני חדש כאן

מה שמצחיק בפורום הזה שכל אחד שצובע חלק באוטו,שם לדים,מחליף מנורות קורא לזה פרויקט(ואתם קוראים לי ילד)

מה שאני מתכוון

תשים על האוטו מה שאתה רוצה

אתה עדיין נוסע על רכב עממי כמו כולנו

פרוייקט זה לקחת רכב ישן ואז להחזיר אותו למצב מצויין כמו החברה הכלים מפורום אספנות

פרוייקט חדש שלי : אני צובע את האומים של הגלגלים בטויוטה ומעלה לפורום:lol::lol::lol::lol::lol:

פורסם
אם אני לא טועה אתה חבר מועדון מאזדה יצא לי לראות את הרכב שלך מספר פעמים,שמור בקפידה וצביעה פשוט איכותית נראה ממש טוב,נקווה שזה גם ישמר כך זה רק ימים יגידו.

בכל מקרה גם לי רצות מחשבות של צביעה בשבועיים האחרונים,אני די מתלבט האם לצבוע או להשאיר את הג'נטים כפי שהם.

אני אשמח לקבל עוד פרטים ועלויות בפרטי.באיזה צבע השתמשת? האם תיהיה בעיה למצוא את קוד הצבע שלי?

 

מה אתם אומרים חבר'ה לצבוע את הג'אנטים כמו שפותח האשכול צבע רק שבצלעות יהיה צבע הרכב ובדפנות אני מתלבט בין שחור ללבן כמו שפותח האשכול עשה,אני אשמח לייעוץ שלכם.?

אתה רציני??לצבוע גאנטים מקוריים של מאזדה??א. לא יצא לך אפילו דומה למה שהוא עשה.. הגאנט שלו עם קנט ושלך בלי.לדעתי יהיא קשה מאד לשמור על רמת דיוק צביעה.להבדיל מגאנט עם קנט.ששם אפשר יותר לדייק כי זה שני אזורים שונים.

הייתי מציע.לך שידרוג זה ישמע יותר מעניין.(ויש מבחר ענק)כולל זיכוי על שלך.ושוב אני אומר תישקול טוב טוב צביעה.בשתי צבעים...

פורסם
נכון אני חדש כאן

מה שמצחיק בפורום הזה שכל אחד שצובע חלק באוטו,שם לדים,מחליף מנורות קורא לזה פרויקט(ואתם קוראים לי ילד)

מה שאני מתכוון

תשים על האוטו מה שאתה רוצה

אתה עדיין נוסע על רכב עממי כמו כולנו

פרוייקט זה לקחת רכב ישן ואז להחזיר אותו למצב מצויין כמו החברה הכלים מפורום אספנות

פרוייקט חדש שלי : אני צובע את האומים של הגלגלים בטויוטה ומעלה לפורום:lol::lol::lol::lol::lol:

 

כל אחד משפץ/מסדר/מתקן/מתקין ברכב את מה שהוא חושב לנכון.

אתה עדין בגישה של להעליב אנשים כאן ולא מכבד את הסביבה שלך.

מטרת הפורום כאן היא לקבץ אנשים בעלי תחום עיניין מסויים ולחלוק את מה שאנו עושים יחד או בנפרד.

עם גישה מתנשאת ומזלזלת לא תגיע רחוק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא הבנתי עדיין איך לא העיפו את המוסקבה הזה לכל הרוחות . לא נאה לך אל תדחוף את עצמך לשירשור הזה !

 

 

אתה הילד שאתה חושב שאתה נמצא בארהב שכל פרוייקט פה זה החלפת מנוע וכנפיים של F16 , כאן עושים מה שאפשר בגדר התקציב והמציאות והחוקים

 

 

לא מתאים לך תחפש פורום שמסתיים עם com. ולא il.


×
×
  • תוכן חדש...