Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולו שנת 2001 ידנית יד 2 עברה 150,000 ק"מ, על פניו נראת סבבה, שריטות, קצת חלודה בקצה הדלת האחורית, מנוע נראה במצב סביר ולא רועש מידי. המוכר הראה לי טופס בדיקה ואמר שכל הליקוים תוקנו, טסט לשנה ועל פי דבריו הרכב מבעלות פרטית.(ד"א לציין כי הבחורצ'יק הוא סוחר רכבים שאני מכיר אישית) אני אקח גם את האוטו לבדיקה נוספת ולחוו"ד אצל המוסכניק שלי.

אני יודע שהרבה יגידו לי שלא כדאי לקנות מסוחר, אני יודע את זה !! אין לי כלכך הרבה אפשרויות בגלל האוטו שאני נמצא איתו כרגע.

1. האם מישהו יכול להגיד לי מהיכרות אם כדאי לי לקחת רכב כזה ?

2. הלוחית שלו מסתיימת ב60 זה אומר משהו ? כמו שאני יודע רכבים כאלה היו ממשלתיים פעם.

3.הוא מבקש 14,900K סביר ?

4. אני מתכוון לקחת את הרכב לעצמי ולתחזק אותו, כמה יכול לעלות טיפול תקופתי ?

אשמח לתשובות וחוות דעת :)

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

1. אני נהנתי ממנה במשך שנה וחצי, אבל היא הרגישה לי חלשה בסופו של דבר.

 

2. פולו משנת 2001 מסתיימת ב-10 או 35, אם היא יוצרה לקראת 2002. סיומת 60 אכן מרגישה מוזר.

פורסם

אני שירתתי בשח"מ והתעסקתי עם רכבים, ראיתי כאלה ולדעתי הם היו רכבים ממשלתיים או משטרתיים בעברם, הייתי רוצה לשמוע דעה של מומחה :). מכר שלי יש לו פולו והוא מרוצה מאוד ממנה, קצת יקרה בתחזוקה(אני עדיין לא יודע בידיוק מה הטווח מחירים) אבל שווה כל שקל.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

מניסיון עם מספר דגמי פולו אני יכול לאמר שהרכב אמין מאוד, טיפולים מעט יקרים יותר בהשוואה ליפניות.

קשה יותר למצוא אבל אם כבר פולו בשנתון הנ"ל אז עדיף לחפש את ה-16V עם ה-100 כ"ס (לשים לב שגם הדגם הבסיסי עם ה-75 כ"ס הוא 16V) - היא הרבה יותר מהירה וזריזה ומאובזרת יותר.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

תודה, אבל השאלה שלי היא גם נוגעת לגבי הלוחיות זיהוי אם יש מישהו שמבין בעניין כי זה מטריד שבסוף יש 60 כשזה רכב ששנת היצור שלו 2001 ובד"כ רכבים כאלה או שהם ממשלתיים או משטרתיים או מוניות(זה מסתיים ב25 לדעתי מונית) בכל מקרה אני יורד מהסיפור שלו כי עשיתי נסיעת מבחן והדוושה נתקעה לי והאוטו מקרטע אז תודה על כל הסיוע.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

סיומת 60 בדרך כלל מוקצת לרכבים שחזרו לכביש מכל מיני סיבות (נגנבו ונמצאו לאחר פרק זמן ארוך, מוניות או משטרה לשעבר, רכב שאחריי תאונה וכו') - אני הייתי בורח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מניסיון עם מספר דגמי פולו אני יכול לאמר שהרכב אמין מאוד, טיפולים מעט יקרים יותר בהשוואה ליפניות.

קשה יותר למצוא אבל אם כבר פולו בשנתון הנ"ל אז עדיף לחפש את ה-16V עם ה-100 כ"ס (לשים לב שגם הדגם הבסיסי עם ה-75 כ"ס הוא 16V) - היא הרבה יותר מהירה וזריזה ומאובזרת יותר.

 

חוץ מסאנרוף, איזה עוד הבדל באיבזור קיים? בהנחה ששני הרכבים (75 כ"ס ו-100 כ"ס) הם בגרסאת קומפורטליין.

פורסם

רציתי עוד לשאול אם הרכב בגרסאת הבייסיק הוא טוב, כי מצאתי מוכר שהדגם שלו זה בייסיק.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

×
×
  • תוכן חדש...