Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

מצטרף לשרשור הארוך הזה, שכנראה יימשך עוד שניים שלושה רבעונים...

 

ממה שנראה, התקווה של אגסי ב-2007 הייתה לתת פתרון ביניים עד שיגיעו כל אותם דברים שנהג רגוע דיבר עליהם.

בזמן הזה להשתלט על 100,000 לקוחות שיהיה להם עמוד חשמל של בטר פלייס בבית.

 

בשלב הבא הוא גם ימכור להם את החשמל הביתה מתחנות הכוח של האחים עופר.

 

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק.

 

הבעיה היתה שזה לקח יותר מדי זמן ועלה יותר מדי כסף ובינתיים הגיעו הפתרונות החדשים והכסף נגמר.

אה כן, וגם השוק השתנה והלקוחות נהיו יותר מודעים ורוצים מכוניות יותר קטנות.

 

לגבי התחזית של אגסי לדלק ב-15 ש"ח/ליטר זה גם התברר כאיומי סרק ליצירת פאניקה ולהביא לקוחות

כל עוד המרכיב העיקרי של מחיר הדלק הוא המיסוי, המדינה לא יכולה לתת למחיר להגיע לרמות קיצוניות (כפי שראינו באמת שביבי הוריד את המיסוי עד שמחיר הדלק נרגע)

 

בינתיים מוצאים המון נפט בארה"ב ובברזיל וכנראה שגם המחיר לא יעלה לרמות מטורפות של 200 דולר באופן קבוע...

 

אלו התובנות שלי.

אשמח לשמוע דעות סותרות/מרחיבות

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום לכולם,

 

מצטרף לשרשור הארוך הזה, שכנראה יימשך עוד שניים שלושה רבעונים...

 

ממה שנראה, התקווה של אגסי ב-2007 הייתה לתת פתרון ביניים עד שיגיעו כל אותם דברים שנהג רגוע דיבר עליהם.

בזמן הזה להשתלט על 100,000 לקוחות שיהיה להם עמוד חשמל של בטר פלייס בבית.

 

בשלב הבא הוא גם ימכור להם את החשמל הביתה מתחנות הכוח של האחים עופר. חשבתי שלח"ח ישנו מונופול למכירת חשמל, איזה מתחנות הכוח היא של האחים עופר?

 

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק. שוק סיני? על מה אתה מדבר? להזכירך, רכב חשמלי יקר פי שניים מרכב בנזין מקביל לו ובמדינות המפותחות הממשלה מממנת את ההפרש (או חלקו). ממה ששמעתי, בסין הנושאים של תקני זיהום או שימור הסביבה כמעט ולא קיימים כך שאין שום סיבסוד לרכבים כאלה ואין תמריץ לשימוש בהם.

 

הבעיה היתה שזה לקח יותר מדי זמן ועלה יותר מדי כסף ובינתיים הגיעו הפתרונות החדשים והכסף נגמר.

אה כן, וגם השוק השתנה והלקוחות נהיו יותר מודעים ורוצים מכוניות יותר קטנות. השוק כמעט ולא השתנה, הפלואנס החשמלית נועדה להתחרות במשפחטומטיות 1.6 (שמהוות את רוב שוק הליסינג) ולא ברכבי המיני. מי שמתלבט בין מיני ידנית למשפחטומטית אינו הלקוח פוטנציאלי אלא רוכשי משפחטומטיות 1.6 וחברות ליסינג.

 

לגבי התחזית של אגסי לדלק ב-15 ש"ח/ליטר זה גם התברר כאיומי סרק ליצירת פאניקה ולהביא לקוחות

כל עוד המרכיב העיקרי של מחיר הדלק הוא המיסוי, המדינה לא יכולה לתת למחיר להגיע לרמות קיצוניות (כפי שראינו באמת שביבי הוריד את המיסוי עד שמחיר הדלק נרגע)

 

בינתיים מוצאים המון נפט בארה"ב ובברזיל וכנראה שגם המחיר לא יעלה לרמות מטורפות של 200 דולר באופן קבוע...

ישנו תחליף בנזין ישיר (שלא דורשים שינוים בשימוש עם רכב בנזין) כגון אתנול/מאטנול ועקיפים כגון גז טבעי. בכל מקרה מחיר הפקתם הוא הרף העליון אילו מחירי הבנזין יכולים להגיע.

אלו התובנות שלי.

אשמח לשמוע דעות סותרות/מרחיבות

קראת את כל השרשור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק.

 

שוק סיני? על מה אתה מדבר? להזכירך, רכב חשמלי יקר פי שניים מרכב בנזין מקביל לו ובמדינות המפותחות הממשלה מממנת את ההפרש (או חלקו). ממה ששמעתי, בסין הנושאים של תקני זיהום או שימור הסביבה כמעט ולא קיימים כך שאין שום סיבסוד לרכבים כאלה ואין תמריץ לשימוש בהם.

 

משפחת עופר רכשה את השליטה ביצרן הרכבים הסיני קורוס ומתכננת לייצר בין היתר גם רכבים חשמליים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב הבא הוא גם ימכור להם את החשמל הביתה מתחנות הכוח של האחים עופר. חשבתי שלח"ח ישנו מונופול למכירת חשמל, איזה מתחנות הכוח היא של האחים עופר? זאת שהם בונים במישור רותם... ומונופול לא אומר 100% מהייצור.

 

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק. שוק סיני? על מה אתה מדבר? להזכירך, רכב חשמלי יקר פי שניים מרכב בנזין מקביל לו ובמדינות המפותחות הממשלה מממנת את ההפרש (או חלקו). ממה ששמעתי, בסין הנושאים של תקני זיהום או שימור הסביבה כמעט ולא קיימים כך שאין שום סיבסוד לרכבים כאלה ואין תמריץ לשימוש בהם.קורוס (בבעלות החברה לישראל) היא אחת החברות היחידות בעולם שתומכת בהחלפה. סין היא המשקיעה הכי גדולה בעולם באנרגיות ירוקות וברכב חשמלי, דווקא בגלל היקפי הזיהום. אתה יכול לבדוק בגוגל...

 

הבעיה היתה שזה לקח יותר מדי זמן ועלה יותר מדי כסף ובינתיים הגיעו הפתרונות החדשים והכסף נגמר.

אה כן, וגם השוק השתנה והלקוחות נהיו יותר מודעים ורוצים מכוניות יותר קטנות. השוק כמעט ולא השתנה, הפלואנס החשמלית נועדה להתחרות במשפחטומטיות 1.6 (שמהוות את רוב שוק הליסינג) ולא ברכבי המיני. מי שמתלבט בין מיני ידנית למשפחטומטית אינו הלקוח פוטנציאלי אלא רוכשי משפחטומטיות 1.6 וחברות ליסינג. השוק השתנה ואפשר לראות את זה בנתונים של יבואני הרכב. הרבה אנשים ויתרו/התווטרו על רכב החברה שלהם וגילו שאפשר להסתדר גם עם מכוניות קטנות יותר. המיסוי + מגבלות שציי רכב התחילו לשים משפיעות

 

בינתיים מוצאים המון נפט בארה"ב ובברזיל וכנראה שגם המחיר לא יעלה לרמות מטורפות של 200 דולר באופן קבוע...

ישנו תחליף בנזין ישיר (שלא דורשים שינוים בשימוש עם רכב בנזין) כגון אתנול/מאטנול ועקיפים כגון גז טבעי. בכל מקרה מחיר הפקתם הוא הרף העליון אילו מחירי הבנזין יכולים להגיע. ובכלל זה תומך במה שאמרתי למה אגסי מטעה בהערכות שלו לגבי 15 ש"ח לליטר

 

 

וכן, קראתי את כל השרשור בעניין רב מאוד, אבל נראה שתרבות דיבור צעקנית ומתלהמת "א-לה טוקבקים" הופיעה רק בדפים האחרונים.

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק. שוק סיני? על מה אתה מדבר? להזכירך, רכב חשמלי יקר פי שניים מרכב בנזין מקביל לו ובמדינות המפותחות הממשלה מממנת את ההפרש (או חלקו). ממה ששמעתי, בסין הנושאים של תקני זיהום או שימור הסביבה כמעט ולא קיימים כך שאין שום סיבסוד לרכבים כאלה ואין תמריץ לשימוש בהם.קורוס (בבעלות החברה לישראל) היא אחת החברות היחידות בעולם שתומכת בהחלפה. סין היא המשקיעה הכי גדולה בעולם באנרגיות ירוקות וברכב חשמלי, דווקא בגלל היקפי הזיהום. אתה יכול לבדוק בגוגל...

[/color]

 

לא יודע אם זה סתם מזל רע, קארמה, השגחה אליונה או השד יודע מה אבל הסינים לאחרונה החמירו וצמצמו מאוד את התקציבים לפרויקטים שממומנים ע"י זרים ושוב עידן עופר נשאר עם השקעה אדירה שכל ההחזר שלה מוטל בספק.

 

ועפ"י הציטוטים ההזויים לחלוטין האלה, נראה שהפנטזיונר שאיבד אחיזה עם המציאות הוא לוא דווקא אגסי! :shock: :shock:

 

המפעל, שנחשף אתמול בסין, יוכל לייצר החל ב-2013 כ-150 אלף מכוניות בשנה ■ יו"ר החברה לישראל: "נגיע לרווחיות במיזם ב-2015"

 

למיזם אין בשלב זה תוכניות לשיווק בישראל, אך בקורוס אומרים כי "כשהמכונית תשווק בגרמניה, יהיה מי שיחזר אחרינו כדי למכור אותה בישראל".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב הבא הוא גם ימכור להם את החשמל הביתה מתחנות הכוח של האחים עופר. חשבתי שלח"ח ישנו מונופול למכירת חשמל, איזה מתחנות הכוח היא של האחים עופר? זאת שהם בונים במישור רותם... ומונופול לא אומר 100% מהייצור. שוב, לח"ח ישנו מונופול למכירה והעברת חשמל. תחנת הכוח של האחים עופר במישור רותם יכולה לשמש כפסל סביבתי ללא הסכמת חברת החשמל לרכוש שם חשמל (מן הסתם התחנה נבנתה לפי דרישה ו/או מפרט של ח"ח).

-קרא בשירשור את הטענה שהעלה אגסי בנוגע להקמת תחנה סולרית ואת התשובות שם.

-קרא בשירשור את הטענות שהעלתה BP כי צריכת החשמל לצורך טעינת רכבים מנוהלת תדרוש תוספת קטנה (אם בכלל) ליכולת יצור החשמל במשק.

-קרא בשירשור על C2G וכיצד זה יכול לשמש להקטנת הביקוש ליצור החשמל ולשימוש חוזר במצברים.

 

כל זה כבלון ניסוי לקראת כניסה לשוק הסיני (שגם שם האחים עופר בוחשים) הענק. שוק סיני? על מה אתה מדבר? להזכירך, רכב חשמלי יקר פי שניים מרכב בנזין מקביל לו ובמדינות המפותחות הממשלה מממנת את ההפרש (או חלקו). ממה ששמעתי, בסין הנושאים של תקני זיהום או שימור הסביבה כמעט ולא קיימים כך שאין שום סיבסוד לרכבים כאלה ואין תמריץ לשימוש בהם.קורוס (בבעלות החברה לישראל) היא אחת החברות היחידות בעולם שתומכת בהחלפה. ומעניין למה סין היא המשקיעה הכי גדולה בעולם באנרגיות ירוקות וברכב חשמלי, דווקא בגלל היקפי הזיהום. אתה יכול לבדוק בגוגל... הם אולי משקיעים סכומים גדולים (במספרים מוחלטים ולא ביחס לתקציב) אך רק חלק קטן מזה מיועד להקטנת זיהום האוויר של כלי רכב פרטיים, רוב ההשקעה מבוצעת עקב הסכמים בינ"ל כך שמבחינה מעשית זה לא ממש עומד בעדיפות ראשונה.

-קרא בשירשור על היחס של זיהום האוויר של כלי רכב פרטיים לכלל זיהום האוויר.

-קרא בשירשור על הדרכים להגיע לתוצאה האופטימלית מבחינת כסף/זיהום.

 

הבעיה היתה שזה לקח יותר מדי זמן ועלה יותר מדי כסף ובינתיים הגיעו הפתרונות החדשים והכסף נגמר.

אה כן, וגם השוק השתנה והלקוחות נהיו יותר מודעים ורוצים מכוניות יותר קטנות. השוק כמעט ולא השתנה, הפלואנס החשמלית נועדה להתחרות במשפחטומטיות 1.6 (שמהוות את רוב שוק הליסינג) ולא ברכבי המיני. מי שמתלבט בין מיני ידנית למשפחטומטית אינו הלקוח פוטנציאלי אלא רוכשי משפחטומטיות 1.6 וחברות ליסינג. השוק השתנה ואפשר לראות את זה בנתונים של יבואני הרכב. הרבה אנשים ויתרו/התווטרו על רכב החברה שלהם וגילו שאפשר להסתדר גם עם מכוניות קטנות יותר. המיסוי + מגבלות שציי רכב התחילו לשים משפיעות

אולי, לי קשה להאמין כי מישהו נשוי פלוס ילד שניים יכול להתנייד ברכב מיני (ובדרך כלל משפחות עם 3 ילדים מחפשות רכבי 7 מושבים:?), יתכן כי נוטים יותר לרכוש רכב שני יותר קטן מאשר משפחתית נוספת אך הרכבים הפופולריים כיום כמשומשים הם עדיין משפחטומטיות 1.6. אזכיר לך כי ירידת מחירי המיני נבעה משינויי מיסוי ואם BP הייתה מצליחה להקטין (עוד יותר) את השווי למס של מכונויותיה אז אולי הדברים היו נראים אחרת.

 

בינתיים מוצאים המון נפט בארה"ב ובברזיל וכנראה שגם המחיר לא יעלה לרמות מטורפות של 200 דולר באופן קבוע...

ישנו תחליף בנזין ישיר (שלא דורשים שינוים בשימוש עם רכב בנזין) כגון אתנול/מאטנול ועקיפים כגון גז טבעי. בכל מקרה מחיר הפקתם הוא הרף העליון אילו מחירי הבנזין יכולים להגיע. ובכלל זה תומך במה שאמרתי למה אגסי מטעה בהערכות שלו לגבי 15 ש"ח לליטר

 

 

וכן, קראתי את כל השרשור בעניין רב מאוד, אבל נראה שתרבות דיבור צעקנית ומתלהמת "א-לה טוקבקים" הופיעה רק בדפים האחרונים. לא ממש שמתי לב לזה

 

קרא בתכול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

"קרא בשירשור על היחס של זיהום האוויר של כלי רכב פרטיים לכלל זיהום האוויר.

-קרא בשירשור על הדרכים להגיע לתוצאה האופטימלית מבחינת כסף/זיהום."

 

אני רוצה לקרוא, באיזו מודעה מתוך 1431 מודעות אני צריך לעיין?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה נהפך לסיוט של כל עיוורי הצבעים באשר הם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו. ידפוק. לשרשור. הזה. כדור. בראש.

 

:roll:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

האם נציג BP בפורום הוא מבין המפוטרים? כי ההודעה האחרונה שלו כאן הייתה כמעט לפני 3 חודשים....

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם נציג BP בפורום הוא מבין המפוטרים? כי ההודעה האחרונה שלו כאן הייתה כמעט לפני 3 חודשים....

 

 

הוא באמת חסר לך?

 

לעומת ההודעות ה'רשמיות' הללו, אני הרבה יותר נהנה לקרוא את ההודעות של מאור. לא יודע מה איתך, אני מעדיף לדבר עם בן אדם בשר ודם שמבין עניין וקולע בול לקהל שאליו הוא פונה, ולא עם איזה נציג שמקריא לי פרוספקטים ונתונים ממחשב. מקריאה בפורום נראה שגם מדובר באדם נטול אינטרסים וחובב רכב מושבע.

 

כן ירבו עובדים כאלו, ופחות חברות שיווקיות שלא מבינות דבר במוצר או בקהל היעד אותו הן מייצגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שאני מעדיף תגובות ומידע מחבר הפורום שלנו מאשר נציג מיקלדת של BP- פשוט שאלתי בצחוק לאין נעלם נציג BP ה"מיקצועי" כי כניראה הוא גם בין המפוטרים או שגם לו אין מושג כיצד לגונן על החברה הפושטת רגל הזו.

 

בקיצור- אני מרחם על האנשים שקנו או חשבו ליקנות הרכב כי לדעתי הם שמו את כספם על קרן הצבי.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שאני מעדיף תגובות ומידע מחבר הפורום שלנו מאשר נציג מיקלדת של BP- פשוט שאלתי בצחוק לאין נעלם נציג BP ה"מיקצועי" כי כניראה הוא גם בין המפוטרים או שגם לו אין מושג כיצד לגונן על החברה הפושטת רגל הזו.

 

בקיצור- אני מרחם על האנשים שקנו או חשבו ליקנות הרכב כי לדעתי הם שמו את כספם על קרן הצבי.

 

אני מעריך שנציג בטר פלייס בפורום היה יחצ"ן או מישהו ממחלקת השיווק של בטר פלייס. זה לא משנה אם הוא פוטר או לא, ככל הנראה פשוט אין לו יותר מה להגיד... בטח מאור יוכל לשפוך אור על הנושא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...