Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב עם מראה ספורטיבי (על ביצועים אני מוכן להתפשר קצת), אוטומאט, עלויות אחזקה לא יקרות(כולל ירידת ערך) ולא יזיק אבזור איכותי.

 

יש מגוון רכבים אופציונאלים עם השילוב DSG/TSI אבל בנסיעות מבחן שמתי לב לתופעה מטרידה: מהרגע שאתה לוחץ על הגז לוקח כשניה לרכב להגיב וזה ממש מעצבן לרכב שאמור להיות קצת ספורטיבי, שאלתי בזמנו את המוכר והוא אמר שככה כל הרכבים עם המגדש טורבו. תופעה דומה קיימת גם באלפא מיטו/גו'לייטה.

מצחיק שאני מחליף ממאזדה 2, רכב לא ספורטיבי כלל אבל עף ראשון ברמזור לפני הקטנועים... ככה שעושה רושם שאין לי הרבה אופציות מתאימות בשוק בכלל.

 

הרכבים שנראים לי הכי מתאימים כרגע הם עם שיקולים בעד ונגד:

סיאט ליאון 1.8- נראית טוב, לא מספיק "יוקרתית", צריכת דלק רעה לעומת רכבי TSI אחרים.

אלפא מיטו אוט'- יפה, ביצועים פחותים מהליאון שעולה 20K פחות.

טויוטה אוריס- אוהב את הלוק אבל הביצועים חלשים. אבזור סבבה, ניצול דלק מעולה. בסוכנויות טויוטה לא ששים למכור אותה אולי כי האספקה בעייתית ואם כבר יש אז הצבעים מוגבלים.

 

רכבים ששקלתי ונפלו:

פולו 1.2 TSI- לא מספיק יפה, לא מספיק "יוקרתית"

גולף 1.2/1.4 TSI- מראה ותדמית זקנה.

שירוקו- הלוואי, אבל גרסת האוטומאט יקרה (מעל 180K על הכביש) ודורשת עלות אחזקה גבוהה.

אלפא ג'ולייטה אוט' - הכי יפה, אחלה ביצועים, בליגה של השירוקו וגם במחיר.

יונדאי וולוסטר- יותר מדי כ"ס על פחות מדי ביצועים (מעל 10 שניות מ 0-100), לא נראית משהו בעיניי.

ג'טה דיזל- קיים רק מרכב סדאן פחות אטרקטיבי.

רנו פלואנס דיזל - קיים רק מרכב סדאן פחות אטרקטיבי.

סקודות למינהן- לא מדבר אלי.

אודי A1 - לשלם הרבה על פאביה/איביזה/פולו רק עם סמל ועלויות של אודי.

אודי A3 - דגם ישן,עלויות גובהות ונראה זקן.

 

כמו שאתם רואים אני בודק הרבה אופציות, אלב עדיין לא מוצא, אשמח לייעוץ ביחוד מאנשים שמחזיקים באחד הרכבים.

תודה.

פורסם

לדעתי אתה מפוזר מאוד ולא ממוקד,

מה הקשר של הרנו פלואנס ? ועוד דיזל לרשימה "ספורטיביות" ?

 

אם את מחפש רכב זריז יש את האפשרות של הC4 עם המנוע המוגדש נוסעת ממש מהר.

יש את האופל אסטרה 1.4 טורבו לדעתי רכב יפה וגם נוסע ממש מהר.

יש את הפוקוס החדשה [מנוע 2 ליטר זול או ה 1.6 טורבו היקרה].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

את ה-C4 אני פסלתי רק בגלל הגיר המזעזע - רובוטי חד מצמדי, יותר גרוע מהרובוטי של הקורולה. פשוט בלתי נסבל.

האסטרה יפה ואיכותית, נפסלה בגלל אבזור מעליב (אין מחשב דרך, אין כניסת AUX/USB, ועוד דברים אלמנטריים), מעבר לזה הגיר לא תפקד משהו (אותו חרא כמו בקרוז),

והמנוע מאבד כוח בסל"ד גבוה, לא מספיק חזק לטעמי.

לקחתי את הפוקוס 2 ליטר טיטניום, אחלה אוטו בסה"כ, אבל בנהיגה ספורטיבית הגיר שלו מעצבן, בעיקר בגלל העובדה שיש מגבלה מלאכותית על הורדת הילוך בסל"ד גבוה. זה ממש מפריע. מעבר לזה - הגיר עובד יפה ברוב המקרים, פה ושם יש לו איזה פקשוש קטן, כמו היסוס או השהיה בתגובה, אבל זה לא משהו קריטי. ככל שנוהגים יותר רגוע הוא עובד יותר טוב. מה שלא קורה אצלי :)

אגב 0 בנהיגה שלי, שהיא בינעירונית/הררית/אגרסיבית ברובה, הוא צורך לי 1 ל-7.5 ק"מ. הקורולה באותם תנאים הייתה עושה 1 ל-9. מאזדה 3 2 ליטר 1 ל-8.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני דווקא מפוקס, רק שאין את מה שאני מחפש במחיר שמתאים לי.

לכן התחלתי להתפשר בעיקר על הביצועים ובדקתי עוד אופציות. על המראה אני לא כל כך רוצה להתפשר.

אסטרה וסיטרואן לא מדברות אלי בכלל.

פורד פוקוס גורמת לי להרגשת ליסינג קשה.

פורסם

לדעתי הפוקוס הצ'בק ממש לא נראית ליסינג, בטח שלא בגרסת טיטניום עם החישוקים הקלים ב-17".

אם נראה לך שהגיר לא יפריע לך - זה הרכב שנותן את הכי הרבה תמורה לכסף כרגע בסגמנט הזה לדעתי.

3024059318.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מראה ספורטיבי ואיבזור מפה עד סוף העולם עם התפשרות בביצועים - זו רק יונדאי ולוסטר. לא יודע למה פסלת אותה, אתה בעצמך כתבת שאינך מצפה לחורכת אספלט. אם אתה כן רוצה ביצועים - תקנה לאון FR חדשה דנדשה שתעלה כ-160K ש"ח (הידנית עולה כרגע 147K ש"ח).

לגבי הפולו אתה צודק, אבל עדיין ג'אנטים, סאנרוף ועוד תוספות מבדילים אותה לגמרי מהגרסא הרגילה.

 

אגב, נהנת מהמזדה 2? 8)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מראה ספורטיבי ואיבזור מפה עד סוף העולם עם התפשרות בביצועים - זו רק יונדאי ולוסטר. לא יודע למה פסלת אותה, אתה בעצמך כתבת שאינך מצפה לחורכת אספלט. אם אתה כן רוצה ביצועים - תקנה לאון FR חדשה דנדשה שתעלה כ-160K ש"ח (הידנית עולה כרגע 147K ש"ח).

לגבי הפולו אתה צודק, אבל עדיין ג'אנטים, סאנרוף ועוד תוספות מבדילים אותה לגמרי מהגרסא הרגילה.

 

אגב, נהנת מהמזדה 2? 8)

 

אני מניח שזה עניין של טעם, אבל הולוסטר לא עושה לי את זה יותר מדי ובתוספת למנוע לא יעיל היא אופציה פחות אטרקטיבית.

 

המזאדה 2 הייתה אחלה לתקופה, עכשיו צריך (ואפשר) להשתדרג :)

פורסם

המנוע יעיל בסל"ד גבוה, אבל כבר פסלת אותה מבחינת העיצוב, אז היא לא רלוונטית.

מה לגבי הלאון FR DSG?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מה לגבי מגאן קופה?

 

יפה שבא לבכות, מנוע 2 ליטר מספק, גיר אוטו' רציף שמוסיף לחסכון בדלק, מרווחת מאוד ומאובזרת לעייפה _מושבי ספורט, גג זכוכית, ג'נטים, בלוטות' מקורי, מערכת משודרגת ועוד).

 

כבר הזכרתי שהיא יפה, יפה, יפה??? במיוחד בכתום/ברונזה מטאלי כמובן...

 

מיקי (שקצת משוחד - ראה הסמלון...)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

מגאן קופה בהחלט יכולה להיות אופציה מצויינת.

הוולסטר קצת לעוסה אך נמצאת באותה הקטגוריה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ואם גם אתה כמו רבים לא מכיר - תהנה...

meg434_c.jpg

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...