Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיקי, הסתכלתי בסמלון, רואים שם משפחה :-)

 

עידן, למה הולוסטר לעוסה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אמר וצדק.

אני אוהב ייחודיות ומה לעשות שרואים אותן בכל חור.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המגאן באמת יפה, אני אשקול אותה כמו שאני שוקל גם את הסיאט ליאון. אם כי צריכת דלק שלה גבוהה יחסית לרכבי TSI או אלפא.

פורסם
+1.

כיום יש מצבע של 115k על הסיאט לאון 1.8.

 

נראה שאתה מתכוון לידנית.

אני מעוניין באוטומאט. אם היא הייתה 115K כבר הייתי מזמין אותה.

פורסם

אם אתה פתוח ליד שנייה יש את המיני קופר תוכל להביא אחת יד שנייה,מראה סופר ספורטיבי לטעמי

סיאט איביזה קופרה תוכל להביא מהחברה, מנוע 1400 TSI יוריד אותך מה7.5 שניות ל0-100

פורסם
המגאן באמת יפה, אני אשקול אותה כמו שאני שוקל גם את הסיאט ליאון. אם כי צריכת דלק שלה גבוהה יחסית לרכבי TSI או אלפא.

 

דווקא במבחן הצריכה בדרך לאילת שערכו בוואלה רכב, היא הפתיעה לטובה. מנוע 2 ליטר עם גיר רציף אמנם לא יהיה חסכוני כמו 1.4 טורבו + DSG, אבל הנסיעה חלקה יותר, ופחות רגישות להפתעות מהסוג שקוראים עליהן בפורום (תריץ בדיקה. ה_DSG מככב...).

 

בישוב מישורי אתה יכול בהחלט להגיע לצריכה ממוצעת של 1-12. אני נוסע מעורב, לוחץ די הרבה ונהנה מהעליות של חיפה, ועדיין יושב על 1-10.

 

ולגבי המחיר - גש עם מזומן ותגלה איך סוכן המכירות של רנו עושה שפגט (עדיף סוכנת, אבל זה מה יש). ויישאר לך הרבה עודף מ-160...

 

בנימה זו - לא ממש הבנתי למה לא מביאים את המגאן עם מנוע 1.4 טורבו 130 כ"ס והילוכים ידניים. עם השלדה המעולה שלו, המרווח הפנימי והנוחות, במחיר של 120-130 אש"ח, פולקסוואגן לא היו מצליחים למכור אפילו שירוקו אחד (ואל תאמרו ששירוקו 1.4 טורבו ידנית עם 122 כ"ס ב-150 אש"ח זה תמחור נכון).

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
ואני לא מבין איך לא מביאים את הרנו פלואנס דיזל הצ'בק.

 

כי למיטב ידיעתי אין דבר כזה ..:)

 

אולי התכוונת למגאן? הפלואנס היא האחות החורגת המכוערת ששידכו לעניים הלוונטיניים שמעדיפים תחת גדול :cry:

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...