Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רמקולים אחוריים וקדמיים לפולו 98

האם אפשר לשלב רמקולים לא מאותה חברה? ועד כמה סט קופוננט קדמי ייתן הבדל?

מה לגבי רמקולים של פיוניר, איך האיכות שלהם ומה מהם מומלצים?

התקציב הוא עד 500 שקל עם אפשרות לחריגה קטנה

(כמובן שהרמקולים יתחברו למגבר ביחד עם סאב)

איך הרמקולים האלה של פיוניר?

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727862

האם המגבר הזה מומלץ?

http://www.dealtel.co.il/product-p-68/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-BOSS-%D7%93%D7%92%D7%9D-CX600-/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91.html

מה לגבי הסאב הזה:

http://www.dealtel.co.il/product-p-95/%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%A8-1400W-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-PIONEER-%D7%93%D7%92%D7%9D-W309S4/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-/-%D7%A1%D7%90%D7%91%D7%99%D7%9D..html

פורסם

בוא נעשה סדר קצת, יש לך כבר את המגבר והסאב? אם לא תן תקציב כולל להכל (ורמקולים וסאב של פיוניר לא מומלצים)

פורסם

טוב אז ככה: יש לי תקציב עד 2000 שקל וזה מה שראיתי פחות או יותר:

רמקולים 6X9:

JBL GTO938

פיוניר TSA6974R

פיוניר TSA6972E

שאלה בקשר לרמקולים- 80RMS זה מספיק חזק ואיכותי או שבווליום גבוהה הוא יצרח?

 

רמקולים קדמיים:

קופננט JBL GT5650C\5500C תלוי בגודל של הרמקול בדלת בפולו (5.25 או 6.5?)

 

סאב:

JBL GTO1204D

JBLGT512

JBLGTO1002D

 

מגבר:

BOSS CX600

JBL CS-60.4

PULSE AUDIO BA4400

האם מגבר אחד יכול להחזיק אחוריים 6X9 קופוננט וסאב?

 

בעיקרון אלה הדברים שראיתי עכשיו אשמח אם תמליצו לי מה עדיף מכל קטגוריה כי אני לא מבין גדול בעסק הזה

תודה מראש

 

 

פורסם
טוב אז ככה: יש לי תקציב עד 2000 שקל וזה מה שראיתי פחות או יותר:

רמקולים 6X9:

JBL GTO938

פיוניר TSA6974R

פיוניר TSA6972E

שאלה בקשר לרמקולים- 80RMS זה מספיק חזק ואיכותי או שבווליום גבוהה הוא יצרח?

 

רמקולים קדמיים:

קופננט JBL GT5650C\5500C תלוי בגודל של הרמקול בדלת בפולו (5.25 או 6.5?)

 

סאב:

JBL GTO1204D

JBLGT512

JBLGTO1002D

 

מגבר:

BOSS CX600

JBL CS-60.4

PULSE AUDIO BA4400

האם מגבר אחד יכול להחזיק אחוריים 6X9 קופוננט וסאב?

 

בעיקרון אלה הדברים שראיתי עכשיו אשמח אם תמליצו לי מה עדיף מכל קטגוריה כי אני לא מבין גדול בעסק הזה

תודה מראש

משהו?

פורסם

אם חריגה קטנה לא כולל התקנה אפשר להביא את זה:

מגבר:INFINITY REF475A

קומפוננט:MOREL TEMPO

סאב: ES250/ES300

 

ואיזה HU (רדיו דיסק) יש לך?

hu: alpine 117, component: hertz hi energy hsk165, amp: celestra fa275x, monoblock: dc-audio 1.2k, sub: hertz energy es300 x2

פורסם

מגבר אני ממליץ לך BOSS CX600 מניסיון האישי

היה לי את הV-15 חרא של דבר !

קיצר BOSS יותר איכותי

הדרך הגאונית להרוויח כסף באמצעות האינטרנט מפעילות של 3 דקות ביום.ללא צירוף חברים, ללא מצגות או חוגי בית, וללא מכירות!!

http://dimazeekrewards.weebly.com/

פורסם

אהה ודרך אגב אצלי המגבר מחזיק קומפוננט ואחוריים על ערוץ אחד וסאב על ערוץ שני !

הדרך הגאונית להרוויח כסף באמצעות האינטרנט מפעילות של 3 דקות ביום.ללא צירוף חברים, ללא מצגות או חוגי בית, וללא מכירות!!

http://dimazeekrewards.weebly.com/

×
×
  • תוכן חדש...