Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 120,000 למרצדס SLK (טיפול D)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי הפורום הנכבדים,

 

בקרוב אני צריך להכניס את המרצדס slk 200 שנת 2005 לטיפול 120,000 ק"מ (על גבי המסך מופיע Service D).

בבדיקה קצרה במוסך המרכזי שם מטופל הרכב אמרו לי להכין את עצמי לכ-3000 ש"ח במינימום ועד 5000-6000 ש"ח

ויותר אם צריך להחליף בלמים וכו'. נשמע לי מופרך לגמרי. ברור לי שטיפול במרצדס יהיה יקר- אבל להתחיל מ-3000 על

שמנים ומסננים?

 

האם מישהו יודע מהו טיפול D, מה עושים בו ומה אמורה להיות העלות?

 

שאלה נוספת- נהרס לי מפתח אחד, בבדיקה מול המוסך המרכזי הם רוצים 1900 ש"ח לפני מע"מ למפתח,

האם יש אופציה נוספת? כל חברות המפתחות והשכפולים אמרו לי שהם לא מתעסקים עם מרצדס ולפי מיטב ידעתי

אין היום דרך לשכפל מפתח (יש לי את המפתח המקורי כמובן). יש מה לעשות?

 

אני אשמח גם לקבל המלצות למוסכים מורשים עם שירות טוב ומחיר סביר.

תודה!:roll:

Lexus CT200H

פורסם

לפי פורומים אחרים ש מרצדס זה טיפול שנתי רגיל עם החלפה של נוזל ברקס .

אני עם דגם הקודם של מרצדס , ואני לא הולך למרצדס (אוטו בנץ) עקב עלות הטיפולים שם , יש מספיק מוסכים שיכולים לעשות לך טיפולים כמו החלפת שמן וברקסים (הרוב מזמינים מדקר שמייבאים ישירות ממרצדס - רמז עלות הטיפול היא קרוב לחצי מאוטו בנץ)

לגביי מפתח כשאני הלכתי למרצדס הם הפנו אותי למישהו שיקודד לי מפתח חדש אז אני מציע לך אולי לבדוק ברשת אם אתה יכול להזמין ופשוט ללכת למישהוא שיקדד לך אותו .

 

 

שלום לכם חברי הפורום הנכבדים,

 

בקרוב אני צריך להכניס את המרצדס slk 200 שנת 2005 לטיפול 120,000 ק"מ (על גבי המסך מופיע Service D).

בבדיקה קצרה במוסך המרכזי שם מטופל הרכב אמרו לי להכין את עצמי לכ-3000 ש"ח במינימום ועד 5000-6000 ש"ח

ויותר אם צריך להחליף בלמים וכו'. נשמע לי מופרך לגמרי. ברור לי שטיפול במרצדס יהיה יקר- אבל להתחיל מ-3000 על

שמנים ומסננים?

 

האם מישהו יודע מהו טיפול D, מה עושים בו ומה אמורה להיות העלות?

 

שאלה נוספת- נהרס לי מפתח אחד, בבדיקה מול המוסך המרכזי הם רוצים 1900 ש"ח לפני מע"מ למפתח,

האם יש אופציה נוספת? כל חברות המפתחות והשכפולים אמרו לי שהם לא מתעסקים עם מרצדס ולפי מיטב ידעתי

אין היום דרך לשכפל מפתח (יש לי את המפתח המקורי כמובן). יש מה לעשות?

 

אני אשמח גם לקבל המלצות למוסכים מורשים עם שירות טוב ומחיר סביר.

תודה!:roll:

×
×
  • תוכן חדש...