Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפיניטי g37 Gt


yaronr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תדליקו אותי, אני חם להחליף את הטמבון שלי בכזה :

06JHE192709634A.jpeg

 

אחרי שינוי כזה אני צריך להרכיב טילים על הגג וזהו, האוטו מושלם, ד"א מישהו יודע איפה אני יכול להתקין בקרת שיוט אקטיבית?

 

 

בשביל לשים טילים על הגג אתה צריך אסטון מרטין, לא קקמייקה של סרסורים מלוכסנים עם טמבון חיקוי.

 

כל מה שחסר להשלמת הרפליקה הם כונסי כנף ב 4 שקל ליחידה שקונים ברחוב המסגר.

 

פאק בנצי, זה אפילו יותר גרוע מסובארו DL עם מדבקות טורבו הפוכות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנה תמונה

 

יו יש מצב אתה שכן שלי. צולם בחיפה לא? :roll:

 

אני אומר לרכב כזה חובה להתחיל משיפורי אווירודנמיקה. תצפה את האוטו בשכבה של ווזלין לשם חיכוך טוב יותר עם האוויר.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

חשבתי ברצינות, מה כבר אפשר לשפר ברכב שגם יראה טוב, גם יתנהג טוב וגם ישקף אותך.

הדבר היחיד שעלה לי בראש זה...

אני בטוח שאף אחד לא יפספס אותך!

 

 

 

 

1.jpg

 

dumb_and_dumber_4.jpg

פורסם
יו יש מצב אתה שכן שלי. צולם בחיפה לא? :roll:

 

אני אומר לרכב כזה חובה להתחיל משיפורי אווירודנמיקה. תצפה את האוטו בשכבה של ווזלין לשם חיכוך טוב יותר עם האוויר.

 

חחחחחחחח...! :lol:

 

ללא ספק השרשור הכי משמח שקראתי כאן, מזכיר את השרשור הידוע לשמצה "מראה קרבי" רק בלי מוטיב הדאגה.

.I Rock, There For I Am

פורסם

חברים, תרשו לי רגע נימה רצינית.

זה פורום מכובד והבחור פנה לעזרה בנוגע להתלבטות שיש לו.

למה לקחת את השרשור ולהפוך אותו לבדיחה?

אני אתרום לך קצת מהנסיון האישי שלי - גם אני בזמנו רציתי לשדרג את האוטו שלי ולא ידעתי איך,

אחרי התלבטויות רבות והשקעה רבה הגעתי למשהו מיוחד ומספק.

צירפתי תמונה אבל לא כמו שאר הליצנים פה, בתמונה שלי רואים גם אותי עומד ליד האוטו שתראו שזה אמיתי.

 

 

 

 

 

the%20batman%20new%20batmobile%20black.jpg

פורסם
חברים, תרשו לי רגע נימה רצינית.

זה פורום מכובד והבחור פנה לעזרה בנוגע להתלבטות שיש לו.

למה לקחת את השרשור ולהפוך אותו לבדיחה?

אני אתרום לך קצת מהנסיון האישי שלי - גם אני בזמנו רציתי לשדרג את האוטו שלי ולא ידעתי איך,

אחרי התלבטויות רבות והשקעה רבה הגעתי למשהו מיוחד ומספק.

צירפתי תמונה אבל לא כמו שאר הליצנים פה, בתמונה שלי רואים גם אותי עומד ליד האוטו שתראו שזה אמיתי.

 

 

טוב אם כבר אנשים חושפים את עצמם כאן, ובכדי לשמור על תרבות הדיון...

החלטתי להיחשף גם כן, אבל אני מבקש - בלי פתיחת עיניים ושאלות כמו: "אתה יכול לראיין אותי בתוכנית הערב שלך?"

כי התשובה תהיה לא.. יש לי לו"ז סגור לכל העונה הקרובה. מצטער.

 

הנה אני במוסך האספנים "אוהבים ענתיקות" ביפו, שבו ביקרתי עם הלמבו שלי:

 

2010-Murcielago-LP-670-4-SV-1.jpg

 

והנה תמונה נוספת שלי בה אני מקבל הסבר מפורט על האבנטדור החדשה במפעל של למבורגיני באיטליה:

 

jay-leno-and-stephan-winkelmann-talk-about-the-lamborghini-aventador_100364862_m.jpg

 

בברכה, ג'יי.

.I Rock, There For I Am

פורסם

איזו אסופת תשובות לא מצחיקה, ילדותית ואווילית.

אלו הימים הראשונים שלי בפורום, וגם האחרונים.

ממי שמתימרים להיות מבינים ברכב, הייתי מצפה לקבל תשובה פשוטה, שלבסוף קיבלתי לא דרך הפורום הזה -

 

פשוט להכנס ל-[נמחק]

 

כל כך קשה היה לערימת הפלצנים כאן להשיב את התשובה הפשוטה הזו?

 

שיהיה לכולכם בהצלחה.

פורסם

הופה!!!! יצא המרצע מן השק... חוצפן קטן שכמוך, חושב שעשו אותנו באצבע? כל תכליתו של השרשור הזה הייתה ניסיון פתטי לפרסום העסק שלך. תתבייש. עכשיו אני יודע מאיזו חברה להרחיק אנשים ששואלים על שיפורים לרכב...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הופה!!!! יצא המרצע מן השק... חוצפן קטן שכמוך, חושב שעשו אותנו באצבע? כל תכליתו של השרשור הזה הייתה ניסיון פתטי לפרסום העסק שלך. תתבייש. עכשיו אני יודע מאיזו חברה להרחיק אנשים ששואלים על שיפורים לרכב...

 

חוצפן קטן? אם יש לך אומץ, תזדהה. שלח לי בבקשה או כאן או בפרטי את פרטיך, ונראה מי חוצפן, קטן או גדול.

פורסם

להזדהות כמו שאתה הזדהית? אני לא מסתתר ולא צריכה להיות לך בעיה לזהות מי אני. אתה לעומת זאת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הלו, אל תעשה שרירים על רוני, רוצה לשחק אותה גיבור, תן ת'פרטים שלך ונדאג שהאינפיניטי שלך תקבל שיפור פרו בונו.

haters will hate

פורסם

בנצי, טוב לדעת שיש מאחורי גב :wink:

 

ולאדון ירון, בוא ננסה להבין למה קראתי לך חוצפן.

 

א. אתה נכנס לפורום רציני ושואל שאלה מעורפלת וחסרת הגיון.

ב. אתה לא קורא את חוקי הפורום (עובדה, הכותרת שלך לא תקינה, וגם פרסמת בתת-הפורום הלא נכון).

ג. אתה לא עושה שום מאמץ להסביר מה אתה רוצה, אפילו כשפונים אליך ברצינות ומנסים לכוון אותך (שים לב להודעה קודמת שלי בשרשור).

ד. במקום זאת אתה מתלונן שצוחקים איתך קצת, מאיים בעזיבה של הפורום ומוסיף שכל מה שהיינו צריכים לענות זה לתת לך את הלינק לאיזו חברת תוספות לרכב שאישית מעולם לא שמעתי עליה (ושמעתי על רובן).

ה. אח"כ אתה מתפלא שחושבים שבסה"כ ניסית לפרסם את החברה במין צורה עקומה שכזו?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...