Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרה או אזהרה:בעיה עם מצלמת ה DVR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני למעלה מחודש בערך רכשתי מצלמת רכב לציילום המתרחש בנהיגה סוג המצלמה הוא HD720P DVR מסוחר ששם המשתמש שלו הוא hopezone001 המוכר את המלמה באיביי.

מאחר שרבים מהמשתמשים רכשו מצלמה שכזו או דומה לה, רציתי להתייעץ או להזהיר,

מאז שחיברתי את המצלמה לרכב כל מספר ימים המצלמה פשוט נכבית. היא מחוברת תמיד לשקע מצת הרכב כך שסוללה היא לא הבעיה. למי שמכיר תקע החשמל המחובר למצת דלוק גם הוא באור אדום,, מה שמעיד על תקינות ככל הנראה של השקע עצמו שמקבל חשמל. עם זאת המצלמה ממשיכה לפחות פעם בשבוע להיכבות ולא להדלק. רק אחרי שאני מוציא את הסוללה ממקומה ומחזיר חזרה

לפעמים אחרי פעם אחת ולפעמים אחרי התעסקות ממושכת , המצלמה חוזרת לעבודה שוב לפרק זמן מסוים.

העליתי את הנושא הזה בפני הסוחר שציינתי את שמו והוא הואיל בטובו לשלוח לי בטריה נוספת. לאחר שהגיעה הבטריה ארצה בדקתי אותה וגליתי שלא זו הבעיה גם. הכל נשאר אותו דבר, אותה מחלה.

כרגע אני ממש מנסה כבר בייאוש לנסות למזער את גודל הסירטון שצילמתיהמדגים את התקלה על מנת לשלוח לסוחר שיבין על מה

מדובר. הבעיה היא שהסירטון שוקל יותר מידי ובחבון ה"וואלה" שלי לא ניתן לשלוח קובץ יותר מ 10 מגה.

כרגע אני מנסה להוריד את המובי מייקר לצורך מיזעור גודל הקובץ. (למבינים זה הזמן לייעץ לי איך עוד ניתן לעשות זאת). גודל הקליפ הנוכחי עומד על 330 מגה.

האם מישהו ממחזיקי ה DVR נתקל בבעיה דומה? האם רכשתם מאותו סוחר גם מצלמה ואתם מרוצים? אני שואל כדי להיות לפחות

רגוע שלא נפלתי לסוחר שמוכר חרא של סחורה. וכאזהרה, לפחות לבנתיים לקונים פוטנציאלים נסו להמנע כרגע מרכישת מצלמה

כזו מסוחר זה. סתם כהמלצה שתחסוך לכם את הטירטורים שאני עובר וחוסר שביעות הרצון שלי מהמוצר.

פורסם

שלום רב,

 

אכן נראה כי הבעיה היא במכשיר.

 

נסה להחזיר את המכשיר למוכר.

 

כמו כן,

 

זאת אחת הסיבות שלפעמים שווה להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות מכשיר בארץ עם אמא ואבא.

1234567

פורסם

אני עם אותה מצלמה מאותו המוכר, ולא נתקלתי באף בעיה.

שההפרש עומד על כ-33% במחיר, לפעמים שווה לקחת את הסיכון ולא לממן סוכן.

פורסם
שלום רב,

 

אכן נראה כי הבעיה היא במכשיר.

 

נסה להחזיר את המכשיר למוכר.

 

כמו כן,

 

זאת אחת הסיבות שלפעמים שווה להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות מכשיר בארץ עם אמא ואבא.

 

לפני מספר חודשים קניתי מכשיר נייד מחנות בעיר שלי קרוב לבית וכשהייתה לי בעיה הוא שלח אותי לאלף אלפי עזאזל ואני מאיים לתבוע אותו. מוכר מאיביי היה במצב דומה מזמן דואג לזה או מציע החזר כספי. בארץ אמנם יש חוק שמותר לך להחזיר מוצר תוך 14 ימים מיום רכישתו אבל תמיד יעשו לך פרצופים. באיביי זה ברור כשמש ומאוד פשוט. אז הנוסחא של לקנות בארץ כאינדיקציה לשירות טוב לא נכונה ואף פעם לא הייתה נכונה, ככה שאני חושב שאפשר להפסיק עם הטיעון הזה. אגב, המצלמה שאתה מוכר, היא בדיוק אותה מצלמה והמוכר מאיביי שצוין לעיל מאוד אמין ואדיב.

פורסם

יכול להיות שאתה צודק, אבל עדין עדיף להיות עם אמא ואבא פה שיכלו לעזור לך אם צריך בעיות כאלה ולא סתם לשבור את הראש.

 

ובכל מקרה זה לא סכום של כזה הפרש גבוהה , זה סך הכול כמה שקלים בודדים. אז אין פה יותר מידי לפה או לשם.....:-)

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
היא מחוברת תמיד לשקע מצת הרכב כך שסוללה היא לא הבעיה. למי שמכיר תקע החשמל המחובר למצת דלוק גם הוא באור אדום,, מה שמעיד על תקינות ככל הנראה של השקע עצמו שמקבל חשמל. עם זאת המצלמה ממשיכה לפחות פעם בשבוע להיכבות ולא להדלק. רק אחרי שאני מוציא את הסוללה ממקומה ומחזיר חזרה לפעמים אחרי פעם אחת ולפעמים אחרי התעסקות ממושכת , המצלמה חוזרת לעבודה שוב לפרק זמן מסוים.

לא הבנתי, המצלמה דלוקה כל הזמן או רק כשהרכב מונע?

פעם בשבוע אתה מניע את האוטו והמצלמה לא נדלקת למרות שאמורה?

מה קורה אם מנסים להדליק ידנית (לוחצים על כפתור ההדלקה)?

לדעתי אמור להיות חור קטן שאפשר לדחוף שם סיכה ולעשות RESET למכשיר בלי להעתסק עם הסוללה. תנסה לבדוק אם הוא קיים.

 

כרגע אני ממש מנסה כבר בייאוש לנסות למזער את גודל הסירטון שצילמתיהמדגים את התקלה על מנת לשלוח לסוחר שיבין על מה מדובר. הבעיה היא שהסירטון שוקל יותר מידי ובחבון ה"וואלה" שלי לא ניתן לשלוח קובץ יותר מ 10 מגה.

תעלה ליוטיוב, הוא כבר יקודד מחדש לבד.

אבל איך הסרטון יעזור למוכר? מה הוא כבר יראה שם?

אני שואל כדי להיות לפחות רגוע שלא נפלתי לסוחר שמוכר חרא של סחורה. וכאזהרה, לפחות לבנתיים לקונים פוטנציאלים נסו להמנע כרגע מרכישת מצלמה כזו מסוחר זה.

איך זה קשור לסוחר? כולם מוכרים את אותו זבל סיני שכנראה מיוצר באותו מפעל ונמכר בשמות שונים.

בסבירות גבוהה שבמצלמה יושבים החומרים והרכיבים הכי זולים ובסוף היצור אין שום QA מינימלי שמוודא את תקינותה.

אם תסתכל בתגובות ב DealExtreme (שמוכרים את אותה המצלמה בשם אחר), תראה שלהרבה מהקונים המצלמה התפגרה אחרי כמה חודשים עד שנה.

בקיצור, לא משנה מה תקנה ומאיזה מוכר. אתה משלם על זבל סיני שיתפרק במוקדם או במאוחר.

פורסם
לפני מספר חודשים קניתי מכשיר נייד מחנות בעיר שלי קרוב לבית וכשהייתה לי בעיה הוא שלח אותי לאלף אלפי עזאזל ואני מאיים לתבוע אותו. מוכר מאיביי היה במצב דומה מזמן דואג לזה או מציע החזר כספי. בארץ אמנם יש חוק שמותר לך להחזיר מוצר תוך 14 ימים מיום רכישתו אבל תמיד יעשו לך פרצופים. באיביי זה ברור כשמש ומאוד פשוט. אז הנוסחא של לקנות בארץ כאינדיקציה לשירות טוב לא נכונה ואף פעם לא הייתה נכונה, ככה שאני חושב שאפשר להפסיק עם הטיעון הזה. אגב, המצלמה שאתה מוכר, היא בדיוק אותה מצלמה והמוכר מאיביי שצוין לעיל מאוד אמין ואדיב.

 

 

תלוי ממי אתה קונה בארץ.

1234567

פורסם

גם אני קיבלתי מצלמה כזו מחבר שחזר מהמזרח.ועד עכשיו לא נסעתי איתה.מה שכן ,חיברתי אותה לשנאי 5V ,,והרכבתי אותה בסלון,ומאז כבר שבוע אני משחק איתה.(לומד אותה).

גם לי היה מצב שהיתה ניכבת פיתאום אחרי שעה,מצב גילוי תנועה היה כבוי.מה שעשיתי הצבתי אותה מול הטלויזיה,והפסיקו הניתוקים.כניראה שאים לא מגלה שום תנועה תוך שעה פשוט ניכבת.בהפעלת גלאי תנועה גם ניכבת (אבל אים אין תנועה 10שניות).

פורסם
תלוי ממי אתה קונה בארץ.

 

נכון, אבל גם תלוי ממי אתה קונה בחו"ל ולאיביי ופייפאל יש מערכת די מסודרת ומאובטחת. לצורך העניין, כשאני קונה בארץ, אם כבר, אז אני סומך על רשתות גדולות.

פורסם
נכון, אבל גם תלוי ממי אתה קונה בחו"ל ולאיביי ופייפאל יש מערכת די מסודרת ומאובטחת. לצורך העניין, כשאני קונה בארץ, אם כבר, אז אני סומך על רשתות גדולות.

 

שכל אחד יעשה את השיקול שלו (:

 

שבוע טוב !

1234567

פורסם

המלצה שלי תעלה את הסרטון ל MEGAVIDEO או youtube או כל אתר אחר של הורדת קבצים ותשלח לו קישור במייל לעיון .

 

לגבי auto365 מספיק כבר עם הגישה השיווקית העלק "סמויה" זה לא נעים .

 

 

בברכה

נתי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה,אני מגיב כאן קצת באיחור אבל זה עדיין רלוונטי כלפי.

שלום רב,

 

אכן נראה כי הבעיה היא במכשיר.

 

נסה להחזיר את המכשיר למוכר.

 

כמו כן,

 

זאת אחת הסיבות שלפעמים שווה להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות מכשיר בארץ עם אמא ואבא.

כשאתה אומר להוסיף כמה שקלים אתה מתכוון ל 200? כי אני קניתי אותה ב 220, מחיר נמוך בחצי משלך.

 

לא הבנתי, המצלמה דלוקה כל הזמן או רק כשהרכב מונע?

פעם בשבוע אתה מניע את האוטו והמצלמה לא נדלקת למרות שאמורה?

מה קורה אם מנסים להדליק ידנית (לוחצים על כפתור ההדלקה)?

לדעתי אמור להיות חור קטן שאפשר לדחוף שם סיכה ולעשות RESET למכשיר בלי להעתסק עם הסוללה. תנסה לבדוק אם הוא קיים.

 

תעלה ליוטיוב, הוא כבר יקודד מחדש לבד.

אבל איך הסרטון יעזור למוכר? מה הוא כבר יראה שם?

 

איך זה קשור לסוחר? כולם מוכרים את אותו זבל סיני שכנראה מיוצר באותו מפעל ונמכר בשמות שונים.

בסבירות גבוהה שבמצלמה יושבים החומרים והרכיבים הכי זולים ובסוף היצור אין שום QA מינימלי שמוודא את תקינותה.

אם תסתכל בתגובות ב DealExtreme (שמוכרים את אותה המצלמה בשם אחר), תראה שלהרבה מהקונים המצלמה התפגרה אחרי כמה חודשים עד שנה.

בקיצור, לא משנה מה תקנה ומאיזה מוכר. אתה משלם על זבל סיני שיתפרק במוקדם או במאוחר.

אל תתבלבל יותר מידי. אני יעשה סדר. המצלמה עובדת הכל כמו שצריך. מחוברת למצת הרכב באופן קבוע. כך שסוללה תמיד מלאה. אחת לכמה זמן כשאני פותח סוויץ' היא לא נידלקת ולא מגיבה. עד שאני מנתק בטריה ומשחק איתה או לפעמים נותן לה איזה יום יומיים ושוב משחק איתה ואז היא נידלקת כאילו כלום לא קרה למשך מספר שבועות. וככה חוזר חלילה.

 

הייתה לי גם בעיה דומה, ניסית לעשות RESET? אצלי זה פתר את הבעיה.

אתה יכול לכוון אותי איפה נמצא כפתור הריסט במצלמה הצפציפית הזאת?

פורסם

אני גם כן קניתי את המצלמה הזאת, HD DVR שחורה 6 לידים.

 

בקשר לזה שהיא נכבית תראה אם האופציה של גלאי תמונה על OFF ולא על ON יכול להיות כשאין תנועה המצלמה נכבית.

 

בקשר לזה שהיא פשוט כמה ימים לא עובדת בלי שום סיבה זה באמת מוזר.

 

כפתור ריסט לא מצאתי (אצלי) אבל בסרטון הזה כן יש כפתור.http://www.youtube.com/watch?v=wBdD1yYx6os&feature=related 1:56

 

מקס.

פורסם

גם אני קיבלתי מצלמה כזו מחבר שחזר מהמזרח.ועד עכשיו לא נסעתי איתה.מה שכן ,חיברתי אותה לשנאי 5V ,,והרכבתי אותה בסלון,ומאז כבר שבוע אני משחק איתה.(לומד אותה).

גם לי היה מצב שהיתה ניכבת פיתאום אחרי שעה,מצב גילוי תנועה היה כבוי.מה שעשיתי הצבתי אותה מול הטלויזיה,והפסיקו הניתוקים.כניראה שאים לא מגלה שום תנועה תוך שעה פשוט ניכבת.בהפעלת גלאי תנועה גם ניכבת (אבל אים אין תנועה 10שניות).(את זה כבר כתבתי למעלה).נכון להיום,בנסיעה של 4שעות,כבתה פעם אחת.

×
×
  • תוכן חדש...