Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי לדעתכם אשם? :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזה מה שהיה - לקח כשנייה לייצב את האוטו, להחליף הילוך ואז הופעל איתות כ 2 שניות לפני ביצוע פנייה, ככה שנהג זהיר ועירני על אחת כמה וכמה שהולך לעקוף מימין, אמור להסתכל על האוטו שהוא הולך לעקוף ולראות את האיתות.

 

תפסיק לנסות להצדיק את עצמך, כמה אנשים אמרו לך שאתה אשם ואתה באמת אשם זה שאתה מדליק איתות לא נותן לך זכות לעבור נתיב שהכביש לא פנוי.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הלבן סטה ממסלולו כשהרכב השחור כבר היה בנתיב ולכן הוא אשם.

זה שהשחור צריך להיות מואשם בעבירה אחרת זה סיפור אחר.

 

עידן

 

זה לא לגמרי נכון - השחור בבירור לא סיים לעבור נתיב כשהלבן התחיל לעבור!

לא שמר מרחק ולכן לא איפשר ללבן לראות שהוא יוצא לעקיפה.

פורסם

ועכשיו אתה כותב שטויות. אז תחכה עוד דקה! מה עדיף, תאונה? (בקשר לשער שנפתח) :roll::evil:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא יודע מה הגדרת החוק המדויקת, אבל השחור עוד לא חלף על פניו. לפי ההיגיון הוא עוד לא "עקף מימין" אלא רק סטה.

 

כמו שזה נראה יכול להיות שהוא בכלל לא התכוון לעקוף אלא רק עבר לנתיב הימיני, ובגלל שהלבן האיט בשביל לפנות הוא חלף על פניו.

 

אני חושב שרוב אם לא כל האשמה היא על הלבן.

פורסם

בוידאו שהבאת, ואתה הוא זה שמביא אותו לבית המשפט ,והוא הוידאו הניטרלי לא רואים איתות של אף אחד מכלי הרכב .אני לפחות לא רואה.

 

הוידאו מהרכב יכול להיות מבויים. יש מבין.

 

לכן יסתמך השופט רק על הוידאו הנייטראלי.

 

עדות הנהג בשחור

 

אדוני השופט אני מסיים פניה שמאלה מצומת בנתיב שמאל לפי החוק. ( אתה יודע אדוני את החוק נכון ), ומשם עובר לנתיב ימין , כדי להמשיך בדרכי.

 

לפני בנתיב שמאל נוסע רכב , שלפתע ללא איתות וללא שום סימן אחר מאט בפתאומיות וסוטה לתוך הנתיב שלי.

 

מיד ( בהיותי נהג זהיר ומיומן ) אני גם בולם וגם סוטה ימינה בנסיון להתחמק מהרכב הלבן.

 

וזה במקום לשבור שמאלה וכך למנוע תאונה כאילו לא רואה אותי בכלל וכאילו הכביש של אבא שלו , ממשיך בסטיה שלו ופוגע ברכבי וכך אירעה התאונה כבודו.

 

להלן הנזקים שנגרמו לי.....

 

עדות הנהג בלבן

ממתין לשמוע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האשמה המכרעת לדעתי על הלבן אשר פנה פניה חדה מאמצע הכביש ולא קרוב לשפת המדרכה כפי שהיה ראוי ואם הוא התבלבל וגילה בעיתוי מאוחר שעליו לפנות לפחות היה בודק במראות שאין דבר מה שמפריע. בכל מקרה היה עליו להתסכל במראות לפני הפניה כך או אחרת. הפזיזות של השחור והעקיפה בקרבת צומת גם היא תרמה לתאונה וגם לזה צריך להתייחס אם כי אשמתו פחותה יותר. ישראלים לצערי מתעקשים לעקוף בקרבת צמתים ובסיבובים צרים ומסוכנים ושניה לפני פניה במקום לצאת לכביש הראשי והרחב ולעשות זאת שם אם במקרה רכב מעכב אותך.

פורסם

על פי הרכב שבסמלון שלך והרכב בסרטון, אתה אשם ללא צל של ספק.

 

לא מעניין אף אחד מאיזה פנייה בדיוק הגעת ולאיזה תזמון של שער רצית להגיע, היית אמור לאותת, לבדוק שהנתיב פנוי ואז לעבור נתיב ולהמשיך פנייה ימינה, גם אם היית מפספס את התזמון של השער.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכנסת לנתיב הנסיעה של הרכב השחור, כמובן שאתה אשם.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
בוידאו שהבאת, ואתה הוא זה שמביא אותו לבית המשפט ,והוא הוידאו הניטרלי לא רואים איתות של אף אחד מכלי הרכב .אני לפחות לא רואה.

 

הוידאו מהרכב יכול להיות מבויים. יש מבין.

 

לכן יסתמך השופט רק על הוידאו הנייטראלי.

 

עדות הנהג בשחור

 

אדוני השופט אני מסיים פניה שמאלה מצומת בנתיב שמאל לפי החוק. ( אתה יודע אדוני את החוק נכון ), ומשם עובר לנתיב ימין , כדי להמשיך בדרכי.

 

לפני בנתיב שמאל נוסע רכב , שלפתע ללא איתות וללא שום סימן אחר מאט בפתאומיות וסוטה לתוך הנתיב שלי.

 

מיד ( בהיותי נהג זהיר ומיומן ) אני גם בולם וגם סוטה ימינה בנסיון להתחמק מהרכב הלבן.

 

וזה במקום לשבור שמאלה וכך למנוע תאונה כאילו לא רואה אותי בכלל וכאילו הכביש של אבא שלו , ממשיך בסטיה שלו ופוגע ברכבי וכך אירעה התאונה כבודו.

 

להלן הנזקים שנגרמו לי.....

 

עדות הנהג בלבן

 

ממתין לשמוע

 

 

עדות הנהג הלבן

אדוני השופט, אני מסיים פניית פרסה, והשחור פונה שמאל לנתיב שמאלי מאחוריי.

לפני פנייה ימינה, הפעלתי איתות, הסתכלתי במראה השחור מאחוריי מאותת שמאל (כנראה נשאר מהפנייה שעשה), מסתכל ימינה פנוי, מתחיל לקחת ימינה ופתאום יש מכה בצד ימין.

בוידאו רואים שהשחור שינה נתיב ויצא לעקיפה פחות מ 50 מטר מצומת! ולכן גם רואים שלא הספיק לבלום כי בדעתו הייתה עקיפה לא חוקית מצד ימין, ובנוסף היסס ללחוץ על הרקס בלימת חירום כפי שחייב היה לעשות!

וכמובן הכביש של אמא שלו, ולא שם קצוץ שיש איתות עוד לפני מעבר הנתיב שלו על פניה ימינה!

 

לכן אשמתו.

 

 

נכנסת לנתיב הנסיעה של הרכב השחור, כמובן שאתה אשם.

 

הוא עדיין לא סיים לעבור נתיב ולעקוף! גם שים לב למרחק מהאוטו הלבן - הוא לא שמר מרחק לא בהחלפת נתיב ולא אותת וכו'.

פורסם

אתה קובע כי הנהג בשחור יצא לעקיפה ולא סתם עבר לנתיב הימני ופה הטעות שלך (מילה שלך נגד מילה שלו). הנהג בלבן ביצע פניה מהשמאל ולכן בין אם השחור תכנן עקיפה ובין אם לא זה לא משנה כי הנהג בלבן לא נתן לו לסיים את ביצוע העבירה שלו.

 

לנהוג בחוסר אחריות בשביל טיימינג של שער, באמת?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אתה קובע כי הנהג בשחור יצא לעקיפה ולא סתם עבר לנתיב הימני ופה הטעות שלך (מילה שלך נגד מילה שלו). הנהג בלבן ביצע פניה מהשמאל ולכן בין אם השחור תכנן עקיפה ובין אם לא זה לא משנה כי הנהג בלבן לא נתן לו לסיים את ביצוע העבירה שלו.

 

לנהוג בחוסר אחריות בשביל טיימינג של שער, באמת?

 

זה נכון הנהג הלבן כנראה ילמד את הלקח שלו מזה :wink:

אבל מצד שני מי שהתחיל את כל השרשרת זה הנהג השחור!

אם הוא לא היה מתחיל לבצע עבירה (לא משנה שהלבן לא נתן לו לסיים אותה), כל השרשרת לא הייתה מתרחשת!

נראה לי זה לא נכון להאשים את החוליה האחרונה בשרשרת במקום את הראשונה.

 

וישה - אנא הסתכל בוידאו זה: http://www.youtube.com/watch?v=C6DXqqF_CqA&hd=1

זה באיכות מאוד גבוהה, איך בדיוק אפשר לזייף אותו שבגלל זה לא קביל?

שומעים טוב מאוד את האיתות בפנייה שמאלה, ואז שוב את האיתות ימינה לפני שהשחור יצא לעקיפה.

 

 

חוץ מזה, מה יש ללבן להפסיד? הוא מכוסה בצד ג' כולל ביטול השתתפות.

למעט דוח שמאי, יש רק סיכוי לנצח תלוי בשופט ובאופן הצגת הגרסה של הלבן - ועל זה אני מודה לישה על התרגול שאנו מבצעים פה (מעט מוקדם מדיי אבל עדיין :-) )

פורסם
זה נכון הנהג הלבן כנראה ילמד את הלקח שלו מזה :wink:

אבל מצד שני מי שהתחיל את כל השרשרת זה הנהג השחור!

אם הוא לא היה מתחיל לבצע עבירה (לא משנה שהלבן לא נתן לו לסיים אותה), כל השרשרת לא הייתה מתרחשת!

נראה לי זה לא נכון להאשים את החוליה האחרונה בשרשרת במקום את הראשונה.

 

וישה - אנא הסתכל בוידאו זה: http://www.youtube.com/watch?v=C6DXqqF_CqA&hd=1

זה באיכות מאוד גבוהה, איך בדיוק אפשר לזייף אותו שבגלל זה לא קביל?

שומעים טוב מאוד את האיתות בפנייה שמאלה, ואז שוב את האיתות ימינה לפני שהשחור יצא לעקיפה.

 

 

חוץ מזה, מה יש ללבן להפסיד? הוא מכוסה בצד ג' כולל ביטול השתתפות.

למעט דוח שמאי, יש רק סיכוי לנצח תלוי בשופט ובאופן הצגת הגרסה של הלבן - ועל זה אני מודה לישה על התרגול שאנו מבצעים פה (מעט מוקדם מדיי אבל עדיין :-) )

 

אם תראה להם את הסרטון הזה יקחו לך את הרשיון במקרה הכי טוב.

התחלת בלנסוע בנתיב שיש בו רכבים שנמצאים חצי בנתיב, המשכת בלקחת זכות קדימה למי שמימין כשיש תמרור מפורש לזכות קדימה, ביצוע פרסה מסוכנת, ואז שבירה מטורפת ימינה מהמסלול השמאלי. אם תקבל שלילה יצאת בזול יחסית.

אה ובנוסף שומעים שהנורת איתות שלך שרופה שספק אם מותר לנהוג ככה. יתכן שהנהג שם בכלל לא ראה את האיתות שלך בגלל הנורה השרופה. בקיצור כמו שאמרתי עשית כל שטות אפשרית.

פורסם
אם תראה להם את הסרטון הזה יקחו לך את הרשיון במקרה הכי טוב.

 

על מה? גם תביעות קטנות לא יכול לשלול רשיון, רק תעבורה יכול.

מה גם שלמיטב זיכרוני מהדיונים פה, אם לא הייתה משטרה, לא יכולים לשלול רשיון או לקנוס אלא רק לקבוע מי אשם.

פורסם

גם לדעתי אתה אשם.

בכל מקרה, אני אישית לא הייתי מראה סירטון כזה במשפט (מהמצלמה בתוך הרכב).

אם הייתי השופט והייתי רואה אותו, ממש לא הייתי פוסק לטובתך.

פורסם
עדות הנהג הלבן

אדוני השופט, אני מסיים פניית פרסה, והשחור פונה שמאל לנתיב שמאלי מאחוריי.

לפני פנייה ימינה, הפעלתי איתות, הסתכלתי במראה השחור מאחוריי מאותת שמאל (כנראה נשאר מהפנייה שעשה), מסתכל ימינה פנוי איפה בדיוק היה פנוי? כי אני ממש לא רואה שהיה פנוי, ועם כל הכבוד אליך, הוא לא נסע על 200 קמ"ש שתוך 2-3 שניות הגיע אלייך משום מקום!, מתחיל לקחת ימינה ופתאום יש מכה בצד ימין. פתאום?! אם היית מביט במראות שלך, היית רואה שהוא מגיע, ובלי תירוצים אחרים, אשמתך המלאה.

בוידאו רואים שהשחור שינה נתיב ויצא לעקיפה פחות מ 50 מטר מצומת! ולכן גם רואים שלא הספיק לבלום כי בדעתו הייתה עקיפה לא חוקית מצד ימין, ובנוסף היסס ללחוץ על הרקס בלימת חירום כפי שחייב היה לעשות! היה חייב לעשות? א- בוידאו לא רואים שאתה מאותת - משמע הוא לא ידע בכלל שאתה פונה. ב- נניח ואתה כן מאותת, אתה לא אמור להכנס (לצערי כמו רוב הישראלים שמבחינתם איתות = אני נכנס ולא יעזור בית דין) לנתיב שלא פנוי. כמה פעמים יכתבו לך את זה על מנת שתבין?!

וכמובן הכביש של אמא שלו, ולא שם קצוץ שיש איתות עוד לפני מעבר הנתיב שלו על פניה ימינה! לא יודע מה איתך, אבל דווקא בוידאו רואים שאתה חושב שהכביש שייך לך ואם אתה מאותת = אתה נכנס. ממש לא נכון.

 

לכן אשמתו.

 

 

 

 

הוא עדיין לא סיים לעבור נתיב ולעקוף! גם שים לב למרחק מהאוטו הלבן - הוא לא שמר מרחק לא בהחלפת נתיב ולא אותת וכו'.

הערותיי באדום. גם אם הוא לא שמר מרחק, אתה זה שאמור לראות את זה. כמו שכתבתי לך מקודם - ראית שהוא מגיע, אל תפנה. גם אם השער בדיוק נפתח או גם אם בדיוק היית צריך לפנות בשניה הזאת, זה לא משנה. לך תעשה עוד סיבוב ותמנע מתאונה.

ראיתי עכשיו עוד יותר את הסרטון הראשון, ואכן הנהג שמאחורייך יצא לעקיפה שניה שתיים לפני התאונה בצורה מסוכנת, אבל שוב, זה לא מוריד ממך את האחריות לשים לב לכך. מצד שני, לפי הסרטון השני, בהחלט היה לך ה-מ-ו-ן זמן לקחת את הנתיב הימני, על אחת כמה וכמה כשבהשתלבות לכביש הזה מהצומת אף רכב לא נכנס.אגב זה שנכנס בך, היה אותו אחד שאותת לפניה שמאלה לכביש שאליו פירססת. כמו שכתבו לך - ביש מזל. אם היית נותן לו את זכות הקדימה כמו שהיית צריך, כל זה לא היה מתרחש.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...