Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההתלבטות היא בין טיו R1R וכמובן T1R.

מידה 225/40.

המחירים שקיבלתי הם:

R1R ב720 ש"ח

T1R ב 670 ש"ח

המחירים כמובן כוללים מע"מ.

עכשיו מה שרציתי לדעת,מה בעצם עדיף?

הנסיעה שלי לא כל כך אגרסיבית,אני נוסע יחסית רגוע ופה ושם לוחץ בקטנה או לפעמים נכנס לסיבובים אבל לא חדים מדי.

חשוב לי שהרכב יפרפר כמה שפחות כי הגעתי למצב שהרכב מפרפר בהילוך שלישי במהירות גבוהה.

הצמיגים שיש לי הם יחסית טובים מתוצרת דנלופ,לא זוכר בדיוק את התת דגם.

אבל אני רוצה משהו יותר רציני.

יש אולי המלצות אחרות?

הבנתי שTOYO נותנים תמורה מעולה למחיר,מה שכן זה המחיר הזול ביותר שמצאתי.

בכל אופן אשמח לקבל חוות דעת לגבי הצמיגים האלה ואם יש עוד משהו בטווח המחירים הזהה אני אשמח לשמוע.

תודה.

פורסם

אני שילמתי על r1r מידה 195 50 15 לפני חצי שנה 500 שקל יש לי נסיון גם עם t1r יש הבדל גדול הr1r טוב יותר האחיזה הרבה יותר טובה גם הרכב שלי פרפר בשלישי עםr1r כבר לא מפרפר ואין איבוד כוח

פורסם

אם אתה לא מתגרזן בדר"כ ולא מביא את הרכב לקצה,

הייתי "מסתפק" בT1R שאב מצאת במחיר מצויין.

בדוק את תאריך הייצור שלהם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תגדיר להביא את הרכב לקצה,

אני לא משתולל על ימין ועל שמאל אבל מדי פעם(באמת מדי פעם) אני כן אוהב ללחוץ ולהרגיש את הרכב והדבר המעצבן הוא שמאוד קשה לתרגם את הכח לכביש מכיוון שהרכב מפרפר אפילו בהילוך שלישי וזה אפילו לא בלחיצות אגרסיביות,מה שמוריד את העניין של הלחיצות הקטנות אפילו פה ושם.

בהוספה של עוד 50 שקל לצמיד לא עדיף ללכת על הR1R ?

הבנתי שאחד מהדגמים הוא די מרעיש ונשחק מאוד מהר,האם מדובר בR1R?

במידה וכן כל כמה זמן אני אצטרך להחליף סט?(די יקר להשקיע כל 5 חודשים ברביעיית צמיגים).

האם כדאי ללכת לכיוונים אחרים בכלל?

הציעו לי את הצמיגים האלה:

דנלופ DZ 101 במחיר של 900 לצמיג.

פירלי פי זירו במחיר של 1150 לצמיג.

יוקואמה אדוונן ספורט גם במחיר של 1150 לצמיג.

האם שווה להשקיע 4600 לסט של רביעיה או שאני אקבל את אותה התמורה מהצמיגים של טויו?

הטויו ייצאו 2880 שזה הפרש של כמעט 2000 שקל,די משמעותי.

האם שווה להשקיע בצמיגים החדשים שרשמתי?

מהו תאריך ייצור טוב?

 

ד"א משהו קצת לא קשור לעניין, אני מן הסתם לא אציין שמות ומקומות אבל מאוד הפתיעו אותי כל המקומות שאנחנו אוהבים לשפר בהם את הרכבים שלנו,ציפיתי מהם שיתמחרו את הצמיגים האלה במחירים הכי זולים והתאכזבתי מכל אחד שבדקתי אצלו.

ועוד בהתחלה חשבתי שהציעו לי במקום מסויים מחיר "מבצע".

אם מישהו מהמקומות שאנחנו אוהבים לבקר אצלם קורא את זה אז תקחו את זה בתור ביקורת בונה מן הסתם.

פורסם

חד משמעית R1R (אקסטרים פרפורמנס).

יחזיקו לך 15,000-20,000 ק"מ כמו גדולים.

כל צמיג המוגדר Ultra High Performance יפרפר לך וסתם תתבאס.

כמות האחיזה ש-R1R מייצר ביחס למחיר שלו שווה כל שקל.

700 ש"ח לצמיג במידה שלך זה מחיר מעולה!

תתחדש :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אל תתפוס אותי במילה אבל אם אני זוכר נכון הדופן יותר קשיחה, הצמיג מתאים לבערך 20-25 אלף ק"מ למיטב ידיעתי.

אני שילמתי 2700 שח על רביעיה 205.40.17

 

גילוי נאות לא יצא לי לנהוג על הטויו אז לא יכול להשוות.

אברה קדברה

×
×
  • תוכן חדש...