Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פוקוס 1.6 2008 .

הייצרן אומר להחליף רצועת טימינג כל 10 שנים או 100000 ק"מ .

היבואן בארץ הקודש אומר 5 שנים או 120000 ק"מ .

מכיון שהאוטו לא משמש כמונית ונסיעותי רגועות ושלוות ,כיצד עלי לנהוג ?

פורסם

נראה, בגלל תנאי מזג האויר בארץ, היבואן מתייחס גם לשימוש רגיל ברכבים כאילו "בתנאים קשים".

וזה לא רק יבואן פורד.

 

אני לא הייתי מסתכן וכן הייתי מחליף אחרי 5 שנים.

(וזה מה שעשיתי ברכב שלי, שגם כאן לובינסקי ממליץ להקדים החלפת טיימינג ומתייחס לשימוש ברכב כ -"בתנאים קשים").

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל אחד אדון לעצמו, ויכול לעשות מה שהוא חושב.

אני אישית חושב שלא מדובר כאן בחום מנוע, אלא ברצועה שמתייבשת, נסדקת , תוצאות קריעתה קשות,

ושוב לדעתי לא מצדיקה חיסכון זעום, שמתפרס ל 5 שנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יתכן, אבל לא רק.

בספרות יצרן של יצרנים שונים תנאי שימוש קשים מוגדרים כך:

 

חום או קור קיצוני.

מרבית הנסיעות בתנועה איטית/פקקים.

מרבית הנסיעות למרחק שלא עולה על 10-15 קילומטרים.

לחות או יובש גבוהים.

אבק רב.

איזור הררי.

אחוז גבוה של נסיעות במהירות גבוהה, קרובה למירבית.

גרירת ניגרר על בסיס קבוע.

 

 

חלק לא קטן מתנאים אלו מתקיימים בארץ, ולכן יובאנים (לא כולם) מקצרים את מרווחי הטיפולים, בהתאם להגדרה של יצרן לתנאים קשים.

 

 

פורסם

אז למה שאלת?:?

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם
הדבר היחידי מכל אלה שאפשר להגיד שיש בישראל זה האבק .

 

לחלק גדול מהרכבים, במיוחד אלו שנוסעים באיזור מרכז הארץ, אופיינית נסיעה מרובה בפקקים ונסיעות למרחקים קצרים. אולי האקלים כאן לא קיצוני, אבל הוא בהחלט חם ולך. שכחתי להוסיף לרשימה את איכות הדלק.

 

מספיק שסעיף אחד מתקיים מתוך הרשימה, בשביל להגדיר שהרכב נמצא בתנאי שימוש קשים.

 

בהזדמות, אני אעלה נתונים מספר מקורי של הונדה.

 

למדינות אירופה הם קובעים מועדי טיפול כל 20.000 קילומטר או שנה בתנאים רגילילים, או כל 10.000 או חצי שנה בתנאים קשים. למדינות מחוץ לאירופה-תנאים רגילים כל 10.000, תנאים קשים-כל 5.000

 

כך שזו לא החלטת היבואן נטו.

אני מסכים, שלפעמים יש גם מרכיב מסחרי, אבל לא רק, ולפחות בחלק מהמקרים זה מגובה במדיניות היצרן.

 

 

פורסם

אני, בשני רכבים שלי, החלפתי לאחר 100,000ק"מ

אם תקראו טוב טוב את הוראות היצרן, חלק מטיפול ברכב זה לבדוק חלקי גומי, כמו צינורות מים, רצועת מנוע, וגם רצועת טיימינג - זה אחד הדברים החשובים ביותר. זה שהיצרן או יבואן ממליץ על החלפה כל X שנים לא אומר שלא צריך לבדוק את מצבו.

טיפול זה לא רק החלפת שמן ומסנן - ישנם עוד דברים שצריך לבדוק (ולא תמיד סתם להחליף).

אני אישית הולך לפי המלצת יצרן (ולא יבואן שבארץ גם ככה לא ממש מבין ברכבים אלה - לא כולם כמובן) - אך בודק את מצב כל המערכות כל טיפול.

×
×
  • תוכן חדש...